Je kan beterquote:Op maandag 30 december 2013 09:36 schreef Cee het volgende:
[..]
En een mooie tekst over het samen ophangen van de was.
Wat een azijnpisser ben jij, johquote:Op maandag 30 december 2013 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nummer heeft een goede hook.
Meer niet.
Ik ga komend jaar ook eens kijken of het lurken nog een beetje wil lukkenquote:Op maandag 30 december 2013 09:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, verder lurk ik voornamelijk en af en toe post ik
Was geloof ik ook het jaar van SHE.quote:
Toto is gewoon inwisselbare muziek, en ik vind genoeg goed.quote:
Dingen zoals Wie is de Mol zal ik wel deels volgen, WK ook wel. Verder geen idee. Ik lees vaak in R&P eigenlijkquote:Op maandag 30 december 2013 09:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga komend jaar ook eens kijken of het lurken nog een beetje wil lukken
Ik denk dat je je daar ernstig in vergist.quote:Op maandag 30 december 2013 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toto is gewoon inwisselbare muziek
Dat heb ik het afgelopen jaar gedaan... geeft zoveel rust en tijd.quote:Op maandag 30 december 2013 09:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga komend jaar ook eens kijken of het lurken nog een beetje wil lukken
Volgens mij is het ieder jaar een beetje minder leukquote:Op maandag 30 december 2013 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was volgens mij wel een heel leuk jaar.
Thriller is inderdaad wel heel aardig van ze.quote:Op maandag 30 december 2013 09:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar ernstig in vergist.
Ja, het enige jaar van de Fok SR actiequote:Op maandag 30 december 2013 09:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Was geloof ik ook het jaar van SHE.
KLopt, het is ook steeds meer geregisseerd.quote:Op maandag 30 december 2013 09:39 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij is het ieder jaar een beetje minder leuk
Maar dat komt vooral door 3FM die per se wil vasthouden aan de oude succesformule
Tel jij ook af, of is het de 12e?quote:Op maandag 30 december 2013 09:38 schreef Cee het volgende:
Zometeen #12 van mijn eigen top 100 lijst.![]()
Je hebt zeker a Go Go gekekenquote:Op maandag 30 december 2013 09:40 schreef Cee het volgende:
Geschreven voor de toekomstige ex van Eric Clapton.
Jezus..quote:Op maandag 30 december 2013 09:36 schreef Cee het volgende:
[..]
En een mooie tekst over het samen ophangen van de was.
Die heeft ook nog best leuk bijgedragen aan de Beatles.quote:
Mooi, dat heb ik nodigquote:Op maandag 30 december 2013 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb ik het afgelopen jaar gedaan... geeft zoveel rust en tijd.
Nee, hij staat op nummer 12 van de 100, als je dat bedoelt. M'n favoriete Beatles nummer staat op 5, da's Blackbird.quote:
Zo zal Leeuwarden deze editie het leukst vindenquote:Op maandag 30 december 2013 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
KLopt, het is ook steeds meer geregisseerd.
Al moet ik bekennen, dat ik het in Enschede wel heel erg leuk vond. Maar ja dat is in mijn eigen stad en was ik elke dag.
Net als diens Layla.quote:Op maandag 30 december 2013 09:40 schreef Cee het volgende:
Geschreven voor de toekomstige ex van Eric Clapton.
Ow, ik las verkeerdquote:Op maandag 30 december 2013 09:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, hij staat op nummer 12 van de 100, als je dat bedoelt. M'n favoriete Beatles nummer staat op 5, da's Blackbird.
Ja en dat snap ik ook wel.quote:Op maandag 30 december 2013 09:41 schreef D. het volgende:
[..]
Zo zal Leeuwarden deze editie het leukst vinden
Ik niet overigens.quote:Op maandag 30 december 2013 09:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, we hebben A Gogo allemaal gezien, hoor.
Nee, nog nietquote:Op maandag 30 december 2013 09:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik nog niet hoor... wij verzamelen die voor NIeuwjaarsdag.quote:Op maandag 30 december 2013 09:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |