Ik heb er 'geslapen'quote:Op maandag 30 december 2013 10:59 schreef D. het volgende:
[..]
Staat er al een groep Fokkers met hun laptop onder de arm?
Ach, je weet zelf ook dondersgoed dat jullie weinig anders kunnen dan kankeren op nummers die niet in jullie straatje passen.quote:Op maandag 30 december 2013 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, dus Justin Bieber is ook beter dan Whitney.
Goed om te weten
wow 21,5quote:Op maandag 30 december 2013 10:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze was een oude tante, 21,5Het ging allemaal niet zo soepel meer en ze is rustig in haar slaap overleden.
Ik denk dat dat afhankelijk is van wat voor winkelquote:Op maandag 30 december 2013 10:57 schreef glittertje39 het volgende:
op welk tijdstip zal het het rustigste zijn in de winkel...en nee na sluitingstijd mag ik niet meer binnen
RTL7quote:Op maandag 30 december 2013 10:59 schreef Tijn het volgende:
Zou het live op TV zijn, die persco over Schumacher?
daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op maandag 30 december 2013 10:59 schreef Homdeck het volgende:
[..]
lunchtijd dan. of vlak voor sluiting.
quote:Op maandag 30 december 2013 11:00 schreef Tijn het volgende:
Hmm… 11 uur journaal nu op NL1. Misschien daarin iets over Schumacher?
quote:
Eerst de perscoquote:Op maandag 30 december 2013 11:00 schreef Tijn het volgende:
Hmm… 11 uur journaal nu op NL1. Misschien daarin iets over Schumacher?
Is ook echt bizar oudquote:Op maandag 30 december 2013 11:00 schreef Gehenna het volgende:
[..]
wow 21,5ik wist niet eens dat katten zo oud konden worden.
Dan lees je selectief. Ik zie veel meer bewondering van liedjes dan gekanker.quote:Op maandag 30 december 2013 11:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach, je weet zelf ook dondersgoed dat jullie weinig anders kunnen dan kankeren op nummers die niet in jullie straatje passen.
Klopt, ik zal niet onder stoelen of banken steken dat ik een liedje kut vind. Doe ik ook bij John Denver die hier wel wordt gewaardeerd.quote:Op maandag 30 december 2013 11:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach, je weet zelf ook dondersgoed dat jullie weinig anders kunnen dan kankeren op nummers die niet in jullie straatje passen.
dat vind ik dan wel weer fijn dat ze rustig in hun slaap overlijden...quote:Op maandag 30 december 2013 10:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze was een oude tante, 21,5Het ging allemaal niet zo soepel meer en ze is rustig in haar slaap overleden.
Lekker danquote:Op maandag 30 december 2013 11:01 schreef D. het volgende:
[..]
nu live verder via de site rtlnieuws.nl
Niet generaliseren graag...quote:Op maandag 30 december 2013 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, ik zal niet onder stoelen of banken steken dat ik een liedje kut vind. Doe ik ook bij John Denver die hier wel wordt gewaardeerd.
Zolang het niet van bepaalde artiesten of na een bepaald jaar is wel ja. Eigenlijk is het gewoon een verzameling oude muppetsquote:Op maandag 30 december 2013 11:01 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dan lees je selectief. Ik zie veel meer bewondering van liedjes dan gekanker.
Zoiets gaat toch wel snelquote:Op maandag 30 december 2013 11:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lekker dan
Ik wacht wel even op de conclusie.
Lees jij een ander topic dan ik ofzo? Ik zie echt bij bijna ieder nummer wel een paar fans posten.quote:Op maandag 30 december 2013 11:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang het niet van bepaalde artiesten of na een bepaald jaar is wel ja. Eigenlijk is het gewoon een verzameling oude muppets
Het is in het Frans, dus ik vang af en toe wat woorden opquote:Op maandag 30 december 2013 11:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lekker dan
Ik wacht wel even op de conclusie.
quote:
de tering: ¤1450 voor een Bono look-a-likequote:Op maandag 30 december 2013 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.allelook-a-likes.nl/
Mooi dat ze op deze site alle Beatles hebben verzameld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |