Goedemorgen...en Adelequote:Op maandag 30 december 2013 10:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
De liedjes worden beter en beter en dan komen U2 en Adèle
Goedemorgen!
quote:Op maandag 30 december 2013 10:27 schreef FritsFlits het volgende:
Ik vind deze Adele plaat eentonig irritant
Dat tij is al gekeerd hoorquote:Op maandag 30 december 2013 10:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]er moet een keer een revolutie komen in Loudnesswar
Rolling In The Deep is wel een baasplaatquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 10:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Rolling In The Deep is wel een baasplaat
Heb het zelf niet gedaan. Maar heb jij wel eens de dynamic range gemeten van een CD en iTunes nummer?quote:Op maandag 30 december 2013 10:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat tij is al gekeerd hoorNieuwe nummers zijn al iets minder luid gemasterd dan tracks van een paar jaar geleden. Dat komt vooral doordat CD's niet meer het primaire medium voor muziek zijn en superluid gemasterde muziek superkut klinkt op streamingdiensten als Spotify en iTunes.
Er zit iets eentonigs in het refrein en hoe vaak het terug komtquote:
Ik ga na the final countdown echt even wat doen.....en dan wachten tot er iemand voor mijn kraan komtquote:Op maandag 30 december 2013 10:28 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 moet haar bed uit maar het lukt niet echt....
Ook op CD's wordt de luidheid minder, hoor. Het ergste ligt achter onsquote:Op maandag 30 december 2013 10:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb het zelf niet gedaan. Maar heb jij wel eens de dynamic range gemeten van een CD en iTunes nummer?
wat is er met je kraan? Zit er een smurf dwarsquote:Op maandag 30 december 2013 10:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga na the final countdown echt even wat doen.....en dan wachten tot er iemand voor mijn kraan komt
Nu moet Coldplay nog meequote:Op maandag 30 december 2013 10:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook op CD's wordt de luidheid minder, hoor. Het ergste ligt achter ons
ik weet ik weet heel flauwquote:Op maandag 30 december 2013 10:30 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
wat is er met je kraan? Zit er een smurf dwars
Eentje die gelijk ook alles onderplastquote:Op maandag 30 december 2013 10:30 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een voordeur.quote:Op maandag 30 december 2013 10:30 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
Ik koop zelf m'n kranen?quote:Op maandag 30 december 2013 10:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een voordeur.
Krijg straks een nieuwe....ergens tussen 12-18u
Je hebt geen idee waar ik het over had toen ik dit zeiquote:Op maandag 30 december 2013 10:31 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
* glittertje39 vindt Fritsje helemaal niet meer lief deze ochtend
Huurboiler, dus Eneco fixt dat.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 10:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een voordeur.
Krijg straks een nieuwe....ergens tussen 12-18u
quote:Op maandag 30 december 2013 10:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar ik het over had toen ik dit zei
quote:
Ik weet dat dit bluf is van jequote:Op maandag 30 december 2013 10:33 schreef glittertje39 het volgende:
[..]en nu onderschat je me ook nog eens
Nja betaal er maandelijks voor, dus zal hem wel al 80x betaald hebbenquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 10:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik weet dat dit bluf is van je
quote:Op maandag 30 december 2013 10:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]ik bedoelde echt heel wat anders daarmee, lees dan die discussie terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |