Ik las net in AD-Utrecht dat de vorige wethouder 40 miljoen korting heeft gegeven aan ASR voor het bouwen van een winkelcentrum in Leidse Rijn. Geen winkels ok, dan kan met gesloten beurs het postkantoor terug naar de gemeente, bieb-probleem opgelostquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:50 schreef pokkerdepok het volgende:
jaja de logica van eerst een stad bouwen en daarna pas het centrum...
toch zou je het op zn minst gelijk op moeten laten gaan. meer mensen, meer centrum. als je een buurt bouwt in leische rijn, dan hebben die mensen toch al behoefte aan winkels..quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is handig als er eerst klanten zijn voor de winkels, anders is het al verpauperd en weggerot voor er winkels kunnen komen.
hehe ja inderdaad..quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:48 schreef bork het volgende:
[..]
Ik las net in AD-Utrecht dat de vorige wethouder 40 miljoen korting heeft gegeven aan ASR voor het bouwen van een winkelcentrum in Leidse Rijn. Geen winkels ok, dan kan met gesloten beurs het postkantoor terug naar de gemeente, bieb-probleem opgelost
http://m.rtvu.nl/nieuws/1123895quote:Utrecht blijft bij plannen voor Leidsche Rijn Centrum
De Utrechtse wethouder Isabella heeft woensdagavond onderstreept dat er zo snel mogelijk een begin moet worden gemaakt met de bouw van Leidsche Rijn Centrum. Ongeveer 120 bewoners kwamen naar een bijeenkomst over het nieuwe winkelhart en veel mensen kwamen met ideeën.
Projectontwikkelaar ASR wil drie maanden langer de tijd om met plannen te komen voor een kleiner winkelcentrum omdat het bedrijf vreest dat er minder behoefte is aan winkelruimte. Dit heeft te maken met de economische crisis en populariteit van internetwinkels.
Wethouder Isabella wil niets weten van uitstel: "Afspraak is afspraak. We hebben een inspirerende bijeenkomst gehad met ideeën voor de komende vier jaar. Daar kunnen ze morgen mee aan de slag". Dinsdag lieten winkelketens zoals C&A, V&D en Primark weten zich vooralsnog niet te willen vestigen in het stadshart vanwege de risico's.
dat is een beetje een eenzijdige reactie.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:40 schreef Q. het volgende:
[..]
http://m.rtvu.nl/nieuws/1123895
God, de kortzichtigheid.En maar klagen over leegstand. Wat een compleet onvermogen zich aan te passen aan veranderde omstandigheden heeft zo'n gemeente toch.
Beetje late reactie van mijn kant maar heb je het inmiddels wel gevonden?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik kan mijn postcode (Lombok) ook niet vinden in die afvalwijzer....
Ik probeer net een aantal verschillende postcodes in Lombok, en hij vindt niks. Lekker handig.
Hij heeft er inderdaad stukken beter uitgezien 2-3 jaar geleden...quote:
Wait is dat de gitaarneger of mis ik nu iets?quote:
De UFO-piloot, Imro van Hetten!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wait is dat de gitaarneger of mis ik nu iets?
Cult-figuur!! Voormalig kickbokser en heeft in de jaren '80 ook nog een Italo-disco plaat uitgebracht. YouTube staat vol met filmpjes van 'm. Kom hem regelmatig tegen in Kafe België als ik buiten sta te roken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De UFO-piloot, Imro van Hetten!
Ik heb altijd al gedacht dat kafe België buiten en kafe België binnen twee verschillende werelden zijn. Binnen heb ik hem nog nooit gezien dus en ik kom er heel vaak.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:23 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Cult-figuur!! Voormalig kickbokser en heeft in de jaren '80 ook nog een Italo-disco plaat uitgebracht. YouTube staat vol met filmpjes van 'm. Kom hem regelmatig tegen in Kafe België als ik buiten sta te roken.
Ook geen resultaat.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beetje late reactie van mijn kant maar heb je het inmiddels wel gevonden?
Mijn postcode (ook in Lombok) werkt wel gewoon goed.
Als je niet te ver weg woont kan ik je anders wel mijn schema sturen (waarschijnlijk zelfde ophaaldag dan)
Gebruik je wel deze?
http://www.mijnafvalwijzer.nl/uw-afval/
Kruising Oude Rijn en A'dam-Rijnkanaal?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:32 schreef Onnoman het volgende:
fascinerend... vooral als je er gewoond hebt
[ afbeelding ]
Mijn huis staat er jammer genoeg net niet op.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:32 schreef Onnoman het volgende:
fascinerend... vooral als je er gewoond hebt
[ afbeelding ]
Haha nee had er echt nog nooit van gehoord. Ben hem ook nog nooit tegengekomen, ondanks dat ik al zo'n jaar of 13 woon en uitga in Utreg...quote:
Je komt op de verkeerde plaatsen.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Haha nee had er echt nog nooit van gehoord. Ben hem ook nog nooit tegengekomen, ondanks dat ik al zo'n jaar of 13 woon en uitga in Utreg...
leidsche weg (rechts onder richting stad)quote:Op zondag 19 januari 2014 00:15 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Kruising Oude Rijn en A'dam-Rijnkanaal?
Ik woon er al 39 jaar... en ik ken um ook nie!quote:Op zondag 19 januari 2014 12:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Haha nee had er echt nog nooit van gehoord. Ben hem ook nog nooit tegengekomen, ondanks dat ik al zo'n jaar of 13 woon en uitga in Utreg...
Daar ga ik meestal, maar in dit geval is dat iets omrijdenquote:Op maandag 20 januari 2014 00:59 schreef TN-FR het volgende:
Niet, of je moet een beetje om richting de kanaalstraat.
Zit wel een goede Chinees aan het Vredenburg.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:57 schreef d4v1d het volgende:
Waar zit een goede turk op/langs de route vredenburg - jaarbeurs?
Wat voor Turk zoek je eigenlijk? Om boodschapje te doen, broodje vlees te halen, kapperbeurtje, drugs?quote:Op maandag 20 januari 2014 01:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar ga ik meestal, maar in dit geval is dat iets omrijden
Turkse pizza en broodje dönerquote:Op maandag 20 januari 2014 11:06 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Wat voor Turk zoek je eigenlijk? Om boodschapje te doen, broodje vlees te halen, kapperbeurtje, drugs?
Zat er altijd eentje tussen op centraal station, bijna bij de roltrap richting jaarbeurs. Weet niet of die er nu nog zit.quote:
dat hoor ik dus van iedereen!quote:Op maandag 20 januari 2014 09:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zit wel een goede Chinees aan het Vredenburg.
ja die bedoel ik (welke anders?).quote:Op maandag 20 januari 2014 11:48 schreef thewallsareshifting het volgende:
Wat bedoel je 'Paradijs'? Dat is echtwel een van de beste Chinezen in Utrecht en sowieso de plek waar je de beste dim-sum kan halen. Het zit daar rond het middaguur ook altijd bomvol met Chinezen.
Nope, heb vernomen dat de domtoren opeens ondersteboven staat.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:23 schreef Iwanius het volgende:
Middag Utrecht. Is de binnenstad nog een beetje heel na dat hele gedoe met die Feyenoorders in jullie stad? M.a.w valt de schade nog wel mee...
Nou, de binnenstad heeft jaren geleden een complete belegering van Poolse hooligans uit - ik meen -Warschau overleefd, dus een paar mietjes uit Rotterdam zijn natuurlijk geen probleem.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:23 schreef Iwanius het volgende:
Middag Utrecht. Is de binnenstad nog een beetje heel na dat hele gedoe met die Feyenoorders in jullie stad? M.a.w valt de schade nog wel mee...
Dat, en ze hebben opeens een koopgoot van de grachten gemaakt.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nope, heb vernomen dat de domtoren opeens ondersteboven staat.
Leuk huisje, maar ben een verder stap aan het denken.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:08 schreef Feestkabouter het volgende:
is ASW 203 wat voor je?
is van een vriendin van me
Ik zou ook graag in Oudwijk wonen, maar met mijn budget/wensen is het allemaal net te klein daar.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:13 schreef thewallsareshifting het volgende:
Ik heb in Lauwerecht gewoond, voordat ik naar Oudwijk ging en zal niet snel meer terug gaanHet is een gematigd tot behoorlijk volks gebied.. veel drukte daar op straat, veel scooters etc. Er is voordat ik ging wel veel nieuwbouw neergeplant en dat heeft de buurt veel goed gedaan.
Wat betekenen de kleuren op de kaart?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:46 schreef Undergod het volgende:
Goedemiddag Utrecht,
Normaal ben ik niet dagelijks op fok, maar als ik er dan ben probeer ik wel dit topic terug te lezen.
Lekker lurken en verhalen en tips lezen over mijn eigen stadsie.
Nu ben ik op zoek naar een huisje, en heb dus al veel gehad aan jullie allemaal.
En de mooie kaart van Speknek in het bijzonder.(was al fan van de eerste met dragonz)
Nu kijk ik ivm budget en eisen in Pijlsweerd/Lauwerecht of zelfs begin van ondiep.
[ afbeelding ]
(c) kaart is van Speknek
Er zitten in dat gebied wel een aantal grote factoren, hoofdwegen, de vecht enz.
Dus het zal ongetwijfeld veel schelen waar je zit of het fijn wonen is.
Graag hoor ik wat jullie van die regio weten.
Sfeer, bestemmingsplannen of andere dingen die evt zouden kunnen helpen.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:24 schreef speknek het volgende:
Even vlug wat gekrabbeld, het is niet heel precies, niet haten.
Cue heel veel mensen die gaan haten.
[ afbeelding ]
Groen = gewoon doen.
Blauw = even per huis kijken of het wat voor je is.
Rood = moet je niet willen.
Dan kom je snel in een arbeiderswoninkje te zitten waar ik ook zat, prima te doen op zich maar kijk echt uit in wat voor straat je terecht komt... je hebt er een aantal heule volkse tussen zitten en daar moet je maar net tussen passen. En dan heb ik het echt over figuren die bloempotten op de parkeerplatsen van hun huis zetten zodat er niemand anders kan parkeren, dat soort volkquote:Op maandag 20 januari 2014 17:35 schreef Undergod het volgende:
[..]
Leuk huisje, maar ben een verder stap aan het denken.
Eisen zijn dus oa een extra slaapkamer en geen onder/boven buren.
Liefst ook een tuintje of evt dakterras. budget: max 220k
[..]
Ik zou ook graag in Oudwijk wonen, maar met mijn budget/wensen is het allemaal net te klein daar.
Ik heb in eerste instantie in Oudwijk gewoond (studio) en woon nu al een tijd samen in Pijlsweerd. Sfeer in de wijk is er niet, iedereen bemoeit zich met zijn eigen zaken en leeft langs elkaar heen. Het ligt tussen Oudenoord en ASW in, dus de wijk is ongelooflijk druk en gehaast, echt een doorvoerhaven. Je hoort elke seconde vd dag ook het verkeer langsrazen. Daarnaast hebben we vrij veel last van auto-inbraken. Je zal het niet geloven maar opzich zitten we er prima, vooral omdat we beiden fulltime werken en van alle voorgenoemde punten overdag weinig last hebben. Daarnaast is het vrij cheap.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:46 schreef Undergod het volgende:
Goedemiddag Utrecht,
Normaal ben ik niet dagelijks op fok, maar als ik er dan ben probeer ik wel dit topic terug te lezen.
Nu ben ik op zoek naar een huisje, en heb dus al veel gehad aan jullie allemaal.
En de mooie kaart van Speknek in het bijzonder.(was al fan van de eerste met dragonz)
Nu kijk ik ivm budget en eisen in Pijlsweerd/Lauwerecht of zelfs begin van ondiep.
[ afbeelding ]
(c) kaart is van Speknek
Er zitten in dat gebied wel een aantal grote factoren, hoofdwegen, de vecht enz.
In de Anton Geesinkstraat heb je een hoop Kluswoningen. Is dat iets voor je? Ik woon er om de hoek. Er zijn wat gekke dingen gebeurd, waaronder inbraken en een buurtbewoner dood gevonden in de singel. Maar verder dike primaquote:Goedemiddag Utrecht,
[ afbeelding ]
(c) kaart is van Speknek
Dus het zal ongetwijfeld veel schelen waar je zit of het fijn wonen is
Sfeer, bestemmingsplannen of andere dingen die evt zouden kunnen helpen..
Pijlsweerd is heel erg wisselend. Ik heb zelf in de houtstraat gewoond en dat is wel heel erg volks. Zo erg dat wij erop werden aangesproken dat weer onze vuilnisbak niet gelijk opruimden als de vuilnisman was geweest. Toen moest ik me wel heel erg in houden om niet te zeggen dat we te druk waren om hun uitkering bij elkaar te verdienen...quote:Op maandag 20 januari 2014 18:21 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik heb in eerste instantie in Oudwijk gewoond (studio) en woon nu al een tijd samen in Pijlsweerd. Sfeer in de wijk is er niet, iedereen bemoeit zich met zijn eigen zaken en leeft langs elkaar heen. Het ligt tussen Oudenoord en ASW in, dus de wijk is ongelooflijk druk en gehaast, echt een doorvoerhaven. Je hoort elke seconde vd dag ook het verkeer langsrazen. Daarnaast hebben we vrij veel last van auto-inbraken. Je zal het niet geloven maar opzich zitten we er prima, vooral omdat we beiden fulltime werken en van alle voorgenoemde punten overdag weinig last hebben. Daarnaast is het vrij cheap.
Conclusie: op 't moment dat zich een kans voordoet om terug te gaan naar Oudwijk zal ik geen seconde aarzelen.
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:06 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Pijlsweerd is heel erg wisselend. Ik heb zelf in de houtstraat gewoond en dat is wel heel erg volks. Zo erg dat wij erop werden aangesproken dat weer onze vuilnisbak niet gelijk opruimden als de vuilnisman was geweest. Toen moest ik me wel heel erg in houden om niet te zeggen dat we te druk waren om hun uitkering bij elkaar te verdienen...
Zuilen?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:35 schreef Undergod het volgende:
[..]
Leuk huisje, maar ben een verder stap aan het denken.
Eisen zijn dus oa een extra slaapkamer en geen onder/boven buren.
Liefst ook een tuintje of evt dakterras. budget: max 220k
[..]
Ik zou ook graag in Oudwijk wonen, maar met mijn budget/wensen is het allemaal net te klein daar.
duic.nlquote:Bewoner appartementencomplex houdt sloop Stationstraverse tegen
Een bewoner van appartementencomplex Radboudveste boven Hoog Catharijne houdt de sloop van de Stationstraverse, in de volksmond ook wel Patatstraat, tegen. Dat meldt het AD/UN. De bewoner weigert afstand te doen van oude rechten. De andere 73 bewoners hebben dat wel gedaan.
Corio en gemeente Utrecht hadden graag gezien dat alle bewoners voor de jaarwisseling tekenden voor verkoop aan de gemeente. In ruil hiervoor kregen de bewoners verbeteringen aan hun appartementen. De bewoners zijn voor 11,8 procent eigenaar van een deel van Hoog Catharijne. Corio bezit de andere 88,2 procent.
De Stationstraverse moet wijken voor de bouw van een nieuw Stationsplein. De gemeente bekijkt nu of de planning van de sloop kan worden aangepast om tijd te winnen waarin de bewoner alsnog wil gaan tekenen. Mocht dit niet lukken dreigt onteigening.
Wij hebben géén kleur op deze kaart!quote:Op maandag 20 januari 2014 16:46 schreef Undergod het volgende:
Goedemiddag Utrecht,
[ afbeelding ]
(c) kaart is van Speknek
Misschien probeert ie Corio te jennen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:16 schreef Q. het volgende:
Wat zou dat figuur hiermee proberen te bereiken? Gaat vast een boel tijd en geld kosten, onteigeningsprocedures zijn best langdurig altijd.
En gebruikers en bewoners, ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:51 schreef Cracka-ass het volgende:
Kortom: je bent op zoek naar een dealer.
Er staat in het stukje hoveniersstraat een huis 75m2 met voor en achtertuin, voor 160k.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:42 schreef Naamah het volgende:
Herenweg is leuk! Ook leuke huizen daar. Maar het is niet te vergelijken met het stukje rond de Hoveniersstraat bijvoorbeeld. Het is moeilijk om over een wijk als geheel iets te zeggen. Ik woon echt perfect, maar ga je twee keer een hoek om, dan is de sfeer alweer heel anders en nog eens honderd meter verder wil je nog niet dood gevonden worden. Het zegt uiteindelijk toch niet zo heel veel.
Mwah, het is niet direct een plek waar je ver vandaan moet blijven. In het rijtje huizen dichter bij Oudenoord is het volkse erger (of misschien valt het daar meer op doordat er geen voortuintjes zijn, kan ook). Wat in die hoogbouw er tegenover woont en om de hoek in de Nieuwe Pijlsweerdstraat lijkt soms ook wel een beetje aso (mensen met enge honden en zo).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:07 schreef Undergod het volgende:
Bedankt voor alle reacties!
[..]
Er staat in het stukje hoveniersstraat een huis 75m2 met voor en achtertuin, voor 160k.
Dat klinkt aanlokkelijk maar moet wel wat aan geklust worden + CV.
Maar dat soort dingen moet ik dus niet willen?
Leuk, kan ik lekker met de kids naar de plek waar ik 16 jaar geleden regelmatig kwam toen ik mijn vrouw ontmoette...quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:43 schreef Nielsch het volgende:
Ik was vorige week trouwens voor het eerst in jaren weer eens in de Stairway, tijdens een werkborrel. Maar zo hee, dat is veranderd. Van een alternatief hol voor pubers tot een of ander suf sfeerloos hok met compleet witte muren voor 40+. Het podium waar ooit bands stonden te rocken is nu omgetoverd tot kinderspeelplaats met speelgoed en een speeltent. Ze hebben zelfs 40+ avonden. Het logo is compleet generiek geworden en zelfds de pilaar met de legendarische tekst van het Led Zeppelin nummer is weg. De gitaren en gouden platen zijn van de muur en ze hebben er alles klinisch wit gestuct.
Enige voordeel was dat je er niet meer hoefde te betalen voor de WC.
is een behoorlijke aso buurt, ik rij er regelmatig doorheen op de fiets. dat tunneltje en dat stuk achter het spoor. daar staan de bankstellen buiten in de zomer...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:28 schreef Naamah het volgende:
[..]
Mwah, het is niet direct een plek waar je ver vandaan moet blijven. In het rijtje huizen dichter bij Oudenoord is het volkse erger (of misschien valt het daar meer op doordat er geen voortuintjes zijn, kan ook). Wat in die hoogbouw er tegenover woont en om de hoek in de Nieuwe Pijlsweerdstraat lijkt soms ook wel een beetje aso (mensen met enge honden en zo).
Er tegenover is natuurlijk die speeltuin. Heb niet het idee dat dat enorm veel overlast oplevert, het is voornamelijk klein grut dat er onder toezicht speelt. Maar het trekt ook wel oudere kinderen die juist daar in de buurt rond komen hangen en soms wat rottigheid/kattekwaad uithalen, maar redelijk onschuldig.
Het huis in dat rijtje rechts op de hoek (zie je nog net op de fundafoto's) heeft een hele tijd leeggestaan en was een hangplek aan het worden. Tuin was ook helemaal overwoekerd. Mocht je serieus naar dat huis gaan kijken, zeker even checken of dat nu bewoond is.
Al met al zou ik best in dat huis willen wonen, maar of ik het nou direct zou willen kopen, mwah ... weet ik niet.
Jij bedoelt Laan van Engelswier en Burgjeslaan en zo, dat is best aso inderdaad, maar aan de andere kant van het spoort, dus denk niet dat je daar enorm veel last van hebt. Het stukje waar het over ging is niet per se minder aso, maar misschien net op een andere manier of zoquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:09 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
is een behoorlijke aso buurt, ik rij er regelmatig doorheen op de fiets. dat tunneltje en dat stuk achter het spoor. daar staan de bankstellen buiten in de zomer...
Slim, op zo'n bankstel voor je huis zit je een stuk comfortabeler dan op een kratje bier of een plastic tuinstoeltje.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:09 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
is een behoorlijke aso buurt, ik rij er regelmatig doorheen op de fiets. dat tunneltje en dat stuk achter het spoor. daar staan de bankstellen buiten in de zomer...
Ja, het loopt daar niet zo lekker meer volgens mij.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:39 schreef marcek het volgende:
Ik was er afgelopen zomer een keer op donderdagavond. Gingen ze om 11 uur dicht, meisje achter de bar mocht niet later dan dat alleen staan.
adres please!quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:47 schreef Nielsch het volgende:
Ze moeten er gewoon een soort van Kuhstall van maken zoals in Düsseldorf; 24 uur per dag, 7 dagen per week open om te feesten. Uniek concept in Utrecht en volgens mij mag het qua tijden.
Ik weet nog dat die tunnel er niet was.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:31 schreef Naamah het volgende:
[..]
Jij bedoelt Laan van Engelswier en Burgjeslaan en zo, dat is best aso inderdaad, maar aan de andere kant van het spoort, dus denk niet dat je daar enorm veel last van hebt. Het stukje waar het over ging is niet per se minder aso, maar misschien net op een andere manier of zo(iets minder bankstellen op straat en harde muziek met de ramen op en iets meer kattenkwaadkinderen).
Dit ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:42 schreef Naamah het volgende:
Herenweg is leuk! Ook leuke huizen daar. Maar het is niet te vergelijken met het stukje rond de Hoveniersstraat bijvoorbeeld. Het is moeilijk om over een wijk als geheel iets te zeggen. Ik woon echt perfect, maar ga je twee keer een hoek om, dan is de sfeer alweer heel anders en nog eens honderd meter verder wil je nog niet dood gevonden worden. Het zegt uiteindelijk toch niet zo heel veel.
Nou... Ik heb in de Houtstraat gewoond (er recht tegenover) en het pleintje waar jullie het over hebben is gewoon het Houtplein.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:31 schreef Naamah het volgende:
[..]
Het stukje waar het over ging is niet per se minder aso, maar misschien net op een andere manier of zo(iets minder bankstellen op straat en harde muziek met de ramen op en iets meer kattenkwaadkinderen).
Zegt genoeg nietquote:Utereg m'n stadsie daar gebeurt van alle hand
het bruist aan alle kant in het hartsie van het land
de sterrenwijk het houtplein en de Lange Rozendaal
Utereg het mooist van allemaal
Utereg het mooist van allemaal
ja dat is veel netter. maar bijvoorbeeld bij dat tunneltje staan soms hangjongeren, en er is wel doorloop natuurlijk. dat speelplein is wel okee, daar is begeleiding inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:31 schreef Naamah het volgende:
[..]
Jij bedoelt Laan van Engelswier en Burgjeslaan en zo, dat is best aso inderdaad, maar aan de andere kant van het spoort, dus denk niet dat je daar enorm veel last van hebt. Het stukje waar het over ging is niet per se minder aso, maar misschien net op een andere manier of zo(iets minder bankstellen op straat en harde muziek met de ramen op en iets meer kattenkwaadkinderen).
Bolkerstrasse in Dusseldorf. Twee uurtjes rijden van Utrecht. Ruim 300 kroegen en clubs in een klein historisch centrum.quote:
ik hoef alleen maar deze kroeg!!quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bolkerstrasse in Dusseldorf. Twee uurtjes rijden van Utrecht. Ruim 300 kroegen en clubs in een klein historisch centrum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |