quote:Op zondag 29 december 2013 21:36 schreef Stickertje het volgende:
Zo, Pearl Jam is weg, en ik dus ook weer..
* zapt terug naar SBS & TV SC topic
Doeiquote:Op zondag 29 december 2013 21:36 schreef Stickertje het volgende:
is for the weakquote:
1x Pinkpopquote:Op zondag 29 december 2013 21:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ze 1x live gezien, vond ik prima en genoeg.
Daar gaan als je creditsquote:Op zondag 29 december 2013 21:36 schreef Stickertje het volgende:
Je moet die heupbewegingen er bij zien...quote:Op zondag 29 december 2013 21:37 schreef djenneke het volgende:
smartlappengebeuren, niet aan mij besteed
Heeft hij van Rene Shuman gepiktquote:Op zondag 29 december 2013 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet die heupbewegingen er bij zien...
Ja dat was heftig destijds Roskilde.quote:Op zondag 29 december 2013 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
1x Pinkpop
1x Goffert
1x Ziggo Dome
1x Ahoy ging niet door, vanwege Roskilde
van Forrest Gump toch?quote:
Staat zelfs in het Elvis cook book...quote:Op zondag 29 december 2013 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Krijg spontaan zin in een bammetje banaan met pindakaas
Daar heb ik nog nooit zin in gehadquote:Op zondag 29 december 2013 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Krijg spontaan zin in een bammetje banaan met pindakaas
quote:Op zondag 29 december 2013 21:38 schreef Gehenna het volgende:
Ik ga even sociaal een spelletje doen met de familie. (ja ook met die cultuurbarbaar)
[ afbeelding ]
tot morgen
Ik ga even sociaal een spelletje doen met de familie. (ja ook met die cultuurbarbaar)
[ afbeelding ]
tot morgen
Wat een kwaliteitstelevisie hè, dat SBS?quote:Op zondag 29 december 2013 21:36 schreef Stickertje het volgende:
Is familiequote:Op zondag 29 december 2013 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat iemand Rene Shuman nog kent
dag dagquote:Op zondag 29 december 2013 21:38 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
tot morgen
Broodje banaanquote:Op zondag 29 december 2013 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit zin in gehad
Maar maak dadelijk nog wel ff paar broodjes hamburger
Mijn oom....quote:Op zondag 29 december 2013 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat iemand Rene Shuman nog kent
De campingzender die niet voor niets met 'De grote vakantieshow' aankwam.quote:Op zondag 29 december 2013 21:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat een kwaliteitstelevisie hè, dat SBS?
Goffert was Rockin' Park?quote:Op zondag 29 december 2013 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
1x Pinkpop
1x Goffert
1x Ziggo Dome
[ afbeelding ]
tot morgen
Geeft niks hoor, kun je niks aan doen, lijkt me een heel aardige manquote:
Dan zijn wij via via via familiequote:
quote:
Helemaal niet, daarom is het leukquote:Op zondag 29 december 2013 21:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat een kwaliteitstelevisie hè, dat SBS?
Doe nou eens gewoon normaal, mislul.quote:Op zondag 29 december 2013 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij zitten daar allemaal Arnie's
Nee in mijn geval dusdanig ver dat ik hem nooit ontmoet heb.quote:Op zondag 29 december 2013 21:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, kun je niks aan doen, lijkt me een heel aardige man
Whehehe, nee niet waar hoor, wel een leuke gast, eens ontmoet, was wel een aardige vent.quote:
quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 21:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Doe nou eens gewoon normaal, mislul.
En wij zijn er live bijquote:Op zondag 29 december 2013 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit geloof je toch niet? Spoorloos live
Je mag niet liegen hè?quote:Op zondag 29 december 2013 21:40 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Whehehe, nee niet waar hoor, wel een leuke gast, eens ontmoet, was wel een aardige vent.
quote:Op zondag 29 december 2013 21:35 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Maar die is van Neil Diamond, dus die telt niet mee.
quote:
Ik word er helemaal emotioneel vanquote:
Ja wat, ik vind dat zo scheitirritant als mensen dan ineens een pointe willen maken met van die misselijke insinuaties. Ik vind hem gewoon een kutuser voor hoe hij nu zit te doen. Geen kwestie van 'Doe dan normaal' want de afgelopen uren is het gewoon steeds zeikeriger.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Helemaal niet, daarom is het leuk
Oh, Incubus heb ik ook wel eens gezien en ben nog over de benen van de zanger gestruikeldquote:Op zondag 29 december 2013 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, PJ in concert, met KoL en Incubus vooraf
quote:Op zondag 29 december 2013 21:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja wat, ik vind dat zo scheitirritant als mensen dan ineens een pointe willen maken met van die misselijke insinuaties. Ik vind hem gewoon een kutuser voor hoe hij nu zit te doen. Geen kwestie van 'Doe dan normaal' want de afgelopen uren is het gewoon steeds zeikeriger.
quote:Op zondag 29 december 2013 21:41 schreef NaturalScience het volgende:
Jethro Tull!!!!!!!!! FUCKING BAZEN!
1x Goffert Park (tijdens Rockin` Park)quote:Op zondag 29 december 2013 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
1x Pinkpop
1x Goffert
1x Ziggo Dome
Oh, ik was daar toen Pearl Jam headliner was bij Rockin Park... 34 graden zonder beschuttingquote:Op zondag 29 december 2013 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, PJ in concert, met KoL en Incubus vooraf
600 Locomotive Breath Jethro Tullquote:
Jethro Tull. Kwam afgelopen jaren meestal s'nachts. Lijkt een beetje op Rush maar dan met meer verschil in instrumentatie.quote:
Jethro Tull - Locomotive Breathquote:
Haten op D.quote:Op zondag 29 december 2013 21:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja wat, ik vind dat zo scheitirritant als mensen dan ineens een pointe willen maken met van die misselijke insinuaties. Ik vind hem gewoon een kutuser voor hoe hij nu zit te doen. Geen kwestie van 'Doe dan normaal' want de afgelopen uren is het gewoon steeds zeikeriger.
Het is niet waarquote:Op zondag 29 december 2013 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik word er helemaal emotioneel van
Ik ben over Al Jarreau gestruikeldquote:Op zondag 29 december 2013 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, Incubus heb ik ook wel eens gezien en ben nog over de benen van de zanger gestruikeld
Ja joh, allemaal van Adam en Evaquote:Op zondag 29 december 2013 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
Complete reünies hier op Fok!.... Het moet niet gekker worden
quote:Op zondag 29 december 2013 21:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jaa ik weet het... Lief dagboek enz enz...
Relax joh. Het is Fok! maar. Het zijn maar namen op een schermen. Je leven hangt er niet van af.quote:Op zondag 29 december 2013 21:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zondag 29 december 2013 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
Complete reünies hier op Fok!.... Het moet niet gekker worden
quote:
Jij bent gewoon 2 handen op 1 buik met D gezien hij je lapokaap goedkeurde.quote:
Boh ja daar was `t echt fucking warmquote:Op zondag 29 december 2013 21:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh, ik was daar toen Pearl Jam headliner was bij Rockin Park... 34 graden zonder beschutting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |