Ow, dan zag ik je alleen hier kennelijkquote:Op maandag 30 december 2013 09:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
SR heb ik pas dit jaar een beetje op Fok gevolgd
Daar heb je nog voor betaald he?quote:Op maandag 30 december 2013 09:34 schreef D. het volgende:
[..]
Dit was mijn account voor Fok's SR actie; sindsdien is de Rose geplukt
En een mooie tekst over het samen ophangen van de was.quote:Op maandag 30 december 2013 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nummer heeft een goede hook.
Meer niet.
Ja, verder lurk ik voornamelijk en af en toe post ikquote:Op maandag 30 december 2013 09:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dan zag ik je alleen hier kennelijk
quote:Op maandag 30 december 2013 09:36 schreef Cee het volgende:
[..]
En een mooie tekst over het samen ophangen van de was.
Je kan beterquote:Op maandag 30 december 2013 09:36 schreef Cee het volgende:
[..]
En een mooie tekst over het samen ophangen van de was.
Wat een azijnpisser ben jij, johquote:Op maandag 30 december 2013 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nummer heeft een goede hook.
Meer niet.
Ik ga komend jaar ook eens kijken of het lurken nog een beetje wil lukkenquote:Op maandag 30 december 2013 09:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, verder lurk ik voornamelijk en af en toe post ik
Was geloof ik ook het jaar van SHE.quote:
Toto is gewoon inwisselbare muziek, en ik vind genoeg goed.quote:
Dingen zoals Wie is de Mol zal ik wel deels volgen, WK ook wel. Verder geen idee. Ik lees vaak in R&P eigenlijkquote:Op maandag 30 december 2013 09:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga komend jaar ook eens kijken of het lurken nog een beetje wil lukken
Ik denk dat je je daar ernstig in vergist.quote:Op maandag 30 december 2013 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toto is gewoon inwisselbare muziek
Dat heb ik het afgelopen jaar gedaan... geeft zoveel rust en tijd.quote:Op maandag 30 december 2013 09:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga komend jaar ook eens kijken of het lurken nog een beetje wil lukken
Volgens mij is het ieder jaar een beetje minder leukquote:Op maandag 30 december 2013 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was volgens mij wel een heel leuk jaar.
Thriller is inderdaad wel heel aardig van ze.quote:Op maandag 30 december 2013 09:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar ernstig in vergist.
Ja, het enige jaar van de Fok SR actiequote:Op maandag 30 december 2013 09:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Was geloof ik ook het jaar van SHE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |