Nee! Nee! Nee! Dat kun je niet goed vindenquote:Op maandag 30 december 2013 10:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Waardoor het door bijzonder veel mensen gewaardeerd wordt. Behalve natuurlijk door de FOK!muziekpuristen
Ik vind dat gejengel niks, geef mij maar integer.quote:Op maandag 30 december 2013 10:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Waardoor het door bijzonder veel mensen gewaardeerd wordt. Behalve natuurlijk door de FOK!muziekpuristen
eerst 48 uur aan de beademing.....daarna pas wakker maken dus denk niet dat er nieuws komt..of het nieuws is dat hij kritisch maar stabiel isquote:Op maandag 30 december 2013 10:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nog een kwartier en we hebben misschien een idee of dat al snel is
Okequote:Op maandag 30 december 2013 10:49 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
eerst 48 uur aan de beademing.....daarna pas wakker maken dus denk niet dat er nieuws komt..of het nieuws is dat hij kritisch maar stabiel is
Wat doen ze na die 48 uur?quote:Op maandag 30 december 2013 10:49 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
eerst 48 uur aan de beademing.....daarna pas wakker maken dus denk niet dat er nieuws komt..of het nieuws is dat hij kritisch maar stabiel is
Zoals gezegd, tientallen miljoenen mensen zien het verkeerd. Die paar FOK!kers doen dat beterquote:Op maandag 30 december 2013 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat gejengel niks, geef mij maar integer.
Toen kwam ik ook uit bad gerend iddquote:Op maandag 30 december 2013 10:50 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
* glittertje39 zoekt de O'Neill jas voor D.
Ja... en dan, dan beslist de familie of zo?quote:
hem wakker laten worden en kijken wat ie doet...of hij zelf gaat ademenen enzo...meestal na 24-48 uur proberen ze datquote:
Glennis heeft tientallen miljoenen fans?quote:Op maandag 30 december 2013 10:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals gezegd, tientallen miljoenen mensen zien het verkeerd. Die paar FOK!kers doen dat beter
quote:Op maandag 30 december 2013 10:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals gezegd, tientallen miljoenen mensen zien het verkeerd. Die paar FOK!kers doen dat beter
Ah, dus Justin Bieber is ook beter dan Whitney.quote:Op maandag 30 december 2013 10:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Als Coldplay komt enjoy ik ook de silencequote:
Beetje loudness opknallen johquote:Op maandag 30 december 2013 10:52 schreef Tijn het volgende:
Supermooi nummer dit. Maar ja, heeft het wel genoeg power?
Snap dat dan...quote:Op maandag 30 december 2013 10:52 schreef Tijn het volgende:
Supermooi nummer dit. Maar ja, heeft het wel genoeg power?
quote:Op maandag 30 december 2013 10:55 schreef MaJo het volgende:
Beetje gemixte ochtend vandaag. Enerzijds genieten van de top2000, anderzijds verdrietig omdat mijn kat vannacht is overleden
oooowquote:Op maandag 30 december 2013 10:55 schreef MaJo het volgende:
Beetje gemixte ochtend vandaag. Enerzijds genieten van de top2000, anderzijds verdrietig omdat mijn kat vannacht is overleden
Gecondoleerdquote:Op maandag 30 december 2013 10:55 schreef MaJo het volgende:
Welke?quote:Op maandag 30 december 2013 10:55 schreef MaJo het volgende:
sipquote:Op maandag 30 december 2013 10:55 schreef MaJo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |