Dit is van mij OVER EEN HEEL JAARquote:Op zondag 29 december 2013 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Viel best mee, ik had maar 10.000 posts over de hele maand!
Denken dat ik naar Coldplay luister.quote:
Volgend jaar op 1quote:Op zondag 29 december 2013 21:33 schreef Gehenna het volgende:
Oh Black zelfs op #16Goed bezig radio 2
quote:Op zondag 29 december 2013 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kwam ook maar een klein beetje door die 2,5k in 3 dagen met de hunt
Stijgt ook elk jaar, net als Hurtquote:Op zondag 29 december 2013 21:33 schreef Gehenna het volgende:
Oh Black zelfs op #16Goed bezig radio 2
quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]ja en het ergste...ik heb die wake up light nu van mijn ouders gekregen voor de kerst
Kut Pearl Jamquote:Op zondag 29 december 2013 21:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zonder Pearl Jam hadden we het toch zomaar even zonder Creed, Kane en Nickelback moeten doen.
Heel invloedrijk.
Ja jij spoort niet, daar waren we het al over eensquote:Op zondag 29 december 2013 21:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dit is van mij OVER EEN HEEL JAAR
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2013 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja jij spoort niet, daar waren we het al over eens
Albums zijn wel een stuk minder geworden, nooit slecht, maar Ten hebben ze nooit meer getoptquote:
Hij is aan het klooien, er gebeurt een beetje hetzelfde als gisteren maar dan andersom.quote:
Jawel, met het album ernaquote:Op zondag 29 december 2013 21:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Albums zijn wel een stuk minder geworden, nooit slecht, maar Ten hebben ze nooit meer getopt
quote:Op zondag 29 december 2013 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]ja en het ergste...ik heb die wake up light nu van mijn ouders gekregen voor de kerst
hmz misschien moet jij eens wat rustiger aan doen tussen kerst en oud en nieuw...quote:Op zondag 29 december 2013 21:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dit is van mij OVER EEN HEEL JAAR
[ afbeelding ]
Ten was echt een Parel (Jam)quote:Op zondag 29 december 2013 21:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Albums zijn wel een stuk minder geworden, nooit slecht, maar Ten hebben ze nooit meer getopt
Amen...quote:Op zondag 29 december 2013 21:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hij zou eens moeten gaan slapenquote:Op zondag 29 december 2013 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmz misschien moet jij eens wat rustiger aan doen tussen kerst en oud en nieuw...
Maar die is van Neil Diamond, dus die telt niet mee.quote:
die van mij zal een stuk minder fanatiek zijn dit jaar.quote:
Dat kloptquote:Op zondag 29 december 2013 21:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
nee joh das saaiquote:Op zondag 29 december 2013 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij zou eens moeten gaan slapen
Ook. Drie nummers in de top 100. Led Zeppelin van de jaren 90quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |