SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 30-12-2013 11:13:08 ]F means you're fucked![]()
Nou, dan kan morgen er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:45 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik sla al vaak genoeg een modderfiguur.F means you're fucked![]()
Dat is waar, maar ik loop dinsdag hopelijk al de Oliebollenloop in de zilverstad.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Nou, dan kan morgen er ook nog wel bij![]()
Ohja, te veel oliebollen is niet goed voor jequote:Op zaterdag 28 december 2013 19:48 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik loop dinsdag hopelijk al de Oliebollenloop in de zilverstad.F means you're fucked![]()
Voor niemand. Ik eet ze ook eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Ohja, te veel oliebollen is niet goed voor je![]()
Vandaag was het zover![]()
Korte broek, thermoshirt, shirt, handschoenen en schoenen aan, en mijn eerste 2,1 KM gelopen sinds 7 weken ongeveer![]()
Fijn dat ik weer mocht en kon lopen!
Mijn kerst kilo's viel gelukkig mee. 0,7 kilo zwaarder
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Hee, goed nieuws manquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:55 schreef _MvN_ het volgende:
Korte broek, thermoshirt, shirt, handschoenen en schoenen aan, en mijn eerste 2,1 KM gelopen sinds 7 weken ongeveer![]()
Mijn kerst kilo's viel gelukkig mee. 0,7 kilo zwaarder
F means you're fucked![]()
Prachtige berichten!quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:55 schreef _MvN_ het volgende:
Fijn dat ik weer mocht en kon lopen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:55 schreef _MvN_ het volgende:
Mijn kerst kilo's viel gelukkig mee. 0,7 kilo zwaarder!
![]()
MvN weer aan het lopen![]()
Dat modderfiguur was al aan mij besteed vorig jaar. Uitstappen op je verjaardag is sneu![]()
1e quiche lijkt erg gelukt. Oven doet de rest![]()
![]()
hier zo direct een klein rondje lopen voordat het te warm wordt.
ik hen mijzelf opgelegd om de komende tijd de kilometers wat te matigen dus verder dan een kilometer of 12-13 zal het niet worden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:02 schreef Quoi het volgende:
1e quiche Quoiche lijkt erg gelukt. Oven doet de rest'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hiephoi!quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:55 schreef _MvN_ het volgende:
Mijn kerst kilo's viel gelukkig mee. 0,7 kilo zwaarder![]()
Ik voel me ook een beetje oliebol modderfiguur vol van al dat kersteten! Hier begon het de 24e en ik kom net thuis van het laatste uitgebreide diner. PFFF. Ik zal morgen eens wegen hoeveel er bij is gekomen
Maar wel 2x gelopen, op kerstochtend en vanmiddag. Ik vind het zo fijn om weer te gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:![]()
Ik ook vanochtend. 2500 km in de benen dit jaar.Ik ga er twee lopen en veel km's trainenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Wie van hier lopen er nu in 2014 een hele Marathon? Of tenminste, hebben het plan om dat te doen?Feyenoord!!! * Barça![]()
Goed bezig Twinkeltje. Vorig jaar wilde je de Damloop gaan doen, heb je voor 2014 al een eventueel doel?![]()
ja, ik wil met alle FOK!kers meedoen met de Ekiden! 5km!quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:29 schreef Zwabberhark het volgende:
Goed bezig Twinkeltje. Vorig jaar wilde je de Damloop gaan doen, heb je voor 2014 al een eventueel doel?![]()
Goed doel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:46 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja, ik wil met alle FOK!kers meedoen met de Ekiden! 5km!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
indeed, nerds wild be nerds.....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als mijn agenda het toelaat om voldoende te trainen wil ik weer een najaarmarathon gaan doen. Mocht alles meezitten dan zou het zelfs de N70 trailmarathon kunnen worden. Maar de kans dat het 2015 wordt is ook aanwezig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Wie van hier lopen er nu in 2014 een hele Marathon? Of tenminste, hebben het plan om dat te doen?![]()
Toch lijkt zo'n ekiden me wel mooi, met allemaal van die glow in the dark figuren, want zolderkamers.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Er zijn wel wat mooie stereotiepe opmerkingen gemaakt jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Toch lijkt zo'n ekiden me wel mooi, met allemaal van die glow in the dark figuren, want zolderkamers.
F means you're fucked![]()
Ik hoop zo erg dat ik dit jaar wel kan met de Ekiden, daar baalde ik afgelopen jaar echt van, zeker toen al die mooie verhalen en leuke foto's voorbij kwamen de dagen daarna.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
"Kom op nerds!"
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik heb vorig jaar niet meegedaan, wel aangemoedigd. Maar als jij meedoet mag je ook bij team Fok!king doorzettersquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:19 schreef Mascleta het volgende:
Ik hoop zo erg dat ik dit jaar wel kan met de Ekiden, daar baalde ik afgelopen jaar echt van, zeker toen al die mooie verhalen en leuke foto's voorbij kwamen de dagen daarna.![]()
![]()
Iets anders: is er jaarlijks een voorstel om doelen voor het nieuwe jaar vast te leggen? Er zijn wel challenges maar 'drie halve marathons' is heel iets anders.![]()
Ik mag niet te hard grappen, want doordeweeks heb ik daadwerkelijk een zolderkamer.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Er zijn wel wat mooie stereotiepe opmerkingen gemaakt ja
Wel net met vriendding afgesproken om ook in het weekend gewoon te gaan hobbelen, al dan niet samen. (Ik ben tegen samen, want slakje. Hij is sneller en moet ook gewoon op zijn eigen tempo gaan lopen van mij.) Maar een soort van samen hardlopen is tof.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dat vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:37 schreef Twinky het volgende:
Iets anders: is er jaarlijks een voorstel om doelen voor het nieuwe jaar vast te leggen? Er zijn wel challenges maar 'drie halve marathons' is heel iets anders.Ik kan op runkeeper wel doelen instellen, maar vroeg me af of dat hier ook gezamenlijk gedaan wordt?
Ik moet morgen nog 3 km en dan heb ik mijn laatste runkeeperdoel gehaald voor dit jaar![]()
![]()
ja in de OP staan dus challenges met kilometers per jaar. Maar niet-kilometervormige voornemens passen daar niet in!quote:Op zondag 29 december 2013 00:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook afIk kan op runkeeper wel doelen instellen, maar vroeg me af of dat hier ook gezamenlijk gedaan wordt?
Ik moet morgen nog 3 km en dan heb ik mijn laatste runkeeperdoel gehaald voor dit jaar![]()
Bedankt allemaal voor de leuke welkom thuis reacties! Het was een vermoeiende maar ontzettend leuke dag gisteren. Iedereen's reactie was echt priceless, zeker omdat iedereen van elkaar dacht dat ze wisten dat ik terug kwam, terwijl echt niemand er iets van wist
Gisteren wakker gebleven tot 23:30, met veel pijn en moeite, en nu al weer wakker. Leuk, zo`n jetlag. Over een paar uurtjes wel lekker weer een uurtje lopen in de oude vertrouwde omgeving
Heb op dit moment wel wat loopjes gepland staan. CPC, Rondje Tilburg, Vestingloop en natuurlijk Ekiden. Voor de rest nog niks gepland, maar verwacht 2014 gewoon helemaal in NL te zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat gaafGa je nog Nederlandse loopjes doen?
Bwhaha, hun reactie. Priceless!quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:48 schreef streamnl het volgende:
Welkom in NL!
En? En? En?
Hoe reageerde jouw ouders?
Belde aan, moeder Levitas maakt open en kijkt me eerst echt ontzettend raar aan. Wist niet wat ze moest zeggen, en toen begon de schrik te praten: "Hé? Wat is dat nou? Wat doe jij nou hier?"
"Wat is er mis? Wat is er aan de hand? Waarom ben je nu al thuis?"
Waarop ik antwoordde: "Niks joh, verrassing!"
Vervolgens komt papa Levitas er ook bij staan en het enige wat die zei is "Hoe kan dat nou? Je zou pas in januari thuis komen!"
Vanavond reageerde de hele familie ongeveer hetzelfde. Echt prachtigOp dit moment is nog niks zeker, hoewel NZ er voorlopig niet in zit. Ik verwacht 2014 in Nederland te zijn en ik zal dan ook op zoek gaan naar een vaste baan in Nederland, aangezien ik over een maandje afgestudeerd zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:38 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ga je weer terug straks? Je ging nog naar NZ toch?
Echter, staat het aanbod van een baan in Australië nog steeds ("Kev, if you want to come back to Australia, we will always have a 'key position in management' for you."), dus dat is natuurlijk iets om terug op te vallen, in het geval ik écht niks kan vinden hier.![]()
Veel mensen hebben hun doelen gewoon gepost in het topicquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:37 schreef Twinky het volgende:
Iets anders: is er jaarlijks een voorstel om doelen voor het nieuwe jaar vast te leggen? Er zijn wel challenges maar 'drie halve marathons' is heel iets anders.F means you're fucked![]()
Dit dus, en WLWW kan natuurlijk ook gezien worden als een opsomming van doelen voor 2014quote:Op zondag 29 december 2013 08:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Veel mensen hebben hun doelen gewoon gepost in het topic'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heel veel succes Oliebollencrossers en Night Runners
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ziekenboeg-update! Ik voel me wel weer beter, maar ben het nog niet helemaal. Als ik de was ophang, sta ik te hijgen alsof ik een 400m interval renOndanks dat ik zin heb om naar buiten te gaan om te rennen, denk ik dat ik pas weer in 2014 ga. Is beter. Maar ook stom.
Snel beter worden Guppie!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nice.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:46 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja, ik wil met alle FOK!kers meedoen met de Ekiden! 5km!Ik heb de datum voorzichtig omsingeld in mijn agenda, maar waarschijnlijk durf ik niet. Te stil, te verlegen, te introvert. Niemand zou het opmerken dat ik er was.quote:
Net pas uit bed. Het gaat me dus niet lukken om bij de modderkruipers in Delft te gaan kijken. Vanmiddag stukje hobbelen.![]()
De trailers crossers vandaag, veel plezier
De Night Runners alvast veel plezier voor vanavond.
Levitas, succes met je letlag.SPOILER: @GuppOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Swets ook veel succes met je 25 km!!![]()
Dit is ook altijd leuk om te zien, je afgelegde afstand in het totaal plaatje
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Succes iedereen vandaag!
Ik heb mn rondje loopgroep er weer opzitten, maar het ging echt niet lekker. Vorige week mn scheen en kuitklachten al aangegeven bij de trainer. Zijn advies was een rondje fysio, dus die ga ik morgen maar weer eens bellen![]()
En endomondo pakte ook mijn gps niet dus heeft niets geregistreerd![]()
![]()
Nogmaals beterschap guppy!![]()
Bepalen wanneer je weer gaat lopen na een tijdje rust is lastiger dan in het ritme zitten om drie keer per week lopen. Door teveel drukte ging het de laatste twee weken niet zo lekker en hoefde ik even niets, waardoor ik de 16e voor het laatst heb gelopen. Ik 'moet' pas in het nieuwe jaar weer, tot die tijd alleen gaan als ik zin heb, omdat het 'moeten' voor stress zorgde in plaats van dat het lopen een uitlaatklep was.
Op zich prima, maar het voordeel van in een ritme zitten is dat je gewoon gaat lopen op zondagmorgen. Nu weet ik het niet. Eigenlijk niet veel zin en bang dat het niet lukt maar aan de andere kant is het zulk lekker weer en is moe worden van het lopen een andere vermoeidheid en best lekker.. Baaaaah, dilemma's!![]()
Mag ik in de OP, a.u.b.?
1
2[b]4 Mei 2014 - [url=http://www.rondje-tilburg.nl]Rondje Tilburg (Tilburg)[/url][/b]
[*] Levitas - 7,5km![]()
Ik ook! Heb nog steeds de pest in dat het vorig jaar niet kon. Ik vind het juist leuk om te zien wie er achter welke hardloopschoenen zit! Maar ik was er vorig jaar zo chagrijnig van dat ik ook maar niet ben komen kijken.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2058156/1/25#134806453]zaterdag 28 december 2013 22:46
[..]
ja, ik wil met alle FOK!kers meedoen met de Ekiden! 5km!
Voorlopig wordt een vlotte 5k kunnen lopen mijn doel. Langere afstanden hoeven niet zolang ik zo tergend traag loop. Ik heb (nog) niet de behoefte veel langer dan een half uurtje buiten te zijn.
Loopt Muis eigenlijk nog?“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
Forum Opties Forumhop: Hop naar: