quote:Op zondag 29 december 2013 21:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Doe nou eens gewoon normaal, mislul.
En wij zijn er live bijquote:Op zondag 29 december 2013 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit geloof je toch niet? Spoorloos live
Je mag niet liegen hè?quote:Op zondag 29 december 2013 21:40 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Whehehe, nee niet waar hoor, wel een leuke gast, eens ontmoet, was wel een aardige vent.
quote:Op zondag 29 december 2013 21:35 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Maar die is van Neil Diamond, dus die telt niet mee.
quote:
Ik word er helemaal emotioneel vanquote:
Ja wat, ik vind dat zo scheitirritant als mensen dan ineens een pointe willen maken met van die misselijke insinuaties. Ik vind hem gewoon een kutuser voor hoe hij nu zit te doen. Geen kwestie van 'Doe dan normaal' want de afgelopen uren is het gewoon steeds zeikeriger.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Helemaal niet, daarom is het leuk
Oh, Incubus heb ik ook wel eens gezien en ben nog over de benen van de zanger gestruikeldquote:Op zondag 29 december 2013 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, PJ in concert, met KoL en Incubus vooraf
quote:Op zondag 29 december 2013 21:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja wat, ik vind dat zo scheitirritant als mensen dan ineens een pointe willen maken met van die misselijke insinuaties. Ik vind hem gewoon een kutuser voor hoe hij nu zit te doen. Geen kwestie van 'Doe dan normaal' want de afgelopen uren is het gewoon steeds zeikeriger.
quote:Op zondag 29 december 2013 21:41 schreef NaturalScience het volgende:
Jethro Tull!!!!!!!!! FUCKING BAZEN!
1x Goffert Park (tijdens Rockin` Park)quote:Op zondag 29 december 2013 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
1x Pinkpop
1x Goffert
1x Ziggo Dome
1x Ahoy ging niet door, vanwege Roskilde
Oh, ik was daar toen Pearl Jam headliner was bij Rockin Park... 34 graden zonder beschuttingquote:Op zondag 29 december 2013 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, PJ in concert, met KoL en Incubus vooraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |