Hoe kan het ook anders, met ons fanatiek getrainquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Zelfs ik niet. Totaal onveranderd gewicht.
De na-inschrijving.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een dag inschrijving?
Nee, reden heb ik je gestuurd op Facebookquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:58 schreef streamnl het volgende:
[..]
De na-inschrijving.
Dan kan je op de dag zelf je nog inschrijven. Dat is overigens niet overal mogelijk.
Heb je die loopgroep in Waalre al gemaild
Ik zie het nuquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:59 schreef SEMTEX het volgende:
Nee, reden heb ik je gestuurd op Facebook
In wedstrijdverband of gewoon lekker trainen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:58 schreef Swetsenegger het volgende:
En "gelukkig" moet ik morgen 25KM rennen...
Klinkt alsof je richting overtraind gaat..quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben wel zwaarder dan ik dacht dat ik was, maar heb me de laatste tijd niet heel vaak gewogen dus geen idee of dat een goed beeld geeft of niet. Eerst maar weer eens 100% fit worden, dat is belangrijker. Ik heb steeds minder pijn met hardlopen maar op een of andere manier loop ik langzamer (bij hogere hartslag) dan eerst en dat wordt ook niet echt beter. Je zou denken dat met 3 weken niet hardlopen er toch niet zoveel conditie weg is..
Hmm, dat zou me verbazen want ik ben pas 2 weken weer aan het trainen. Maar het is wel een goede suggestie, ik zal mijn rustpols eens goed gaan bijhouden..quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Klinkt alsof je richting overtraind gaat..
Kan nog van voor die periode zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm, dat zou me verbazen want ik ben pas 2 weken weer aan het trainen. Maar het is wel een goede suggestie, ik zal mijn rustpols eens goed gaan bijhouden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ja ik heb nog wat leuke hardloopfoto's van de Ardennen:Wauw, benijdenswaardige loopomgevingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Volgend jaar denk ik tussen de 1250 en 1500 km te lopen. Ga ook voor de marathon trainen dus dan gaat het hard.Tof!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ja ik heb nog wat leuke hardloopfoto's van de Ardennen:Toffe foto's! Hoe krijg je het voor elkaar dat je niet kan zien dat je die heuvels net gelopen hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker, gefeliciteerd.quote:
LDL trainingquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
In wedstrijdverband of gewoon lekker trainen?
wil je er ook 1 gaan lopen dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Wie van hier lopen er nu in 2014 een hele Marathon? Of tenminste, hebben het plan om dat te doen?
Nee hoor, vind ik gewoon interessant om te volgen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
wil je er ook 1 gaan lopen dan?
Jammer. Er zijn er toch wel aardig wat er die er minimaal 1 gaan lopen en dan ook nog een halve gare die marathons te kort vindt en dan net opgewarmd is .quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor, vind ik gewoon interessant om te volgen.
Dan ga je je niet vervelen hierquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor, vind ik gewoon interessant om te volgen.
Jij toch niet? Of wel?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:17 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dan ga je je niet vervelen hierJe kunt beter vragen: wie niet?
Heb jij gisteren nog de derde kerstdagloop gelopen? Ik ben niet meer gegaan… Ziekquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ik ga voor 2 marathons.
In 4 stukken wel![]()
Wel voordeel dat mn project 31/12 eindigt en i nog geen nieuwe heb. Januari wordt haaaard trainen (l)
ik loop hopelijk de marathon van Rotterdamquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Wie van hier lopen er nu in 2014 een hele Marathon? Of tenminste, hebben het plan om dat te doen?
Ja, dat had ik gelezen. En bij zo iemand als jij vind ik dat geweldig om te volgen, iemand die vanuit het niets is begonnen met hardlopen, met in het begin redelijk wat lichamelijke ballast en waar je dan nu staat. Knap is dat!quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik loop hopelijk de marathon van Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Langste afstand tot nu toe. Doel was om deze op 6:10 te lopen. Dat is gelukt.
Mijn LDL's voor dit jaar zit er op![]()
Westland waarschijnlijk niet. Misschien wel Loch Ness. Maar het plan is sowieso 2 marathons lopenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Yur gaat zo te lezen die van Rotterdam en die van westland lopen in.
Ik heb me ingeschreven voor Rotterdamquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:48 schreef bloodymary1 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:48 schreef bloodymary1 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:48 schreef streamnl het volgende:
Aangezien ik nog steeds niet mijn ant+ terug heb, dan maar zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Langste afstand tot nu toe. Doel was om deze op 6:10 te lopen. Dat is gelukt.
Mijn LDL's voor dit jaar zit er opDus ik zie je bij de meerhoven24?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:48 schreef streamnl het volgende:
Aangezien ik nog steeds niet mijn ant+ terug heb, dan maar zo...je kan hem ook gewoon via het oplaadsnoer en usb op je computer zetten. Of dan toch maar een 620 kopen, via wifi werkt top.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Langste afstand tot nu toe. Doel was om deze op 6:10 te lopen. Dat is gelukt.
Mijn LDL's voor dit jaar zit er op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Marathon van Loch Ness was zwaar maar ook erg mooi. Ook een leuk sfeertje eerst met zijn allen naar de start rijden per bus. De snelste weg terug naar de start is via het parcours, je moet dus wel.Sowieso is schotland mooi.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Westland waarschijnlijk niet. Misschien wel Loch Ness. Maar het plan is sowieso 2 marathons lopen
? wie wat wanneer hoever?quote:
Dit meen je niet... Dan ga ik dit straks meteen proberen. Thanks.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
je kan hem ook gewoon via het oplaadsnoer en usb op je computer zetten. Of dan toch maar een 620 kopen, via wifi werkt top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |