Wat moeten we nuquote:Op zondag 29 december 2013 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook zwaar teleurgesteld...
Daarom houd ik Fok en prive gescheidenquote:Op zondag 29 december 2013 21:44 schreef Zaktabak het volgende:
Mensen die gaan haten op elkaar in zo'n leuke slowchat
true maar die fluiten niet zo lekker meequote:Op zondag 29 december 2013 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ken een stuk of 10 betere nummers van Elbow...
Er was eens iemand en die ging seksen op dit nummer, en hij stootte steeds heel diep bij het 'build a rocket boys'-stukquote:
Doe je wel voorzichtig? We willen geen ongelukken....quote:Op zondag 29 december 2013 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga even in een hoekje zitten krassen hoor
Ik ook, ik hoop dat t niet dezelfde is.quote:Op zondag 29 december 2013 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken nog een leuke anekdote over dit nummer.
Watquote:Op zondag 29 december 2013 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er was eens iemand en die ging seksen op dit nummer, en hij stootte steeds heel diep bij het 'build a rocket boys'-stuk
We kunnen in een hoekje gaan zitten huilen, maar daar ben ik niet zo voor. Kin omhoog en vooruit!quote:
Wat ik zei.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 21:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hou van jullie allemaal hoor!
behalve die andere 51 weken dan..
Ah ja.. kerst.. religie, altijd een voorbeeld van wereldvredequote:Op zondag 29 december 2013 21:45 schreef djenneke het volgende:
Doe allemaal eens lief, het is potverdorie vijfde kerstdag. Wereldvrede enzo al dies meer.
quote:Op zondag 29 december 2013 21:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hou van jullie allemaal hoor!
behalve die andere 51 weken dan..
In Volendam komen aandoeningen voor die elders niet of nauwelijks voorkomen. Nuff said.quote:
Ik vermoed van welquote:Op zondag 29 december 2013 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoop dat t niet dezelfde is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |