SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Voor het nageslacht namens Diaan73:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Vorig jaar n.a.v. deze lijstjes-manie mee begonnen, ik was nieuwsgierig naar m'n eigen keuzes.quote:Op maandag 30 december 2013 09:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik las verkeerd
Je hebt dus een eigen top 100?
Knap dat je daar uit hebt kunnen komenEn eerder deze week aangepast naar 2013. Maar ondertussen kan ik 'm nog wel een paar keer aanpassen nu ik al deze nummers zo hoor.
![]()
Wat zou er volgens jou anders kunnen/moeten?quote:Op maandag 30 december 2013 09:43 schreef D. het volgende:
[..]
Hopelijk waait er in de toekomst een keer een frisse wind door de organisatie daarMake love, not war ☮![]()
Die Top100 verandert nog meer dan het weer hier als ik hem zou bijhoudenquote:Op maandag 30 december 2013 09:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorig jaar n.a.v. deze lijstjes-manie mee begonnen, ik was nieuwsgierig naar m'n eigen keuzes.En eerder deze week aangepast naar 2012. Maar ondertussen kan ik 'm nog wel een paar keer aanpassen nu ik al deze nummers zo hoor.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik begin er niet eens aan.ooit een top25 gemaakt, dat vond ik al een crime.
Peaceman maakt ook bijna elk jaar van die lijstjes.Make love, not war ☮![]()
Ik zou het niet kunnen, maar als ik het wel zou doen voorzie ik geen updates op korte termijnquote:Op maandag 30 december 2013 09:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorig jaar n.a.v. deze lijstjes-manie mee begonnen, ik was nieuwsgierig naar m'n eigen keuzes.En eerder deze week aangepast naar 2013. Maar ondertussen kan ik 'm nog wel een paar keer aanpassen nu ik al deze nummers zo hoor.
![]()
![]()
Echt, die kledij en haarstijl van toenquote:
Maar zo denk ik nu ook over begin 2000
Het viel nog best mee, het moeilijke was het rangschikken van 50 t/m 100, dat was vaak een beetje lukraak werken.quote:Op maandag 30 december 2013 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik begin er niet eens aan.ooit een top25 gemaakt, dat vond ik al een crime.
Peaceman maakt ook bijna elk jaar van die lijstjes.![]()
Nu een van de beste NL talige nummers ooit
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Het goede doel
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
444 Het Goede Doel - Alles Geprobeerd
443 Train - Drops Of Jupiter
Laatste 2 dit uur?
Goede Doel wordt sowieso ondergewaardeerdquote:Op maandag 30 december 2013 09:46 schreef laxus13 het volgende:
Nu een van de beste NL talige nummers ooit"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ja, dat kan ik me voorstellen...quote:Op maandag 30 december 2013 09:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Het viel nog best mee, het moeilijke was het rangschikken van 50 t/m 100, dat was vaak een beetje lukraak werken.Make love, not war ☮![]()
Veelquote:Op maandag 30 december 2013 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat zou er volgens jou anders kunnen/moeten?
o.a. dat geforceerde anthem-gedoe, het sapjes verhaal, minder updates en Corton-momenten, en Cliff Richard begraven![]()
![]()
De Rolling Stone Top 500 is inderdaad veel interessanter dan deze Top 2000.
Met Blondie met ´One Way or Another´ op nummer 296.![]()
Ik kan me in al die punten vinden eigenlijk.quote:Op maandag 30 december 2013 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
Veel
o.a. dat geforceerde anthem-gedoe, het sapjes verhaal, minder updates en Corton-momenten, en Cliff Richard begraven
Make love, not war ☮![]()
Alles Geprobeerd is vrij lang, hé?quote:Op maandag 30 december 2013 09:46 schreef FritsFlits het volgende:
444 Het Goede Doel - Alles Geprobeerd
443 Train - Drops Of Jupiter
Laatste 2 dit uur?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
De sapjes zijn nog altijd wel okquote:Op maandag 30 december 2013 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
Veel
o.a. dat geforceerde anthem-gedoe, het sapjes verhaal, minder updates en Corton-momenten, en Cliff Richard begraven
Tot zover alle goede items die moeten blijven[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel weer lekkere opener
442 Status Quo - Roll Over Lay Down
441 The Beatles - Penny Lane
440 Santana - Black Magic Woman
439 Neil Diamond - I Am... I Said
438 U2 - All I Want Is You
437 Adele - Chasing Pavements
436 Europe - The Final Countdown
435 Ilse DeLange - So Incredible
434 Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall
433 Whitney Houston - I Will Always Love You
432 OMD - Joan Of Arc (Maid Of Orleans)
431 Billy Joel - She's Always A Woman To Me
430 The Beatles - Norwegian Wood (This Bird Has Flown)"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Roll Over Lay Down Status Quo 1975
Penny Lane The Beatles 1967
Black Magic Woman Santana 1970
I Am... I Said Neil Diamond 1971
All I Want Is You U2 1989
Chasing Pavements Adele 2008
The Final Countdown Europe 1986
So Incredible Ilse DeLange 2008
Every Teardrop Is A Waterfall Coldplay 2011
I Will Always Love You Whitney Houston 1992
Joan Of Arc (Maid Of Orleans) OMD 1982
She's Always A Woman To Me Billy Joel 1978
Norwegian Wood (This Bird Has Flown) The Beatles 1965![]()
Oh jee, het ziet ernaar uit dat ik straks in de auto zit terwijl I Will Always Love You op de radio is. Karaoke a go go!![]()
![]()
Nou, ik vind dat "Over de muur" van Klein Orkest hier nog wel wat stappen boven staat.quote:Op maandag 30 december 2013 09:46 schreef laxus13 het volgende:
Nu een van de beste NL talige nummers ooit
Maar het Goede Doel is sowieso wel tof![]()
![]()
Straks Europe mensen
Ja, dat had ik niet echt beseft. Wel raar om te zien die 2 laatste om 9.45quote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
441 The Beatles - Penny Lane![]()
440 Santana - Black Magic Woman![]()
436 Europe - The Final Countdouwn
430 The Beatles - Norwegian Wood (This Bird Has Flown)
Het hele 'niet eten' verhaal is achterhaaldquote:Op maandag 30 december 2013 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De sapjes zijn nog altijd wel ok
Tot zover alle goede items die moeten blijven
Thema was diaree![]()
Belgie heeft ook een fijne outro, kunnen ze goedquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Over De Muur is denk wel top3 materiaal, wat een schitterende plaatquote:Op maandag 30 december 2013 09:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat "Over de muur" van Klein Orkest hier nog wel wat stappen boven staat.
Maar het Goede Doel is sowieso wel tof"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Misschien wel het mooiste outro ooit
Kijk Train, dit was wel een leuk plaatje"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik zie de toegevoegde waarde van het "niet eten" ook niet meer zo goed.quote:Op maandag 30 december 2013 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Het hele 'niet eten' verhaal is achterhaald
Thema was diareeMake love, not war ☮![]()
Inderdaadquote:Op maandag 30 december 2013 09:51 schreef FritsFlits het volgende:
Kijk Train, dit was wel een leuk plaatje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
436 Europe - The Final Countdown![]()
![]()
Mooi uurtje.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Woohoo net op terug![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Op Europe naquote:Op maandag 30 december 2013 09:52 schreef Ferdo het volgende:
![]()
Mooi uurtje.![]()
![]()
Maar wel een tof nummer
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat ik mij nog steeds afvraag bij ´Over de Muur´is: "Was dit nummer nu eerder of later gemaakt dan '99 luftballons'quote:Op maandag 30 december 2013 09:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat "Over de muur" van Klein Orkest hier nog wel wat stappen boven staat.
Maar het Goede Doel is sowieso wel tof![]()
Met andere woorden, het scheelt wel in mijn beoordeling of het nummer is afgeleid van Nena's nummer, of dat de tekst daarvoor al was gemaakt.![]()
Ik zou ook niet op image tags willen lijkequote:Op maandag 30 december 2013 09:53 schreef Tijn het volgende:
[img]http://www.wyro.com/wp-content/uploads/2011/07/IMG_6377.jpgp/img]
Zo'n engerd, die gast van Train"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Dan gaan mensen uit medeleven misschien meer geven.quote:Op maandag 30 december 2013 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zie de toegevoegde waarde van het "niet eten" ook niet meer zo goed.![]()
![]()
Graaf Tel Me[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze staat op nijn lijstje![]()
Tudududuuuuuquote:Op maandag 30 december 2013 09:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe zuur ben je als je niet eens kunt lachen om The Final Countdown
tududu tuduuuuu![]()
![]()
Zal beter klinken dan deze uitvoering, geef toequote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Zelfde status bijna als Musicquote:Op maandag 30 december 2013 09:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe zuur ben je als je niet eens kunt lachen om The Final Countdown
Misschien, maar ik denk dat dat inmiddels niet meer het geval is.quote:Op maandag 30 december 2013 09:54 schreef female81 het volgende:
[..]
Dan gaan mensen uit medeleven misschien meer geven.Make love, not war ☮![]()
Geloof er niets vanquote:Op maandag 30 december 2013 09:54 schreef female81 het volgende:
[..]
Dan gaan mensen uit medeleven misschien meer geven.![]()
![]()
dan maar zuurquote:Op maandag 30 december 2013 09:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe zuur ben je als je niet eens kunt lachen om The Final Countdown![]()
![]()
Ik denk dat het 'niet eten' inderdaad weinig extra oplevert.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Even googelen scheelt al. 99 luftballons is opgenomen in 82. Over de muur in 84.quote:Op maandag 30 december 2013 09:53 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wat ik mij nog steeds afvraag bij ´Over de Muur´is: "Was dit nummer nu eerder of later gemaakt dan '99 luftballons'![]()
Met andere woorden, het scheelt wel in mijn beoordeling of het nummer is afgeleid van Nena's nummer, of dat de tekst daarvoor al was gemaakt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ahhh als billy joel net she's always a woman komt zit ik op de fiets
waar gaat het over?quote:Op maandag 30 december 2013 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat het 'niet eten' inderdaad weinig extra oplevert."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Mobiele radio meenemen, kei hard aanzettenquote:Op maandag 30 december 2013 09:56 schreef essnhills het volgende:
Ahhh als billy joel net she's always a woman komt zit ik op de fiets
Heb er ook helemaal niks van meegekregen.quote:Op maandag 30 december 2013 09:57 schreef Tijn het volgende:
Ik heb nog nooit iets van Serious Request gezien of gehoord. Ik negeer dat soort shit altijd"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik pleit voor onbeperkt McDonalds volgend jaarquote:Op maandag 30 december 2013 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat het 'niet eten' inderdaad weinig extra oplevert.
Zal vast net zoveel medelijden opwekken, en is leuker voor ons om te volgen![]()
![]()
Die van afgelopen jaar had ik ook het liefst genegeerdquote:Op maandag 30 december 2013 09:57 schreef Tijn het volgende:
Ik heb nog nooit iets van Serious Request gezien of gehoord. Ik negeer dat soort shit altijd
SRquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ook, voor zover als het kan, maar je krijgt er altijd wel wát van mee. Sowieso kan ik m'n vertrouwde internetzenders niet meer beluisteren zodra ik de deur uit stap, en dan wordt het nog weleens 3FM.quote:Op maandag 30 december 2013 09:57 schreef Tijn het volgende:
Ik heb nog nooit iets van Serious Request gezien of gehoord. Ik negeer dat soort shit altijd
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2013 09:58:49 ]![]()
volgens mij pas het eerste jaar dat het om shit draaide...quote:Op maandag 30 december 2013 09:57 schreef Tijn het volgende:
Ik heb nog nooit iets van Serious Request gezien of gehoord. Ik negeer dat soort shit altijd![]()
Maar ik wil hard mee kunnen blèren en ik.vertrek altijd tr laat dus moet hard fietsenquote:Op maandag 30 december 2013 09:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mobiele radio meenemen, kei hard aanzetten
Vorig jaar vond ik het jammer dat SR was gestopt. Niet jaar niet eens gemist toen ze het huis uit waren"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Dat niet eten is echt een restantje van de eerste editie, voor Darfur was dat nog, geloof ik. Daar was ook nog wel sprake van honger. Nu voegt het bar weinig meer toe."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Vergelijk het met T2000, alleen meer beleving op de cam, en minder goede muziekquote:Op maandag 30 december 2013 09:57 schreef Tijn het volgende:
Ik heb nog nooit iets van Serious Request gezien of gehoord. Ik negeer dat soort shit altijd![]()
![]()
Ik vind het nooit erg dat SR stopt want dan begint de Top.quote:Op maandag 30 december 2013 09:58 schreef FritsFlits het volgende:
Vorig jaar vond ik het jammer dat SR was gestopt. Niet jaar niet eens gemist toen ze het huis uit waren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat voor muziek draaiden ze? Golden Brown, Drop It Like It's Hot, Smells Like Teen Spirit?quote:Op maandag 30 december 2013 09:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij pas het eerste jaar dat het om shit draaide..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Deze man weetquote:Op maandag 30 december 2013 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het nooit erg dat SR stopt want dan begint de Top.![]()
![]()
Dat inderdaad. Ik was er vooraf ook helemaal niet mee bezig.quote:Op maandag 30 december 2013 09:58 schreef FritsFlits het volgende:
Vorig jaar vond ik het jammer dat SR was gestopt. Niet jaar niet eens gemist toen ze het huis uit warenMake love, not war ☮![]()
Als je 6 dagen lang live heb het huis hebt gezien is dat cafe een afknapperquote:Op maandag 30 december 2013 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het nooit erg dat SR stopt want dan begint de Top.Maar dat ik heb al 2 jaar niet meer
quote:Op maandag 30 december 2013 10:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wat voor muziek draaiden ze? Golden Brown, Drop It Like It's Hot, Smells Like Teen Spirit?![]()
![]()
Beetje dom ook wel, maar goed, hopelijk overleeft hij dit Frisootje wel.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Gemistquote:Volgens de FP nog steeds zelfde situatie?
Waarom zou je ook?quote:Op maandag 30 december 2013 10:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik was er vooraf ook helemaal niet mee bezig.
Ik spring er ook pas in zodra het begint
Ik kijk meer uit naar de T2000![]()
![]()
Met de Top vind ik een leukere sfeer op FOK! en vind ik gewoon leuker om te volgen. Ik kijk SR ook niet, ik luister meestal.quote:Op maandag 30 december 2013 10:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als je 6 dagen lang live heb het huis hebt gezien is dat cafe een afknapperMaar dat ik heb al 2 jaar niet meer
11.00 persco.quote:Op maandag 30 december 2013 10:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
GemistVolgens de FP nog steeds zelfde situatie?
Hoezo dom?quote:Op maandag 30 december 2013 10:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Beetje dom ook wel, maar goed, hopelijk overleeft hij dit Frisootje wel.![]()
Over een uur persconferentiequote:Op maandag 30 december 2013 10:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
GemistVolgens de FP nog steeds zelfde situatie?
![]()
![]()
quote:Heb een hekel als ze dat soort dingen aankondigen.. ben benieuwd
Ik denk dat het niet goed aflooptquote:Op maandag 30 december 2013 10:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Heb een hekel als ze dat soort dingen aankondigen.. ben benieuwd
![]()
![]()
Yeah! Rust!quote:
Ow ja ik trein dus lees sons even mee :-)Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Maar staat 'Over de muur' niet op dezelfde LP als "Over 100 zijn we allemaal dood, en jij ook"quote:Op maandag 30 december 2013 09:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Even googelen scheelt al. 99 luftballons is opgenomen in 82. Over de muur in 84.![]()
En dat laatste nummer moet ik minstens ook al in 1982 of eerder hebben gehoord, want ik weet namelijk waar ik dat nummer gehoord heb, en dat moet voor april 1982 (studentenkamer) zijn geweest.![]()
Tja, ik was wel altijd bezig met wie gaan er in en wanneer wordt dat bekend gemaakt, op welke dag gaan ze in het huis, wie zijn de slaapgasten? Dit jaar dus niet gehad.quote:Op maandag 30 december 2013 10:01 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou je ook?
Ik spring er ook pas in zodra het begint
Ik kijk meer uit naar de T2000Make love, not war ☮![]()
Ik ook..quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:![]()
![]()
Feit is dat ie al een dag aan het aftakelen is, dus helemaal goed zal het waarschijnlijk nooit meer wordenquote:![]()
![]()
Ik ook niet. En ik ga ook niet overstappen, denk ik. Ik heb wel een paar vergeleken, maar ik ben toch wel blij met onze huidige zorgverzekeraar.quote:Make love, not war ☮![]()
Ik zit bij de vaste garde van de 3fm slowchat dus ik krijg er vooraf sowieso genoeg van mee
Hou je kop nou"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Het blijft off-piste skiën. Met de daarbij behorende risico's.quote:
Maar goed, hopelijk kan hij het navertellen, en is die persco er alleen om een update te geven."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ruzie?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik luister 51 weken per jaar 3FM, dus krijg het allemaal wel mee, maar echt boeien doet het me nietquote:Op maandag 30 december 2013 10:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, ik was wel altijd bezig met wie gaan er in en wanneer wordt dat bekend gemaakt, op welke dag gaan ze in het huis, wie zijn de slaapgasten? Dit jaar dus niet gehad.![]()
![]()
Ik heb veel Theater vh Sentiment beluisterd tot het stopte op Radio2quote:Op maandag 30 december 2013 10:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik luister 51 weken per jaar 3FM, dus krijg het allemaal wel mee, maar echt boeien doet het me niet"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Hee, ik luister ook 51 weken per jaar 3FMquote:Op maandag 30 december 2013 10:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik luister 51 weken per jaar 3FM, dus krijg het allemaal wel mee, maar echt boeien doet het me niet
Ja met tatjanaquote:![]()
Hou je hou je hou je kop nou"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Echt hequote:Op maandag 30 december 2013 10:05 schreef cafca het volgende:
Wat heeft die Tietiana Simic toch een ongelofelijk irritante k*tstemIk vind het wel lachwekkend
![]()
![]()
Ja, vind ik ook knapquote:Op maandag 30 december 2013 10:05 schreef D. het volgende:
[..]
Voor iemand die niets te zeggen heeft post je behoorlijk veel"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Naja zeg....quote:Op maandag 30 december 2013 10:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja met tatjana![]()
Hou je hou je hou je kop nouOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja dat zeg ikquote:Op maandag 30 december 2013 10:05 schreef cafca het volgende:
Wat heeft die Tietiana Simic toch een ongelofelijk irritante k*tstemhou je kop nou
Gaat in het nieuwe jaar verder op Radio 5 Nostalgia, maar of het ook hetzelfde gaat worden is de vraag.quote:Op maandag 30 december 2013 10:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb veel Theater vh Sentiment beluisterd tot het stopte op Radio2"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hmm… ik had nog niet gelezen dat het om off-piste gingquote:Op maandag 30 december 2013 10:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het blijft off-piste skiën. Met de daarbij behorende risico's.
Maar goed, hopelijk kan hij het navertellen, en is die persco er alleen om een update te geven.Dan is het wel een beetje dom, ja. Maar toch zonde.
![]()
Je krijgt het meisje wel uit Kroatië, maar Kroätie niet uit het meisje.quote:Op maandag 30 december 2013 10:05 schreef cafca het volgende:
Wat heeft die Tietiana Simic toch een ongelofelijk irritante k*tstem![]()
![]()
Kan nooit dezelfde sfeer hebben op een zaterdagmiddag in plaats van 4 avonden door de weeksquote:Op maandag 30 december 2013 10:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gaat in het nieuwe jaar verder op Radio 5 Nostalgia, maar of het ook hetzelfde gaat worden is de vraag."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik vanzelfsprekend dus ookquote:Op maandag 30 december 2013 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee, ik luister ook 51 weken per jaar 3FM
tja, iedereen dénkt altijd dat ik zo lief benquote:
Heerlijke plaat
Mooi, van de radio en tv afquote:Op maandag 30 december 2013 10:06 schreef female81 het volgende:
[..]
Je krijgt het meisje wel uit Kroatië, maar Kroätie niet uit het meisje.
Ik snap al niet waarom iemand gaat skiën, maar dan ook nog off-piste. Beetje geval van eigen schuld, dikke bult wmb.Make love, not war ☮![]()
Leuk nummer
En waarschijnlijk ook nog zonder Stasse?quote:Op maandag 30 december 2013 10:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan nooit dezelfde sfeer hebben op een zaterdagmiddag in plaats van 4 avonden door de weeks"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik heb een paar jaar terug een werkgever gehad die altijd radio2 aan had staan.quote:Op maandag 30 december 2013 10:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb veel Theater vh Sentiment beluisterd tot het stopte op Radio2
Best te doen, alleen van die zoetsappige muziek krijg je soms jeuk, en je mist 'nieuwe' muziek![]()
![]()
Ow. Nooit gedacht.quote:Op maandag 30 december 2013 10:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
tja, iedereen dénkt altijd dat ik zo lief ben
Hmz mobiel fokken blijft bagger.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja volgens mij welquote:Op maandag 30 december 2013 10:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook nog zonder Stasse?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 10:06 schreef female81 het volgende:
[..]
Je krijgt het meisje wel uit Kroatië, maar Kroätie niet uit het meisje.
Trouwens, "meisje"… ze is 50![]()
![]()
Ik ontdekte juist veel onbekende nummersquote:Op maandag 30 december 2013 10:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar terug een werkgever gehad die altijd radio2 aan had staan.
Best te doen, alleen van die zoetsappige muziek krijg je soms jeuk, en je mist 'nieuwe' muziek"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Wij luisteren, als het lukt, wel op zaterdag tussen 12 en 14 uur naar radio 2: Spijkers met koppen
Klopt, ik ben ookmobiel nuquote:Op maandag 30 december 2013 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ow. Nooit gedacht.
Hmz mobiel fokken blijft bagger."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Radio 2 al een onderzoek gedaan hoeveel 3FM luisteraars ze een weekje op bezoek hebben?quote:Op maandag 30 december 2013 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vanzelfsprekend dus ook![]()
![]()
Als ik radio luister dan is het Langs De Lijn en als ik voetbal volg is dat ook niet elke week
Ben ik een grite cultuurbarbaar als.ik zeg dat ik dit niet ken?
Kom zo op t werk wel weer.quote:
Later allen!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
West Friesland zekerquote:Op maandag 30 december 2013 10:09 schreef essnhills het volgende:
Ben ik een grite cultuurbarbaar als.ik zeg dat ik dit niet ken?
Nee, dan ben je gewoon te jongquote:Op maandag 30 december 2013 10:09 schreef essnhills het volgende:
Ben ik een grite cultuurbarbaar als.ik zeg dat ik dit niet ken?![]()
![]()
442 Status Quo - Roll Over Lay Down![]()
439 Neil Diamond - I Am... I Said![]()
438 U2 - All I Want Is You![]()
437 Adele - Chasing Pavements![]()
435 Ilse DeLange - So Incredible![]()
434 Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall![]()
433 Whitney Houston - I Will Always Love You![]()
432 OMD - Joan Of Arc (Maid Of Orleans)![]()
431 Billy Joel - She's Always A Woman To Me![]()
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Whatever You Want lijkt me sowieso wel bekender.quote:Op maandag 30 december 2013 10:09 schreef essnhills het volgende:
Ben ik een grite cultuurbarbaar als.ik zeg dat ik dit niet ken?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb op het werk altijd 3FM opstaan, soms zet ik dan toch 's middags mijn eigen speellijst erop. Ben ik er wel even klaar mee.quote:Op maandag 30 december 2013 10:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar terug een werkgever gehad die altijd radio2 aan had staan.
Best te doen, alleen van die zoetsappige muziek krijg je soms jeuk, en je mist 'nieuwe' muziekMake love, not war ☮![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 10:09 schreef essnhills het volgende:
Ben ik een grite cultuurbarbaar als.ik zeg dat ik dit niet ken?![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 10:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kom zo op t werk wel weer.
Later allen!
Heeft ook een andere sound dan de 'normale' Beatles nummers. Wel mooiquote:Op maandag 30 december 2013 10:09 schreef Sfeermaker het volgende:
430 The Beatles - Norwegian Wood (This Bird Has Flown)"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ben je ook Katy Perry-moe?quote:Op maandag 30 december 2013 10:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb op het werk altijd 3FM opstaan, soms zet ik dan toch 's middags mijn eigen speellijst erop. Ben ik er wel even klaar mee.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
pfiew, pak van mn hartquote:
Ik word na een paar uur 3FM al gek"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Vooral 3FM moe...quote:Op maandag 30 december 2013 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben je ook Katy Perry-moe?Make love, not war ☮![]()
Hij heeft jaren de grenzen opgezocht binnen de autosport, en zal het op de piste blijven waarschijnlijk niet spannend genoeg gevonden hebbenquote:Op maandag 30 december 2013 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik snap al niet waarom iemand gaat skiën, maar dan ook nog off-piste. Beetje geval van eigen schuld, dikke bult wmb.![]()
![]()
Status Quo, geweldige band. 50 jaar lang zalen vol krijgen met hetzelfde nummer in verschillende uitvoeringen![]()
![]()
Ja wst is het nouquote:
Misschien dat als ik hem hoor dat ik het wel kenquote:Op maandag 30 december 2013 10:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heeft ook een andere sound dan de 'normale' Beatles nummers. Wel mooi
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Volgens mij is het een van de eerste nummers met India-invloeden, waar ze later nog veel meer mee zullen doen.quote:Op maandag 30 december 2013 10:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heeft ook een andere sound dan de 'normale' Beatles nummers. Wel mooi![]()
U2 en OMD ken je toch wel?quote:Op maandag 30 december 2013 10:09 schreef Sfeermaker het volgende:
442 Status Quo - Roll Over Lay Down![]()
439 Neil Diamond - I Am... I Said![]()
438 U2 - All I Want Is You![]()
437 Adele - Chasing Pavements![]()
435 Ilse DeLange - So Incredible![]()
434 Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall![]()
433 Whitney Houston - I Will Always Love You![]()
432 OMD - Joan Of Arc (Maid Of Orleans)![]()
431 Billy Joel - She's Always A Woman To Me![]()
Of..ehh....steen?![]()
![]()
Ik vind het het laatste jaar steeds minder worden.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat zal idd het geval zijn...quote:Op maandag 30 december 2013 10:11 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft jaren de grenzen opgezocht binnen de autosport, en zal het op de piste blijven waarschijnlijk niet spannend genoeg gevonden hebbenMake love, not war ☮![]()
Ik kan me niet voorstellen dat je het niet kent. Ik kan me niet voorstellen dat er überhaupt een nummer van The Beatles is dat iemand niet kentquote:Op maandag 30 december 2013 10:11 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Misschien dat als ik hem hoor dat ik het wel ken![]()
![]()
Acda en de Munnik hebben Norwegian Wood nog gezongen tijdens Top2000 live in 2005 volgens mij"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Pennylane is ny ears and in my eyes
Ik heb vooral moeite met de middag....quote:Op maandag 30 december 2013 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het het laatste jaar steeds minder worden.
EkdomRabbering
en op vrijdag Claudia
![]()
Daarentegen op vrijdag Rob Stenders![]()
![]()
En het uiteindelijk schoppen tot een adelijke titel.quote:Op maandag 30 december 2013 10:11 schreef cafca het volgende:
Status Quo, geweldige band. 50 jaar lang zalen vol krijgen met hetzelfde nummer in verschillende uitvoeringen
The Who?quote:Op maandag 30 december 2013 10:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je het niet kent. Ik kan me niet voorstellen dat er überhaupt een nummer van The Beatles is dat iemand niet kent![]()
![]()
Je zult wel te jong zijn. Maar Status Quo is wel een legendarisch band, en dit is zo'n beetje hun bekendste nummer. Stond vroeger altijd in de top 20 allertijdenquote:![]()
Ik vind Rabbering wel een goede smaak hebbenquote:Op maandag 30 december 2013 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb vooral moeite met de middag....
EkdomRabbering
en op vrijdag Claudia
![]()
Daarentegen op vrijdag Rob Stenders![]()
![]()
Ekdom is irritant tegenwoordig.
Hij heeft wel vaker ingevallenquote:Op maandag 30 december 2013 10:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Michiel het op de ochtend gaat doen.![]()
![]()
Ik ken wel de band status quo van naamquote:Op maandag 30 december 2013 10:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Je zult wel te jong zijn. Maar Status Quo is wel een legendarisch band, en dit is zo'n beetje hun bekendste nummer. Stond vroeger altijd in de top 20 allertijden
Penny Lane
Ook zo'n mooi nummerquote:Op maandag 30 december 2013 10:13 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Double A side, samen met Strawberry Fields. Wat ontzettend goed
Erg irritant.quote:Op maandag 30 december 2013 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Rabbering wel een goede smaak hebbenEkdom is irritant tegenwoordig.
oom joop en joke?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Santana - Black Magic Woman
*insert zweepje Glitter*"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Bij Rabbering stoor ik me aan het gebrek aan kennis, en als ie eens iets weet dat ie zichzelf dan zo geweldig vindt en probeert nonchalant over te komenquote:Op maandag 30 december 2013 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Rabbering wel een goede smaak hebbenEkdom is irritant tegenwoordig.
![]()
![]()
FIRE. NIET LIKKEN. RRRRRAAAAAARRRR.quote:
Drie jaar geleden nog de opener van het allerlaatste etmaal van het jaar, maar hij zakt helaas weg.
Beste Santana.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb hem gezien in de Mol, vond hem daar irritant. Verder nooit meegemaakt als DJ want ik heb nooit 3FM op staan. Tijden SR moest ik erg aan hem wennenquote:Op maandag 30 december 2013 10:17 schreef D. het volgende:
[..]
Bij Rabbering stoor ik me aan het gebrek aan kennis, en als ie eens iets weet dat ie zichzelf dan zo geweldig vindt en probeert nonchalant over te komen"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik raak er niet aan gewendquote:Op maandag 30 december 2013 10:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien in de Mol, vond hem daar irritant. Verder nooit meegemaakt als DJ want ik heb nooit 3FM op staan. Tijden SR moest ik erg aan hem wennen![]()
![]()
De Top2000 draait uiteindelijk zichzelf wel de nek omquote:Op maandag 30 december 2013 10:17 schreef Ferdo het volgende:
Drie jaar geleden nog de opener van het allerlaatste etmaal van het jaar, maar hij zakt helaas weg."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Nee dat staat niet op het "album" Magic Mystery Tour, want dat is geen album en bovendien staan er nooit singles op albums van The Beatles.![]()
Enige Neil die ik mooi vind.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee hoor. Evolueert gewoon mee.quote:Op maandag 30 december 2013 10:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De Top2000 draait uiteindelijk zichzelf wel de nek om"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De Diamond die wel wat in de Top 2000 te zoeken heeft, in tegenstelling tot die van Rihanna."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Deze is wel![]()
In 2001 nog op 80 dit nummer
Die 'oudjes' (en dan bedoel ik 25-100 jaar) haken vanzelf wel af als de top wordt bezaaid met de Rihanna's en zoquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Dit ja.quote:
Ik moet bekennen dat ik dit nummer ontdekte toen ik de Soundmixshow keek en iemand Neil Diamond nadeed.![]()
Toen er voor de eerste keer met een keuzelijst werd gewerktquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 10:20 schreef Cee het volgende:
Ik moet bekennen dat ik dit nummer ontdekte toen ik de Soundmixshow keek en iemand Neil Diamond nadeed.
Dat heb ik als ik weer eens 10 minuten The Voice zie
Dat zie ik nooitquote:Op maandag 30 december 2013 10:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik weer eens 10 minuten The Voice zie![]()
![]()
Ik ken dit nummer sinds vorig jaar top 2000.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tegen de tijd dat de Top 2000 bezaaid is met nummers van nu, zijn we minstens 30 jaar verder en zijn de luisteraars dus ook 30 jaar ouder en vinden ze het helemaal niet erg. En dan nog vraag ik me af of de jaren '60/'70/'80 niet altijd sterk vertegenwoordigd zullen blijven. Het zijn toch de gouden jaren van de popmuziek.quote:Op maandag 30 december 2013 10:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die 'oudjes' (en dan bedoel ik 25-100 jaar) haken vanzelf wel af als de top wordt bezaaid met de Rihanna's en zo![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken dit nummer sinds vorig jaar top 2000.![]()
![]()
Heb nooit wat met Neil gehad en zijn muziek altijd geskiptquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat 3FM niet met je doetquote:Op maandag 30 december 2013 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken dit nummer sinds vorig jaar top 2000."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Douchen
U2 is toch wel een van grootste Love/Hate band op deze planeet.
Ik hoor bij die eerste categorieFor you, there'll be no more crying.
Ik kan echt niet luisteren naar die geproceste muziek. Coldplay is echt onluisterbaar.quote:Op maandag 30 december 2013 10:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de Top 2000 bezaaid is met nummers van nu, zijn we minstens 30 jaar verder en zijn de luisteraars dus ook 30 jaar ouder en vinden ze het helemaal niet erg. En dan nog vraag ik me af of de jaren '60/'70/'80 niet altijd sterk vertegenwoordigd zullen blijven. Het zijn toch de gouden jaren van de popmuziek."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Je hebt Black Magic Woman gemistquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 10:15 schreef FritsFlits het volgende:
Santana - Black Magic Woman
*insert zweepje Glitter*quote:
Coldplay kan er ook wat van hoorquote:Op maandag 30 december 2013 10:24 schreef laxus13 het volgende:
Ik hoor bij die eerste categorie![]()
![]()
Even aftellen...Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
nee toen werd ik echt echt net wakkerquote:Op maandag 30 december 2013 10:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je hebt Black Magic Woman gemist![]()
![]()
Ik denk dat het een verademing zal zijn vergeleken met de drek die ze over 30 jaar makenquote:Op maandag 30 december 2013 10:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik kan echt niet luisteren naar die geproceste muziek. Coldplay is echt onluisterbaar.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 10:25 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
nee toen werd ik echt echt net wakkerpast wel bij je dus
quote:Op maandag 30 december 2013 10:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het een verademing zal zijn vergeleken met de drek die ze over 30 jaar makener moet een keer een revolutie komen in Loudnesswar
ik zie er nu al tegenopquote:Op maandag 30 december 2013 10:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het een verademing zal zijn vergeleken met de drek die ze over 30 jaar maken![]()
![]()
De liedjes worden beter en beter en dan komen U2 en Adèle
Goedemorgen!Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
U2 tot begin jaren 1990 qua albums was mijn grote liefde, daarna werd het helaas stukken minder.quote:
En Bono, tsja, die man heeft inmiddels tijd teveel...![]()
Ik zet ze nooit zelf op, maar een keer op de radio is niet erg. Daarbij hebben ze best een paar echt goede nummersquote:Op maandag 30 december 2013 10:24 schreef laxus13 het volgende:
Ik hoor bij die eerste categorie"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Wat een matige U2 plaat was dit
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Goedemorgen...en Adelequote:Op maandag 30 december 2013 10:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
De liedjes worden beter en beter en dan komen U2 en Adèle
Goedemorgen!![]()
![]()
Ik vind deze Adele plaat eentonig irritant
quote:Op maandag 30 december 2013 10:27 schreef FritsFlits het volgende:
Ik vind deze Adele plaat eentonig irritant![]()
![]()
Dat tij is al gekeerd hoorquote:Op maandag 30 december 2013 10:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]er moet een keer een revolutie komen in Loudnesswar
Nieuwe nummers zijn al iets minder luid gemasterd dan tracks van een paar jaar geleden. Dat komt vooral doordat CD's niet meer het primaire medium voor muziek zijn en superluid gemasterde muziek superkut klinkt op streamingdiensten als Spotify en iTunes.
![]()
Ah daar heb je Adele weer.
Ben benieuwd hoe vaak we haar nog tegen komen
Rolling In The Deep is wel een baasplaatquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 10:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Rolling In The Deep is wel een baasplaat![]()
![]()
Chasing pavements
Ik vind Adele echt dikke prima. Pun intended en ook weer niet. En nu ga ik boodschappen doen. Tot later.![]()
![]()
Heb het zelf niet gedaan. Maar heb jij wel eens de dynamic range gemeten van een CD en iTunes nummer?quote:Op maandag 30 december 2013 10:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat tij is al gekeerd hoorNieuwe nummers zijn al iets minder luid gemasterd dan tracks van een paar jaar geleden. Dat komt vooral doordat CD's niet meer het primaire medium voor muziek zijn en superluid gemasterde muziek superkut klinkt op streamingdiensten als Spotify en iTunes.
Er zit iets eentonigs in het refrein en hoe vaak het terug komtquote:
Ik ga na the final countdown echt even wat doen.....en dan wachten tot er iemand voor mijn kraan komtquote:Op maandag 30 december 2013 10:28 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 moet haar bed uit maar het lukt niet echt....
Ook op CD's wordt de luidheid minder, hoor. Het ergste ligt achter onsquote:Op maandag 30 december 2013 10:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb het zelf niet gedaan. Maar heb jij wel eens de dynamic range gemeten van een CD en iTunes nummer?![]()
![]()
wat is er met je kraan? Zit er een smurf dwarsquote:Op maandag 30 december 2013 10:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga na the final countdown echt even wat doen.....en dan wachten tot er iemand voor mijn kraan komt![]()
![]()
Nu moet Coldplay nog meequote:Op maandag 30 december 2013 10:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook op CD's wordt de luidheid minder, hoor. Het ergste ligt achter ons
ik weet ik weet heel flauwquote:Op maandag 30 december 2013 10:30 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
wat is er met je kraan? Zit er een smurf dwars![]()
![]()
Joerop
Eentje die gelijk ook alles onderplastquote:Op maandag 30 december 2013 10:30 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
wat is er met je kraan? Zit er een smurf dwars
Nee, ik heb gewoon een voordeur.quote:Op maandag 30 december 2013 10:30 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
wat is er met je kraan? Zit er een smurf dwars
Krijg straks een nieuwe....ergens tussen 12-18uOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Jurrop toch?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik koop zelf m'n kranen?quote:Op maandag 30 december 2013 10:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een voordeur.
Krijg straks een nieuwe....ergens tussen 12-18uNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
We're leaving together.....but stillits farewellllOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Je hebt geen idee waar ik het over had toen ik dit zeiquote:Op maandag 30 december 2013 10:31 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
* glittertje39 vindt Fritsje helemaal niet meer lief deze ochtend"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Huurboiler, dus Eneco fixt dat.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op maandag 30 december 2013 10:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een voordeur.
Krijg straks een nieuwe....ergens tussen 12-18uheb je mooi een reden om op fok te zijn want je moet toch wachten
![]()
![]()
Heel erg fout maar oh zo lekker![]()
![]()
Haha jaren 80
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 10:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar ik het over had toen ik dit zeien nu onderschat je me ook nog eens
![]()
quote:ik bedoelde echt heel wat anders daarmee, lees dan die discussie terug
Ik weet dat dit bluf is van jequote:Op maandag 30 december 2013 10:33 schreef glittertje39 het volgende:
[..]en nu onderschat je me ook nog eens
Nja betaal er maandelijks voor, dus zal hem wel al 80x betaald hebbenquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 10:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik weet dat dit bluf is van je![]()
![]()
Laatst een concert op blu-ray van Europe gekeken. Errug goed
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 10:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]ik bedoelde echt heel wat anders daarmee, lees dan die discussie terug
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |