Beetje late reactie van mijn kant maar heb je het inmiddels wel gevonden?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik kan mijn postcode (Lombok) ook niet vinden in die afvalwijzer....
Ik probeer net een aantal verschillende postcodes in Lombok, en hij vindt niks. Lekker handig.
Hij heeft er inderdaad stukken beter uitgezien 2-3 jaar geleden...quote:
Wait is dat de gitaarneger of mis ik nu iets?quote:
De UFO-piloot, Imro van Hetten!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wait is dat de gitaarneger of mis ik nu iets?
Cult-figuur!! Voormalig kickbokser en heeft in de jaren '80 ook nog een Italo-disco plaat uitgebracht. YouTube staat vol met filmpjes van 'm. Kom hem regelmatig tegen in Kafe België als ik buiten sta te roken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De UFO-piloot, Imro van Hetten!
Ik heb altijd al gedacht dat kafe België buiten en kafe België binnen twee verschillende werelden zijn. Binnen heb ik hem nog nooit gezien dus en ik kom er heel vaak.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:23 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Cult-figuur!! Voormalig kickbokser en heeft in de jaren '80 ook nog een Italo-disco plaat uitgebracht. YouTube staat vol met filmpjes van 'm. Kom hem regelmatig tegen in Kafe België als ik buiten sta te roken.
Ook geen resultaat.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beetje late reactie van mijn kant maar heb je het inmiddels wel gevonden?
Mijn postcode (ook in Lombok) werkt wel gewoon goed.
Als je niet te ver weg woont kan ik je anders wel mijn schema sturen (waarschijnlijk zelfde ophaaldag dan)
Gebruik je wel deze?
http://www.mijnafvalwijzer.nl/uw-afval/
Kruising Oude Rijn en A'dam-Rijnkanaal?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:32 schreef Onnoman het volgende:
fascinerend... vooral als je er gewoond hebt
[ afbeelding ]
Mijn huis staat er jammer genoeg net niet op.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:32 schreef Onnoman het volgende:
fascinerend... vooral als je er gewoond hebt
[ afbeelding ]
Haha nee had er echt nog nooit van gehoord. Ben hem ook nog nooit tegengekomen, ondanks dat ik al zo'n jaar of 13 woon en uitga in Utreg...quote:
Je komt op de verkeerde plaatsen.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Haha nee had er echt nog nooit van gehoord. Ben hem ook nog nooit tegengekomen, ondanks dat ik al zo'n jaar of 13 woon en uitga in Utreg...
leidsche weg (rechts onder richting stad)quote:Op zondag 19 januari 2014 00:15 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Kruising Oude Rijn en A'dam-Rijnkanaal?
Ik woon er al 39 jaar... en ik ken um ook nie!quote:Op zondag 19 januari 2014 12:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Haha nee had er echt nog nooit van gehoord. Ben hem ook nog nooit tegengekomen, ondanks dat ik al zo'n jaar of 13 woon en uitga in Utreg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |