Er zijn wel wat mooie stereotiepe opmerkingen gemaakt jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Toch lijkt zo'n ekiden me wel mooi, met allemaal van die glow in the dark figuren, want zolderkamers.
ik heb vorig jaar niet meegedaan, wel aangemoedigd. Maar als jij meedoet mag je ook bij team Fok!king doorzettersquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:19 schreef Mascleta het volgende:
Ik hoop zo erg dat ik dit jaar wel kan met de Ekiden, daar baalde ik afgelopen jaar echt van, zeker toen al die mooie verhalen en leuke foto's voorbij kwamen de dagen daarna.
Ik mag niet te hard grappen, want doordeweeks heb ik daadwerkelijk een zolderkamer.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Er zijn wel wat mooie stereotiepe opmerkingen gemaakt ja
Dat vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:37 schreef Twinky het volgende:
Iets anders: is er jaarlijks een voorstel om doelen voor het nieuwe jaar vast te leggen? Er zijn wel challenges maar 'drie halve marathons' is heel iets anders.
ja in de OP staan dus challenges met kilometers per jaar. Maar niet-kilometervormige voornemens passen daar niet in!quote:Op zondag 29 december 2013 00:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook afIk kan op runkeeper wel doelen instellen, maar vroeg me af of dat hier ook gezamenlijk gedaan wordt?
Ik moet morgen nog 3 km en dan heb ik mijn laatste runkeeperdoel gehaald voor dit jaar
Heb op dit moment wel wat loopjes gepland staan. CPC, Rondje Tilburg, Vestingloop en natuurlijk Ekiden. Voor de rest nog niks gepland, maar verwacht 2014 gewoon helemaal in NL te zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat gaafGa je nog Nederlandse loopjes doen?
Bwhaha, hun reactie. Priceless!quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:48 schreef streamnl het volgende:
Welkom in NL!
En? En? En?
Hoe reageerde jouw ouders?
Op dit moment is nog niks zeker, hoewel NZ er voorlopig niet in zit. Ik verwacht 2014 in Nederland te zijn en ik zal dan ook op zoek gaan naar een vaste baan in Nederland, aangezien ik over een maandje afgestudeerd zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:38 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ga je weer terug straks? Je ging nog naar NZ toch?
Veel mensen hebben hun doelen gewoon gepost in het topicquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:37 schreef Twinky het volgende:
Iets anders: is er jaarlijks een voorstel om doelen voor het nieuwe jaar vast te leggen? Er zijn wel challenges maar 'drie halve marathons' is heel iets anders.
Dit dus, en WLWW kan natuurlijk ook gezien worden als een opsomming van doelen voor 2014quote:Op zondag 29 december 2013 08:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Veel mensen hebben hun doelen gewoon gepost in het topic
Nice.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:46 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja, ik wil met alle FOK!kers meedoen met de Ekiden! 5km!
Ik heb de datum voorzichtig omsingeld in mijn agenda, maar waarschijnlijk durf ik niet. Te stil, te verlegen, te introvert. Niemand zou het opmerken dat ik er was.quote:
SPOILER: @GuppOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Swets ook veel succes met je 25 km!!
| 1 2 | [b]4 Mei 2014 - [url=http://www.rondje-tilburg.nl]Rondje Tilburg (Tilburg)[/url][/b] [*] Levitas - 7,5km |
Ik ook! Heb nog steeds de pest in dat het vorig jaar niet kon. Ik vind het juist leuk om te zien wie er achter welke hardloopschoenen zit! Maar ik was er vorig jaar zo chagrijnig van dat ik ook maar niet ben komen kijken.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2058156/1/25#134806453]zaterdag 28 december 2013 22:46
[..]
ja, ik wil met alle FOK!kers meedoen met de Ekiden! 5km!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |