Ik las net in AD-Utrecht dat de vorige wethouder 40 miljoen korting heeft gegeven aan ASR voor het bouwen van een winkelcentrum in Leidse Rijn. Geen winkels ok, dan kan met gesloten beurs het postkantoor terug naar de gemeente, bieb-probleem opgelostquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:50 schreef pokkerdepok het volgende:
jaja de logica van eerst een stad bouwen en daarna pas het centrum...
toch zou je het op zn minst gelijk op moeten laten gaan. meer mensen, meer centrum. als je een buurt bouwt in leische rijn, dan hebben die mensen toch al behoefte aan winkels..quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is handig als er eerst klanten zijn voor de winkels, anders is het al verpauperd en weggerot voor er winkels kunnen komen.
hehe ja inderdaad..quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:48 schreef bork het volgende:
[..]
Ik las net in AD-Utrecht dat de vorige wethouder 40 miljoen korting heeft gegeven aan ASR voor het bouwen van een winkelcentrum in Leidse Rijn. Geen winkels ok, dan kan met gesloten beurs het postkantoor terug naar de gemeente, bieb-probleem opgelost
http://m.rtvu.nl/nieuws/1123895quote:Utrecht blijft bij plannen voor Leidsche Rijn Centrum
De Utrechtse wethouder Isabella heeft woensdagavond onderstreept dat er zo snel mogelijk een begin moet worden gemaakt met de bouw van Leidsche Rijn Centrum. Ongeveer 120 bewoners kwamen naar een bijeenkomst over het nieuwe winkelhart en veel mensen kwamen met ideeën.
Projectontwikkelaar ASR wil drie maanden langer de tijd om met plannen te komen voor een kleiner winkelcentrum omdat het bedrijf vreest dat er minder behoefte is aan winkelruimte. Dit heeft te maken met de economische crisis en populariteit van internetwinkels.
Wethouder Isabella wil niets weten van uitstel: "Afspraak is afspraak. We hebben een inspirerende bijeenkomst gehad met ideeën voor de komende vier jaar. Daar kunnen ze morgen mee aan de slag". Dinsdag lieten winkelketens zoals C&A, V&D en Primark weten zich vooralsnog niet te willen vestigen in het stadshart vanwege de risico's.
dat is een beetje een eenzijdige reactie.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:40 schreef Q. het volgende:
[..]
http://m.rtvu.nl/nieuws/1123895
God, de kortzichtigheid.En maar klagen over leegstand. Wat een compleet onvermogen zich aan te passen aan veranderde omstandigheden heeft zo'n gemeente toch.
Beetje late reactie van mijn kant maar heb je het inmiddels wel gevonden?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik kan mijn postcode (Lombok) ook niet vinden in die afvalwijzer....
Ik probeer net een aantal verschillende postcodes in Lombok, en hij vindt niks. Lekker handig.
Hij heeft er inderdaad stukken beter uitgezien 2-3 jaar geleden...quote:
Wait is dat de gitaarneger of mis ik nu iets?quote:
De UFO-piloot, Imro van Hetten!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wait is dat de gitaarneger of mis ik nu iets?
Cult-figuur!! Voormalig kickbokser en heeft in de jaren '80 ook nog een Italo-disco plaat uitgebracht. YouTube staat vol met filmpjes van 'm. Kom hem regelmatig tegen in Kafe België als ik buiten sta te roken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De UFO-piloot, Imro van Hetten!
Ik heb altijd al gedacht dat kafe België buiten en kafe België binnen twee verschillende werelden zijn. Binnen heb ik hem nog nooit gezien dus en ik kom er heel vaak.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:23 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Cult-figuur!! Voormalig kickbokser en heeft in de jaren '80 ook nog een Italo-disco plaat uitgebracht. YouTube staat vol met filmpjes van 'm. Kom hem regelmatig tegen in Kafe België als ik buiten sta te roken.
Ook geen resultaat.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beetje late reactie van mijn kant maar heb je het inmiddels wel gevonden?
Mijn postcode (ook in Lombok) werkt wel gewoon goed.
Als je niet te ver weg woont kan ik je anders wel mijn schema sturen (waarschijnlijk zelfde ophaaldag dan)
Gebruik je wel deze?
http://www.mijnafvalwijzer.nl/uw-afval/
Kruising Oude Rijn en A'dam-Rijnkanaal?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:32 schreef Onnoman het volgende:
fascinerend... vooral als je er gewoond hebt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |