SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Voor het nageslacht namens Diaan73:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijn en ik hadden het over het dynamisch bereik (verschil hard en zacht) in een plaat. Bij Coldplay is dat nogal slechtquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
The finaaaaaaaal countdooooooooowwwwnnnnnnn
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Eindelijk slapenquote:Op maandag 30 december 2013 10:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Over 37,5 uur is t alweer voorbij
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ok...tot over een uurtje of wat
Bij Coldplay is alles slecht.quote:Op maandag 30 december 2013 10:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tijn en ik hadden het over het dynamisch bereik (verschil hard en zacht) in een plaat. Bij Coldplay is dat nogal slechtNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ilse
Zo'n leuke vrouw vind ik dat
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Succes met je lekkage en tot straksquote:
Achteraf wordt het natuurlijk niet meer goed. Wat nu te luid is, zal altijd wel te luid blijven. Maar nieuwe platen worden minder luid, daar gaat het om. Dus er is hoopquote:Op maandag 30 december 2013 10:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tijn en ik hadden het over het dynamisch bereik (verschil hard en zacht) in een plaat. Bij Coldplay is dat nogal slecht![]()
![]()
Hun eerste albums waren goedquote:Op maandag 30 december 2013 10:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bij Coldplay is alles slecht."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Dudequote:Op maandag 30 december 2013 10:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Succes met je lekkage en tot straks
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Vertel mij wat, ik zit in de film/tv wereld. Ik word al gek bij een R128 TVmixquote:Op maandag 30 december 2013 10:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Achteraf wordt het natuurlijk niet meer goed. Wat nu te luid is, zal altijd wel te luid blijven. Maar nieuwe platen worden minder luid, daar gaat het om. Dus er is hoop"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Wel een leuk liedje van Ilse
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De broadcasters maken er sowieso maar een zooitje van qua luidheidquote:Op maandag 30 december 2013 10:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik zit in de film/tv wereld. Ik word al gek bij een R128 TVmix![]()
![]()
Júist dat accent!quote:Op maandag 30 december 2013 10:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Leuk vrouwtje die Ilse.
Alleen dat accent.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik vind dat jullie wel erg neerslachtig zijn over toekomstmuziek.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ze kan zo leuk lachenquote:Op maandag 30 december 2013 10:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Leuk vrouwtje die Ilse.
Alleen dat accent."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall
Weer een worst
NOOOOOOO ik heb Leaving On A Jetplane gemist
Nu zit je met Coldplayquote:Op maandag 30 december 2013 10:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
NOOOOOOO ik heb Leaving On A Jetplane gemist"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Daniel faal, staat sinds 2011 in de lijst
Hun feitenlijst is opgesteld door De Heerquote:Op maandag 30 december 2013 10:40 schreef laxus13 het volgende:
Daniel faal, staat sinds 2011 in de lijst"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Coldplay
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Waar staat Parrot Dies?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kom op, je kan amper meer instrumenten meer onderscheiden
In de top 150 volgens mijquote:
Die staat op 22quote:Laag.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
149 Coldplay - Paradise ( 2011 ) 149 31-dec 09.00-10.00"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Met haar grootste draak.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bahquote:Op maandag 30 december 2013 10:42 schreef FritsFlits het volgende:
149 Coldplay - Paradise ( 2011 ) 149 31-dec 09.00-10.00
Ik vind Clocks ook wel lekker nummer, maar niet zo hoog"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik heb gestemd op Fix You, maar als je hoort wat ze later hebben gemaakt voelt het toch viesquote:Op maandag 30 december 2013 10:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind Fix you en The Scientist van ze wel goed."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Dolly Parton
Pure bagger idd.quote:Op maandag 30 december 2013 10:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op Fix You, maar als je hoort wat ze later hebben gemaakt voelt het toch viesFeyenoord Rotterdam![]()
I will always love joooooooooeeeeeeeeeeeeeeeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
AND IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit is vooral iets wat vrouwen trekt
JOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee joh, gewoon een mooi nummerquote:Op maandag 30 december 2013 10:44 schreef FritsFlits het volgende:
Dit is vooral iets wat vrouwen trekt"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
goedemorgen
Schuifelen op het brugklasfeest
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Dolly Parton vond ik een stuk meer in het oog springen.quote:Op maandag 30 december 2013 10:44 schreef FritsFlits het volgende:
Dit is vooral iets wat vrouwen trekt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 30 december 2013 10:44 schreef FritsFlits het volgende:
Dit is vooral iets wat vrouwen trekt
En Dven"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Dit zal heel wat vochtige plekken opleveren!quote:Op maandag 30 december 2013 10:44 schreef FritsFlits het volgende:
Dit is vooral iets wat vrouwen trektNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Maar Dolly is dan ook een heldin.quote:Op maandag 30 december 2013 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dolly Parton vond ik een stuk meer in het oog springen.Trotste mama van Ambar
De ultieme ballad, vind het eigenlijk wel mooi
Azijnzeiker!quote:Op maandag 30 december 2013 10:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die versie is echt 10x beter. Onbegrijpelijk dat de versie van Whitney zoveel hoger staat.![]()
maak er maar 50x van[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Whitney is dood. Dolly ziet er dood uit.quote:Op maandag 30 december 2013 10:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die versie is echt 10x beter. Onbegrijpelijk dat de versie van Whitney zoveel hoger staat.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
The Bodyguardquote:Op maandag 30 december 2013 10:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die versie is echt 10x beter. Onbegrijpelijk dat de versie van Whitney zoveel hoger staat."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Whitney wat ik hier nu van moet vinden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Omdat er in tegenstelling tot dat gepiel van van Dolly wel enorm veel power in zit.quote:Op maandag 30 december 2013 10:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die versie is echt 10x beter. Onbegrijpelijk dat de versie van Whitney zoveel hoger staat."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Liedje opsnuiven en genietenquote:Op maandag 30 december 2013 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Whitney wat ik hier nu van moet vinden"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 10:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op Fix You, maar als je hoort wat ze later hebben gemaakt voelt het toch viesik lees het wel hoor ....
i'm the black magic woman![]()
![]()
ze was echt goed toen ze haar tussenschotje nog had.When I was a child I had a fever.
In afscheid van Glennis Grace zit ook power.quote:Op maandag 30 december 2013 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat er in tegenstelling tot dat gepiel van van Dolly wel enorm veel power in zit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Euh… okquote:Op maandag 30 december 2013 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat er in tegenstelling tot dat gepiel van van Dolly wel enorm veel power in zit.![]()
![]()
Mijn moeder is een kamer verder, luistert via mobiele stream en loopt achter. En ze zingt mee. Alsof ik een soort valse echo hoor
Trotste mama van Ambar
Paardenkracht noemen we datquote:Op maandag 30 december 2013 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In afscheid van Glennis Grace zit ook power."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Bij Schumi momenteel even wat minder...quote:Op maandag 30 december 2013 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In afscheid van Glennis Grace zit ook power.![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder is een kamer verder, luistert via mobiele stream en loopt achter. En ze zingt mee. Alsof ik een soort valse echo hoor![]()
Die neemt misschien ook afscheidquote:Op maandag 30 december 2013 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij Schumi momenteel even wat minder...
Nog een kwartier en we hebben misschien een idee of dat al snel isquote:Op maandag 30 december 2013 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die neemt misschien ook afscheid
Nee, nee, neeeeeee!quote:Op maandag 30 december 2013 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die neemt misschien ook afscheid![]()
![]()
O.M.D. ,Heb ik opgestemt![]()
Daniel hou je mond
Waardoor het door bijzonder veel mensen gewaardeerd wordt. Behalve natuurlijk door de FOK!muziekpuristenquote:Op maandag 30 december 2013 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In afscheid van Glennis Grace zit ook power."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
One Man's Dream, vond Yanni leuker
Nee! Nee! Nee! Dat kun je niet goed vindenquote:Op maandag 30 december 2013 10:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Waardoor het door bijzonder veel mensen gewaardeerd wordt. Behalve natuurlijk door de FOK!muziekpuristenGlennis Disgrace
Ik vind dat gejengel niks, geef mij maar integer.quote:Op maandag 30 december 2013 10:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Waardoor het door bijzonder veel mensen gewaardeerd wordt. Behalve natuurlijk door de FOK!muziekpuristen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
eerst 48 uur aan de beademing.....daarna pas wakker maken dus denk niet dat er nieuws komt..of het nieuws is dat hij kritisch maar stabiel isquote:Op maandag 30 december 2013 10:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nog een kwartier en we hebben misschien een idee of dat al snel is![]()
![]()
Okequote:Op maandag 30 december 2013 10:49 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
eerst 48 uur aan de beademing.....daarna pas wakker maken dus denk niet dat er nieuws komt..of het nieuws is dat hij kritisch maar stabiel is
Niet zo'n boeiend liedje dit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat doen ze na die 48 uur?quote:Op maandag 30 december 2013 10:49 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
eerst 48 uur aan de beademing.....daarna pas wakker maken dus denk niet dat er nieuws komt..of het nieuws is dat hij kritisch maar stabiel is
Zoals gezegd, tientallen miljoenen mensen zien het verkeerd. Die paar FOK!kers doen dat beterquote:Op maandag 30 december 2013 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat gejengel niks, geef mij maar integer.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Toen kwam ik ook uit bad gerend iddquote:Op maandag 30 december 2013 10:50 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
* glittertje39 zoekt de O'Neill jas voor D.![]()
![]()
Ja... en dan, dan beslist de familie of zo?quote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
hem wakker laten worden en kijken wat ie doet...of hij zelf gaat ademenen enzo...meestal na 24-48 uur proberen ze datquote:![]()
Glennis heeft tientallen miljoenen fans?quote:Op maandag 30 december 2013 10:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals gezegd, tientallen miljoenen mensen zien het verkeerd. Die paar FOK!kers doen dat beterWhen I was a child I had a fever.
quote:Op maandag 30 december 2013 10:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals gezegd, tientallen miljoenen mensen zien het verkeerd. Die paar FOK!kers doen dat beter![]()
![]()
Ah, dus Justin Bieber is ook beter dan Whitney.quote:Op maandag 30 december 2013 10:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals gezegd, tientallen miljoenen mensen zien het verkeerd. Die paar FOK!kers doen dat beter
Goed om te weten
Als Coldplay komt enjoy ik ook de silencequote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Beetje loudness opknallen johquote:Op maandag 30 december 2013 10:52 schreef Tijn het volgende:
Supermooi nummer dit. Maar ja, heeft het wel genoeg power?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Snap dat dan...quote:Op maandag 30 december 2013 10:52 schreef Tijn het volgende:
Supermooi nummer dit. Maar ja, heeft het wel genoeg power?![]()
Oh kiek an!Ik schakel wel in als er allemaal toffe nummers aankomen
Robert Moog died for our synths![]()
![]()
Beetje gemixte ochtend vandaag. Enerzijds genieten van de top2000, anderzijds verdrietig omdat mijn kat vannacht is overleden
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 10:55 schreef MaJo het volgende:
Beetje gemixte ochtend vandaag. Enerzijds genieten van de top2000, anderzijds verdrietig omdat mijn kat vannacht is overleden
Gecondoleerd MajoWeet je ook hoe?
Sterkte
oooowquote:Op maandag 30 december 2013 10:55 schreef MaJo het volgende:
![]()
![]()
Sterkte
Gecondoleerdquote:Op maandag 30 december 2013 10:55 schreef MaJo het volgende:
Trotste mama van Ambar
na dit nummer ga ik ff douchen, is ook wel een keer nodig haha![]()
![]()
![]()
![]()
sterkte ermee...was ie ziek?
![]()
Welke?quote:Op maandag 30 december 2013 10:55 schreef MaJo het volgende:
Dat jonkie?![]()
sipquote:Op maandag 30 december 2013 10:55 schreef MaJo het volgende:
sterkte!
Dit nummer
op welk tijdstip zal het het rustigste zijn in de winkel...en nee na sluitingstijd mag ik niet meer binnen![]()
![]()
preciesquote:Op maandag 30 december 2013 10:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zoals elke liefhebber weet: de monomixes zijn de beste versies
Als ze net open gaanquote:Op maandag 30 december 2013 10:57 schreef glittertje39 het volgende:
op welk tijdstip zal het het rustigste zijn in de winkel...en nee na sluitingstijd mag ik niet meer binnen"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Persco in het Frans
lunchtijd dan. of vlak voor sluiting.quote:When I was a child I had a fever.
Ehm. Juist.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als alcoholist moet je niet naar dat cafequote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ze was een oude tante, 21,5quote:Op maandag 30 december 2013 10:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gecondoleerd MajoWeet je ook hoe?
SterkteHet ging allemaal niet zo soepel meer en ze is rustig in haar slaap overleden.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 10:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze was een oude tante, 21,5Het ging allemaal niet zo soepel meer en ze is rustig in haar slaap overleden.
21,5 is trouwens vrij oud voor een kat
Was net aan het zappenquote:Op maandag 30 december 2013 10:59 schreef Tijn het volgende:
Zou het live op TV zijn, die persco over Schumacher?![]()
![]()
Alleen de start en de finish...quote:Op maandag 30 december 2013 10:59 schreef Tijn het volgende:
Ik heb er 'geslapen'quote:Op maandag 30 december 2013 10:59 schreef D. het volgende:
[..]
Staat er al een groep Fokkers met hun laptop onder de arm?
Ach, je weet zelf ook dondersgoed dat jullie weinig anders kunnen dan kankeren op nummers die niet in jullie straatje passen.quote:Op maandag 30 december 2013 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, dus Justin Bieber is ook beter dan Whitney.
Goed om te weten"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
wow 21,5quote:Op maandag 30 december 2013 10:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze was een oude tante, 21,5Het ging allemaal niet zo soepel meer en ze is rustig in haar slaap overleden.
ik wist niet eens dat katten zo oud konden worden.
Ik denk dat dat afhankelijk is van wat voor winkelquote:Op maandag 30 december 2013 10:57 schreef glittertje39 het volgende:
op welk tijdstip zal het het rustigste zijn in de winkel...en nee na sluitingstijd mag ik niet meer binnen
RTL7quote:Op maandag 30 december 2013 10:59 schreef Tijn het volgende:
daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op maandag 30 december 2013 10:59 schreef Homdeck het volgende:
[..]
lunchtijd dan. of vlak voor sluiting.![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 11:00 schreef Tijn het volgende:
Hmm… 11 uur journaal nu op NL1. Misschien daarin iets over Schumacher?quote:![]()
Eerst de perscoquote:Op maandag 30 december 2013 11:00 schreef Tijn het volgende:
Hmm… 11 uur journaal nu op NL1. Misschien daarin iets over Schumacher?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Is ook echt bizar oudquote:Op maandag 30 december 2013 11:00 schreef Gehenna het volgende:
[..]
wow 21,5ik wist niet eens dat katten zo oud konden worden.
Dan lees je selectief. Ik zie veel meer bewondering van liedjes dan gekanker.quote:Op maandag 30 december 2013 11:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach, je weet zelf ook dondersgoed dat jullie weinig anders kunnen dan kankeren op nummers die niet in jullie straatje passen.When I was a child I had a fever.
Klopt, ik zal niet onder stoelen of banken steken dat ik een liedje kut vind. Doe ik ook bij John Denver die hier wel wordt gewaardeerd.quote:Op maandag 30 december 2013 11:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach, je weet zelf ook dondersgoed dat jullie weinig anders kunnen dan kankeren op nummers die niet in jullie straatje passen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dat vind ik dan wel weer fijn dat ze rustig in hun slaap overlijden...quote:Op maandag 30 december 2013 10:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
Lekker danquote:Op maandag 30 december 2013 11:01 schreef D. het volgende:
[..]
nu live verder via de site rtlnieuws.nl
Ik wacht wel even op de conclusie.![]()
Niet generaliseren graag...quote:Op maandag 30 december 2013 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, ik zal niet onder stoelen of banken steken dat ik een liedje kut vind. Doe ik ook bij John Denver die hier wel wordt gewaardeerd.![]()
Zolang het niet van bepaalde artiesten of na een bepaald jaar is wel ja. Eigenlijk is het gewoon een verzameling oude muppetsquote:Op maandag 30 december 2013 11:01 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dan lees je selectief. Ik zie veel meer bewondering van liedjes dan gekanker."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zoiets gaat toch wel snelquote:Op maandag 30 december 2013 11:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lekker dan
Ik wacht wel even op de conclusie."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Lees jij een ander topic dan ik ofzo? Ik zie echt bij bijna ieder nummer wel een paar fans posten.quote:Op maandag 30 december 2013 11:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang het niet van bepaalde artiesten of na een bepaald jaar is wel ja. Eigenlijk is het gewoon een verzameling oude muppets![]()
Het is in het Frans, dus ik vang af en toe wat woorden opquote:Op maandag 30 december 2013 11:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lekker dan
Ik wacht wel even op de conclusie.![]()
![]()
quote:
Nouja, gemiddeld genomen zie ik hier veel tevreden gezichten bij John Denver terwijl iedereendoet bij Adele
de tering: ¤1450 voor een Bono look-a-likequote:Op maandag 30 december 2013 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.allelook-a-likes.nl/
Mooi dat ze op deze site alle Beatles hebben verzameld.¤500 extra voor the Edge erbij
Deze gaat het wat rustiger krijgen...quote:Op maandag 30 december 2013 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.allelook-a-likes.nl/
Mooi dat ze op deze site alle Beatles hebben verzameld.
http://www.allelook-a-lik(...)_Michael_Schumacher/![]()
* glittertje39 laat D. vertalen.....quote:Op maandag 30 december 2013 11:03 schreef D. het volgende:
[..]
Het is in het Frans, dus ik vang af en toe wat woorden op![]()
Zo kan je ook van je geld af komenquote:Op maandag 30 december 2013 11:03 schreef Gehenna het volgende:
[..]
de tering: ¤1450 voor een Bono look-a-like¤500 extra voor the Edge erbij
Ik doe andersom...quote:Op maandag 30 december 2013 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, gemiddeld genomen zie ik hier veel tevreden gezichten bij John Denver terwijl iedereendoet bij Adele
![]()
Zwellingen in zijn hoofd, bloedingen gestopt, toekomst onzekerquote:Op maandag 30 december 2013 11:04 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
* glittertje39 laat D. vertalen.....![]()
Tsja, dat maakt het wel interessant natuurlijk, maar zelfs als ik 2000 euro krijg, zit ik er toch niet op te wachten.quote:Op maandag 30 december 2013 11:03 schreef Gehenna het volgende:
[..]
de tering: ¤1450 voor een Bono look-a-like¤500 extra voor the Edge erbij
![]()
429 Follow You Follow Me Genesis
428 Black Betty Ram Jam
427 Need Your Love So Bad Fleetwood Mac
426 I Would Stay Krezip
425 Turning Tables Adele
424 Blue Monday New Order
423 Always On My Mind Elvis Presley
422 Tusk Fleetwood Mac
421 Down Under Men At Work
420 Another One Bites The Dust Queen
419 Just a Little Bit of Peace in My Heart Golden Earrings
418 Black Hole Sun Soundgarden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
429 Genesis - Follow You Follow Me
428 Ram Jam - Black Betty
427 Fleetwood Mac - Need Your Love So Bad
426 Krezip - I Would Stay
425 Adele - Turning Tables
424 New Order - Blue Monday
423 Elvis Presley - Always On My Mind
422 Fleetwood Mac - Tusk
421 Men At Work - Down Under
420 Queen - Another One Bites The Dust
419 Golden Earring - Just a Little Bit of Peace in My Heart
418 Soundgarden - Black Hole Sun
Inderdaad
afwachten dus de eerste 48 uur.....quote:Op maandag 30 december 2013 11:05 schreef D. het volgende:
[..]
Zwellingen in zijn hoofd, bloedingen gestopt, toekomst onzeker![]()
428 Black Betty Ram Jam![]()
426 I Would Stay Krezip
425 Turning Tables Adele
422 Tusk Fleetwood Mac
418 Black Hole Sun Soundgarden
En Ferrari rode rolstoel is verkrijgbaar, heeft een kennis van me ook...quote:Op maandag 30 december 2013 11:05 schreef D. het volgende:
[..]
Zwellingen in zijn hoofd, bloedingen gestopt, toekomst onzeker![]()
prima uurtje !!!!!quote:Op maandag 30 december 2013 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
428 Black Betty Ram Jam
426 I Would Stay Krezip
425 Turning Tables Adele
422 Tusk Fleetwood Mac
418 Black Hole Sun Soundgarden![]()
Glitter, heb jij een idee?quote:Op maandag 30 december 2013 11:05 schreef D. het volgende:
[..]
Zwellingen in zijn hoofd, bloedingen gestopt, toekomst onzeker"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Goed uur, jammer van de slechte plaat van Adele.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
429 Follow You Follow Me Genesis![]()
427 Need Your Love So Bad Fleetwood Mac![]()
426 I Would Stay Krezip![]()
425 Turning Tables Adele![]()
424 Blue Monday New Order![]()
423 Always On My Mind Elvis Presley![]()
422 Tusk Fleetwood Mac![]()
421 Down Under Men At Work![]()
420 Another One Bites The Dust Queen![]()
419 Just a Little Bit of Peace in My Heart Golden Earrings![]()
Hopen dat ie er ooit gebruik van kan makenquote:Op maandag 30 december 2013 11:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En Ferrari rode rolstoel is verkrijgbaar, heeft een kennis van me ook...![]()
![]()
Zo ben ik weerOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:![]()
Vuurwerk kocht ik zelf toen ik 14 was
Nu leggen we met een heel stel ¤10-¤15 in voor pot (lees: doos) met kruid
Nee. die kerel is er tussen 12 en 18uquote:dus dat wordt een middagje doelloos fok!-en
Buren hebben genoeg vuurwerkquote:Kijk wel
429 Genesis - Follow You Follow Me
428 Ram Jam - Black Betty![]()
427 Fleetwood Mac - Need Your Love So Bad
426 Krezip - I Would Stay/
425 Adele - Turning Tables
424 New Order - Blue Monday![]()
![]()
![]()
![]()
423 Elvis Presley - Always On My Mind
422 Fleetwood Mac - Tusk![]()
421 Men At Work - Down Under
420 Queen - Another One Bites The Dust
419 Golden Earring - Just a Little Bit of Peace in My Heart
418 Soundgarden - Black Hole Sun![]()
![]()
Ik ben zooooooooooooquote:
Dat wordt weer af en toe de nibb-its erbij halenquote:Op maandag 30 december 2013 11:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee. die kerel is er tussen 12 en 18udus dat wordt een middagje doelloos fok!-en
Vrij goed opknappen... bahquote:Op maandag 30 december 2013 11:07 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
afwachten....soms komen ze erdoor en kunnen nog vrij goed opknappen....
Ik sta morgenavond op een balkon dat over heel Den Haag uitkijkt richting het Kurhaus...ik hoef geen vuurwerk te kopen...en ik zou er ook nooit geld aan uitgeven ook.quote:Op maandag 30 december 2013 11:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Buren hebben genoeg vuurwerkKijk wel
30 dec 11.00-12.00 Uur 120
428 Black Betty Ram Jam
426 I Would Stay Krezip
425 Turning Tables Adele
422 Tusk Fleetwood Mac
419 Just a Little Bit of Peace in My Heart Golden Earring
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
En ik dacht dat ik minder hysterisch dan gisteren was.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik kom binnen met de TUNE
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Hope, Joanna give me... Hooooopequote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
WOOOOOOOOOOOOO Black betty
Geloof dat dat voor de meeste hier geldt, want dat was me wat gisteravondquote:Op maandag 30 december 2013 11:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik minder hysterisch dan gisteren was.![]()
![]()
Het regent hier en het gi...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Black betty
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Ik had het al 's ochtendsquote:Op maandag 30 december 2013 11:10 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat dat voor de meeste hier geldt, want dat was me wat gisteravondis nooit meer goed gekomen.
ssstttt niet meer over praten....nadat topic 150 was gehaald verdween gelukkig iedereen weerquote:Op maandag 30 december 2013 11:10 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat dat voor de meeste hier geldt, want dat was me wat gisteravond![]()
![]()
* D ookquote:Op maandag 30 december 2013 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis gooit haar haren los![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 11:11 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ssstttt niet meer over praten....nadat topic 150 was gehaald verdween gelukkig iedereen weerKreeg bijna kramp in mijn vingers
Gelukkig?quote:Op maandag 30 december 2013 11:11 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ssstttt niet meer over praten....nadat topic 150 was gehaald verdween gelukkig iedereen weerIk verdween toen ook
![]()
![]()
Ik ben trouwens mijn mp3 speler aan het leeghozen, om er straks mijn eigen 1000 favo plaatjes op te zetten
quote:Op maandag 30 december 2013 11:11 schreef Tijn het volgende:
Superoud bluesnummer, dit. Hadden ze er vorig jaar ofzo niet een mini-docu over in A Gogo?![]()
Toch maar eens de stream bekijkenquote:Op maandag 30 december 2013 11:12 schreef StephanL het volgende:
Bar meisjes stonden al weer vroeg in de bar zag ik vanmorgen. Hulde voor die meiden![]()
![]()
Ik denk dat het vanavond ook weer zo gaat eigenlijk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Werken met je luie reet!quote:Op maandag 30 december 2013 11:12 schreef StephanL het volgende:
Bar meisjes stonden al weer vroeg in de bar zag ik vanmorgen. Hulde voor die meiden![]()
Als dat gebeurt halen we de 200 ook wel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat een overgang ineensAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
worden ze gewoon voor betaald hoorquote:Op maandag 30 december 2013 11:12 schreef StephanL het volgende:
Bar meisjes stonden al weer vroeg in de bar zag ik vanmorgen. Hulde voor die meiden
Geweldig lied![]()
![]()
![]()
Morgen ben ik er denk ik nietquote:Op maandag 30 december 2013 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat het vanavond ook weer zo gaat eigenlijk
Jij hebt al een top 1000?quote:Op maandag 30 december 2013 11:12 schreef Uccie het volgende:
Ik ben trouwens mijn mp3 speler aan het leeghozen, om er straks mijn eigen 1000 favo plaatjes op te zetten![]()
![]()
Dit is niet mijn favoriet van de Mac[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Saraquote:Op maandag 30 december 2013 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet mijn favoriet van de Mac
Nog niet maar eind van het weekend waarschijnlijk wel.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op maandag 30 december 2013 11:13 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
worden ze gewoon voor betaald hoor
Ik heb ook liever een Quarter Pounderquote:Op maandag 30 december 2013 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet mijn favoriet van de Mac![]()
![]()
Morgenavond wordt het sowieso rustig. Overdag zal ik er wel zijn, s'avonds is het Frits' one man show.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is wel het minste wat je kan verwachten jaquote:Op maandag 30 december 2013 11:13 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
worden ze gewoon voor betaald hoorZal nog niet veel wezen hoor.
![]()
Wat makkelijker dan die 87quote:Op maandag 30 december 2013 11:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nog niet maar eind van het weekend waarschijnlijk wel."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik heb liever de XTquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die lees ik woensdag dan wel terug, zet ik gewoon de bij behorende plaatjes nog een keer aan.quote:Op maandag 30 december 2013 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgenavond wordt het sowieso rustig. Overdag zal ik er wel zijn, s'avonds is het Frits' one man show.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Macwel een van hun mindere vind ik
Forza Eniesee!![]()
hard werken? kom op ze staan de helft vd tijd wat te springen en te niksen...quote:Op maandag 30 december 2013 11:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Leuke meiden hoor, die tegen een lage lonen hard werken de hele dag door![]()
![]()
quote:ja en de 15 die ik aan het eind van het jaar niet zat ben, die ga ik stemmen
429 Follow You Follow Me Genesis![]()
427 Need Your Love So Bad Fleetwood Mac![]()
426 I Would Stay Krezip![]()
425 Turning Tables Adele![]()
424 Blue Monday New Order![]()
423 Always On My Mind Elvis Presley![]()
422 Tusk Fleetwood Mac![]()
421 Down Under Men At Work![]()
420 Another One Bites The Dust Queen![]()
419 Just a Little Bit of Peace in My Heart Golden Earrings![]()
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Achja, je moet ergens je geld vandaan halenquote:Op maandag 30 december 2013 11:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat is wel het minste wat je kan verwachten jaZal nog niet veel wezen hoor.
Goed ideequote:Op maandag 30 december 2013 11:14 schreef Uccie het volgende:
[..]ja en de 15 die ik aan het eind van het jaar niet zat ben, die ga ik stemmen
quote:Op maandag 30 december 2013 11:14 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
hard werken? kom op ze staan de helft vd tijd wat te springen en te niksen...
Deze ken ik niet eens van Fleetwood Mac
* ieniminimuis gaat in een hoekje zitten schamenTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 30 december 2013 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis gaat in een hoekje zitten schamenDat is wel .. apart
Ik kende het nummer wel, nooit geweten dat het Fleetwood Mac isquote:Op maandag 30 december 2013 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis gaat in een hoekje zitten schamen
* Uccie komt bij ieniminimuis zittenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Als ik voor elk liedje dat ik niet ken in de hoek moet zitten een euro kreeg, was ik nu een blij manquote:Op maandag 30 december 2013 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis gaat in een hoekje zitten schamen![]()
![]()
Gezelligheid in het schaamhoekjequote:Op maandag 30 december 2013 11:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kende het nummer wel, nooit geweten dat het Fleetwood Mac is
* Uccie komt bij ieniminimuis zitten
Trotste mama van Ambar
Ik kende m wel maar vind Oh Well bijv een stuk beter[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |