Als dat zo was, was het allemaal één grote incestbende...quote:Op zondag 29 december 2013 21:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja joh, allemaal van Adam en Eva
Wel waar, dit is eigenlijk het Fok Russian Roulettequote:Op zondag 29 december 2013 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Relax joh. Het is Fok! maar. Het zijn maar namen op een schermen. Je leven hangt er niet van af.
Kunnen we niet gewoon doen alsof we toch familie zijn...voor het publiek dan.quote:Op zondag 29 december 2013 21:43 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Sorry....maar het was wel even leuk
Ik doe mee.quote:Op zondag 29 december 2013 21:42 schreef Molurus het volgende:
Zullen we een actie beginnen om "Thick as a Brick" erin te krijgen?
Nou, Volendamquote:Op zondag 29 december 2013 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als dat zo was, was het allemaal één grote incestbende...
Omg.. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Relax joh. Het is Fok! maar. Het zijn maar namen op een schermen. Je leven hangt er niet van af.
Ja hoor, ik hou het er wel even in. Fok: we zijn toch enigszins in heul verre weg familie!quote:Op zondag 29 december 2013 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon doen alsof we toch familie zijn...voor het publiek dan.
Je had er waarschijnlijk een of andere kut TT van gemaakt.. PJ verdient gewoon een eigen bazen TTquote:Op zondag 29 december 2013 21:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij bent gewoon 2 handen op 1 buik met D gezien hij je lapokaap goedkeurde.
Vertelquote:Op zondag 29 december 2013 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken nog een leuke anekdote over dit nummer.
quote:Op zondag 29 december 2013 21:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]'t Is gewoon een kutuser, als hij er zijn lol uit haalt prima, maar zijn zure gedrag is ook niet nodig. Verder kan het me ook geen fuck schelen.
Daarom...neefjequote:Op zondag 29 december 2013 21:44 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ja hoor, ik hou het er wel even in. Fok: we zijn toch enigszins in heul verre weg familie!
How about no?quote:Op zondag 29 december 2013 21:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je had er waarschijnlijk een of andere kut TT van gemaakt.. PJ verdient gewoon een eigen bazen TT
Wat moeten we nuquote:Op zondag 29 december 2013 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook zwaar teleurgesteld...
Daarom houd ik Fok en prive gescheidenquote:Op zondag 29 december 2013 21:44 schreef Zaktabak het volgende:
Mensen die gaan haten op elkaar in zo'n leuke slowchat
true maar die fluiten niet zo lekker meequote:Op zondag 29 december 2013 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ken een stuk of 10 betere nummers van Elbow...
Er was eens iemand en die ging seksen op dit nummer, en hij stootte steeds heel diep bij het 'build a rocket boys'-stukquote:
Doe je wel voorzichtig? We willen geen ongelukken....quote:Op zondag 29 december 2013 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga even in een hoekje zitten krassen hoor
Ik ook, ik hoop dat t niet dezelfde is.quote:Op zondag 29 december 2013 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken nog een leuke anekdote over dit nummer.
Watquote:Op zondag 29 december 2013 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er was eens iemand en die ging seksen op dit nummer, en hij stootte steeds heel diep bij het 'build a rocket boys'-stuk
We kunnen in een hoekje gaan zitten huilen, maar daar ben ik niet zo voor. Kin omhoog en vooruit!quote:
Wat ik zei.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 21:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hou van jullie allemaal hoor!
behalve die andere 51 weken dan..
Ah ja.. kerst.. religie, altijd een voorbeeld van wereldvredequote:Op zondag 29 december 2013 21:45 schreef djenneke het volgende:
Doe allemaal eens lief, het is potverdorie vijfde kerstdag. Wereldvrede enzo al dies meer.
quote:Op zondag 29 december 2013 21:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hou van jullie allemaal hoor!
behalve die andere 51 weken dan..
In Volendam komen aandoeningen voor die elders niet of nauwelijks voorkomen. Nuff said.quote:
Ik vermoed van welquote:Op zondag 29 december 2013 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoop dat t niet dezelfde is.
Better yet, had 'm al klaar staan: "TIME TO SLAM, HERE'S PEARL JAMquote:
Oké, we gaan ervoorquote:Op zondag 29 december 2013 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We kunnen in een hoekje gaan zitten huilen, maar daar ben ik niet zo voor. Kin omhoog en vooruit!
kerst is een heidense traditie. Jezus is hoogstwaarschijnlijk in de zomer geboren. Lief doen, nu! Anders schiet ik!quote:Op zondag 29 december 2013 21:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ah ja.. kerst.. religie, altijd een voorbeeld van wereldvrede
Oh, verhelderend welquote:
Nogmaals: relax. Reageer gewoon niet op een user op wie je niet wilt reageren. Niemand verplicht je daartoe. Laten we het leuk houden hier.quote:Op zondag 29 december 2013 21:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]'t Is gewoon een kutuser, als hij er zijn lol uit haalt prima, maar zijn zure gedrag is ook niet nodig. Verder kan het me ook geen fuck schelen.
quote:Op zondag 29 december 2013 21:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
kerst is een heidense traditie. Jezus is hoogstwaarschijnlijk in de zomer geboren. Lief doen, nu! Anders schiet ik!
Leuke anekdote toch?quote:
*positive thinking*quote:Op zondag 29 december 2013 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké, we gaan ervoor![]()
![]()
We kunnen het
![]()
![]()
Niet schietenquote:Op zondag 29 december 2013 21:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
kerst is een heidense traditie. Jezus is hoogstwaarschijnlijk in de zomer geboren. Lief doen, nu! Anders schiet ik!
Ik had het over die andere 2quote:
Nu welquote:
Iedereen met een Kerstboom is een Heidenquote:Op zondag 29 december 2013 21:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Fine by me.quote:Op zondag 29 december 2013 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nogmaals: relax. Reageer gewoon niet op een user op wie je niet wilt reageren. Niemand verplicht je daartoe. Laten we het leuk houden hier.
Elbow is op de radio, trouwens
schuldig....quote:Op zondag 29 december 2013 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen met een Kerstboom is een Heiden![]()
![]()
Ja 8quote:
quote:
Ik woon in een vinexwijk. Jij?quote:Op zondag 29 december 2013 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik lag onder dezelfde steen blijkbaar.
"Believe it or not George, isn't at home, please leave a messaaaaage at the beep"quote:Op zondag 29 december 2013 21:48 schreef Berkery het volgende:
Ha, het wordt een popcorn topic
[ afbeelding ]
ER IE ES PIE IE CIE TIEquote:
Just a little bitquote:Op zondag 29 december 2013 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
*positive thinking*There we go girls
![]()
Nee, ik confronteer iemand die zich misdraagt met zijn gedrag.quote:Op zondag 29 december 2013 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoezo? Het is allemaal jouw schuld toch?
Blijkbaarquote:
Volgend jaar ben ik het gewoon weer vergeten hoor, zwangerschapsdementie.quote:
Neequote:Op zondag 29 december 2013 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
schuldig....
Maar ik heb er wel een kribbe naast staan. Heft dat weer op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |