quote:Op maandag 30 december 2013 11:11 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ssstttt niet meer over praten....nadat topic 150 was gehaald verdween gelukkig iedereen weer
Gelukkig?quote:Op maandag 30 december 2013 11:11 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ssstttt niet meer over praten....nadat topic 150 was gehaald verdween gelukkig iedereen weer
quote:Op maandag 30 december 2013 11:11 schreef Tijn het volgende:
Superoud bluesnummer, dit. Hadden ze er vorig jaar ofzo niet een mini-docu over in A Gogo?
Toch maar eens de stream bekijkenquote:Op maandag 30 december 2013 11:12 schreef StephanL het volgende:
Bar meisjes stonden al weer vroeg in de bar zag ik vanmorgen. Hulde voor die meiden
Werken met je luie reet!quote:Op maandag 30 december 2013 11:12 schreef StephanL het volgende:
Bar meisjes stonden al weer vroeg in de bar zag ik vanmorgen. Hulde voor die meiden
worden ze gewoon voor betaald hoorquote:Op maandag 30 december 2013 11:12 schreef StephanL het volgende:
Geweldig lied![]()
Morgen ben ik er denk ik nietquote:Op maandag 30 december 2013 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat het vanavond ook weer zo gaat eigenlijk
Jij hebt al een top 1000?quote:Op maandag 30 december 2013 11:12 schreef Uccie het volgende:
Ik ben trouwens mijn mp3 speler aan het leeghozen, om er straks mijn eigen 1000 favo plaatjes op te zetten
Saraquote:Op maandag 30 december 2013 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet mijn favoriet van de Mac
Nog niet maar eind van het weekend waarschijnlijk wel.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 11:13 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
worden ze gewoon voor betaald hoor
Ik heb ook liever een Quarter Pounderquote:Op maandag 30 december 2013 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet mijn favoriet van de Mac
Morgenavond wordt het sowieso rustig. Overdag zal ik er wel zijn, s'avonds is het Frits' one man show.quote:
Dat is wel het minste wat je kan verwachten jaquote:Op maandag 30 december 2013 11:13 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
worden ze gewoon voor betaald hoor
Wat makkelijker dan die 87quote:Op maandag 30 december 2013 11:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nog niet maar eind van het weekend waarschijnlijk wel.
Ik heb liever de XTquote:
Die lees ik woensdag dan wel terug, zet ik gewoon de bij behorende plaatjes nog een keer aan.quote:Op maandag 30 december 2013 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgenavond wordt het sowieso rustig. Overdag zal ik er wel zijn, s'avonds is het Frits' one man show.
hard werken? kom op ze staan de helft vd tijd wat te springen en te niksen...quote:Op maandag 30 december 2013 11:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Leuke meiden hoor, die tegen een lage lonen hard werken de hele dag door
quote:
Achja, je moet ergens je geld vandaan halenquote:Op maandag 30 december 2013 11:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat is wel het minste wat je kan verwachten jaZal nog niet veel wezen hoor.
Goed ideequote:Op maandag 30 december 2013 11:14 schreef Uccie het volgende:
[..]ja en de 15 die ik aan het eind van het jaar niet zat ben, die ga ik stemmen
quote:Op maandag 30 december 2013 11:14 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
hard werken? kom op ze staan de helft vd tijd wat te springen en te niksen...
quote:Op maandag 30 december 2013 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze ken ik niet eens van Fleetwood Mac
* ieniminimuis gaat in een hoekje zitten schamen
Ik kende het nummer wel, nooit geweten dat het Fleetwood Mac isquote:Op maandag 30 december 2013 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik voor elk liedje dat ik niet ken in de hoek moet zitten een euro kreeg, was ik nu een blij manquote:Op maandag 30 december 2013 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Gezelligheid in het schaamhoekjequote:Op maandag 30 december 2013 11:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kende het nummer wel, nooit geweten dat het Fleetwood Mac is
* Uccie komt bij ieniminimuis zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |