Better yet, had 'm al klaar staan: "TIME TO SLAM, HERE'S PEARL JAMquote:
Oké, we gaan ervoorquote:Op zondag 29 december 2013 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We kunnen in een hoekje gaan zitten huilen, maar daar ben ik niet zo voor. Kin omhoog en vooruit!
kerst is een heidense traditie. Jezus is hoogstwaarschijnlijk in de zomer geboren. Lief doen, nu! Anders schiet ik!quote:Op zondag 29 december 2013 21:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ah ja.. kerst.. religie, altijd een voorbeeld van wereldvrede
Oh, verhelderend welquote:
Nogmaals: relax. Reageer gewoon niet op een user op wie je niet wilt reageren. Niemand verplicht je daartoe. Laten we het leuk houden hier.quote:Op zondag 29 december 2013 21:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]'t Is gewoon een kutuser, als hij er zijn lol uit haalt prima, maar zijn zure gedrag is ook niet nodig. Verder kan het me ook geen fuck schelen.
quote:Op zondag 29 december 2013 21:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
kerst is een heidense traditie. Jezus is hoogstwaarschijnlijk in de zomer geboren. Lief doen, nu! Anders schiet ik!
Leuke anekdote toch?quote:
*positive thinking*quote:Op zondag 29 december 2013 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké, we gaan ervoor![]()
![]()
We kunnen het
![]()
![]()
Niet schietenquote:Op zondag 29 december 2013 21:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
kerst is een heidense traditie. Jezus is hoogstwaarschijnlijk in de zomer geboren. Lief doen, nu! Anders schiet ik!
Ik had het over die andere 2quote:
Nu welquote:
Iedereen met een Kerstboom is een Heidenquote:Op zondag 29 december 2013 21:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Fine by me.quote:Op zondag 29 december 2013 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nogmaals: relax. Reageer gewoon niet op een user op wie je niet wilt reageren. Niemand verplicht je daartoe. Laten we het leuk houden hier.
Elbow is op de radio, trouwens
schuldig....quote:Op zondag 29 december 2013 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen met een Kerstboom is een Heiden![]()
![]()
Ja 8quote:
quote:
Ik woon in een vinexwijk. Jij?quote:Op zondag 29 december 2013 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik lag onder dezelfde steen blijkbaar.
"Believe it or not George, isn't at home, please leave a messaaaaage at the beep"quote:Op zondag 29 december 2013 21:48 schreef Berkery het volgende:
Ha, het wordt een popcorn topic
[ afbeelding ]
ER IE ES PIE IE CIE TIEquote:
Just a little bitquote:Op zondag 29 december 2013 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
*positive thinking*There we go girls
![]()
Nee, ik confronteer iemand die zich misdraagt met zijn gedrag.quote:Op zondag 29 december 2013 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoezo? Het is allemaal jouw schuld toch?
Blijkbaarquote:
Volgend jaar ben ik het gewoon weer vergeten hoor, zwangerschapsdementie.quote:
Neequote:Op zondag 29 december 2013 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
schuldig....
Maar ik heb er wel een kribbe naast staan. Heft dat weer op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |