Sms ban aan naar 2222quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Hij kan toch niet anders?quote:Op maandag 30 december 2013 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
je kunt te ver gaan John........en dan wordt het zeikerig
Wat mij betreft mogen wel wat meer appels op z'n hoofd vallen, wat een zeiknummerquote:Op maandag 30 december 2013 19:14 schreef ieniminimuis het volgende:
John heeft zwaartekracht ook ontdekt.
Klopt...quote:Op maandag 30 december 2013 19:15 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ken dit nummer nietmaar gezien de reacties hier mis ik ook niets
Alle nummers van Johnnie zijn zo.quote:Op maandag 30 december 2013 19:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen wel wat meer appels op z'n hoofd vallen, wat een zeiknummer
Klopt, maar ik vergeet ze altijd. Nu weet ik weer waaromquote:Op maandag 30 december 2013 19:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alle nummers van Johnnie zijn zo.
Slapend de vangrail inquote:Op maandag 30 december 2013 19:15 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ken dit nummer nietmaar gezien de reacties hier mis ik ook niets
Nee, ik heb er helemaal niets mee. :quote:Op maandag 30 december 2013 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan veel hem prima hebben, oud werk en ook dat country-achtige
Scheelt niet veel, pak toch maar even de benenwagenquote:
Veel vrouwen van 15 tot 25 die er op stemmenquote:Op maandag 30 december 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
Ken het ook niet, vind het wel erg saaaai. Ook zo een nummer waarvan je denkt, waarom staat dat zo hoog?
Niet iets voor iemands Top 15 allertijden iddquote:Op maandag 30 december 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
Ken het ook niet, vind het wel erg saaaai. Ook zo een nummer waarvan je denkt, waarom staat dat zo hoog?
Huh toen ik 15 was vond ik zoiets ECHT niet leuk.quote:Op maandag 30 december 2013 19:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Veel vrouwen van 15 tot 25 die er op stemmen
Ja, maar toen was er nog geen opnameapparatuurquote:Op maandag 30 december 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh toen ik 15 was vond ik zoiets ECHT niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |