Liedje opsnuiven en genietenquote:Op maandag 30 december 2013 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Whitney wat ik hier nu van moet vinden
quote:Op maandag 30 december 2013 10:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op Fix You, maar als je hoort wat ze later hebben gemaakt voelt het toch vies
In afscheid van Glennis Grace zit ook power.quote:Op maandag 30 december 2013 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat er in tegenstelling tot dat gepiel van van Dolly wel enorm veel power in zit.
Euh… okquote:Op maandag 30 december 2013 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat er in tegenstelling tot dat gepiel van van Dolly wel enorm veel power in zit.
Paardenkracht noemen we datquote:Op maandag 30 december 2013 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In afscheid van Glennis Grace zit ook power.
Bij Schumi momenteel even wat minder...quote:Op maandag 30 december 2013 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2013 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder is een kamer verder, luistert via mobiele stream en loopt achter. En ze zingt mee. Alsof ik een soort valse echo hoor
Die neemt misschien ook afscheidquote:Op maandag 30 december 2013 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij Schumi momenteel even wat minder...
Nog een kwartier en we hebben misschien een idee of dat al snel isquote:Op maandag 30 december 2013 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die neemt misschien ook afscheid
Nee, nee, neeeeeee!quote:Op maandag 30 december 2013 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die neemt misschien ook afscheid
Waardoor het door bijzonder veel mensen gewaardeerd wordt. Behalve natuurlijk door de FOK!muziekpuristenquote:Op maandag 30 december 2013 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |