Ik heb gestemd op Fix You, maar als je hoort wat ze later hebben gemaakt voelt het toch viesquote:Op maandag 30 december 2013 10:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind Fix you en The Scientist van ze wel goed.
Pure bagger idd.quote:Op maandag 30 december 2013 10:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op Fix You, maar als je hoort wat ze later hebben gemaakt voelt het toch vies
Nee joh, gewoon een mooi nummerquote:Op maandag 30 december 2013 10:44 schreef FritsFlits het volgende:
Dit is vooral iets wat vrouwen trekt
Dolly Parton vond ik een stuk meer in het oog springen.quote:Op maandag 30 december 2013 10:44 schreef FritsFlits het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 10:44 schreef FritsFlits het volgende:
En Dven
Dit zal heel wat vochtige plekken opleveren!quote:Op maandag 30 december 2013 10:44 schreef FritsFlits het volgende:
Maar Dolly is dan ook een heldin.quote:Op maandag 30 december 2013 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dolly Parton vond ik een stuk meer in het oog springen.
Azijnzeiker!quote:Op maandag 30 december 2013 10:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die versie is echt 10x beter. Onbegrijpelijk dat de versie van Whitney zoveel hoger staat.
Whitney is dood. Dolly ziet er dood uit.quote:Op maandag 30 december 2013 10:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die versie is echt 10x beter. Onbegrijpelijk dat de versie van Whitney zoveel hoger staat.
The Bodyguardquote:Op maandag 30 december 2013 10:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat er in tegenstelling tot dat gepiel van van Dolly wel enorm veel power in zit.quote:Op maandag 30 december 2013 10:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |