Svenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Bij gebrek aan zelf sporten zit ik het OKT te kijken. Hup Sven
Ja manquote:
Livestream van NOS? http://nos.nl/sport/schaatsen/live/quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:58 schreef Wolve000 het volgende:
Dat is vast op een zender die we hier niet kunnen ontvangen...
Eindbaasquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Bob![]()
Wel knap, 37 jaar en zo schaatsen
Werkt!quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Livestream van NOS? http://nos.nl/sport/schaatsen/live/
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:00 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Werkt!
Meestal werken sport-streams alleen binnen hetzelfde land (vanwege licenties).
Geen buitenlander is zo gek om naar Nederlands schaatsen te gaan kijken.quote:
Als het gaat om een landelijk olympisch kwalificatie toernooi niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:02 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Geen buitenlander is zo gek om naar Nederlands schaatsen te gaan kijken.
Wel nog even blijven zitten hoor. De vrouwen 500m komt ook nogquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:02 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Geen buitenlander is zo gek om naar Nederlands schaatsen te gaan kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin an
F means you're fucked
Welkom terug man! Dat zal een leuke verrassing zijn voor je ouders!quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:03 schreef Levitas het volgende:
Heb de afgelopen 24 - 48 uur echt geen tijd gehad om dit topic bij te houden, bij te lezen o.i.d en dat gaat de komende 48 uur ook niet gebeuren ben ik bang, want…
SURPRISE!!
[ afbeelding ]
Na ruim 26 uur in een vliegtuig te hebben gezeten, ben ik weer terug in Nederland. Ruim een week eerder dan dat iedereen had verwacht. Niemand wist er ook van, behalve één maat die me heeft opgepikt, en de buurvrouw die ervoor gezorgd heeft dat m`n ouders thuis waren
Wat een toffe actie!quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:03 schreef Levitas het volgende:
Heb de afgelopen 24 - 48 uur echt geen tijd gehad om dit topic bij te houden, bij te lezen o.i.d en dat gaat de komende 48 uur ook niet gebeuren ben ik bang, want…
SURPRISE!!
[ afbeelding ]
Na ruim 26 uur in een vliegtuig te hebben gezeten, ben ik weer terug in Nederland. Ruim een week eerder dan dat iedereen had verwacht. Niemand wist er ook van, behalve één maat die me heeft opgepikt, en de buurvrouw die ervoor gezorgd heeft dat m`n ouders thuis waren
Wat gaafquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:03 schreef Levitas het volgende:
SURPRISE!!
[ afbeelding ]
Intervaltraining is de snelste en meest verstandige manier om conditie op te bouwen en om je lichaam aan de belasting te laten wennenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:26 schreef Nanook24 het volgende:
Even snel het topic doorgelopen en zag hele gave trail foto's voorbij komen van verschillende mensen. Misschien toch ook maar eens zoiets plannen in de toekomst.
Hier een drukke dag vandaag maar wel even tijd gemaakt om te lopen. Omdat ik een beetje zat werd van Evy en haar intervallen ben ik overgestapt op het loopprogramma van Asics (wat me ook gelijk door laat lopen naar 10 km in mei.)
Hoewel ik na al die intervallen het ergste vreesde ging de door het programma gevraagde 2km aan een stuk me prima af. Toen ik naar de tijd kreeg moest ik zelfs nog even grinniken, vroeger op school kon ik nog geen coopertest uitlopen en werd ik door mijn gymdocent als schoolvoorbeeld slechte manier van hardlopen naar voren gehaald. If only they could see me now...
http://www.endomondo.com/workouts/280311580/13622849
Ik ga eens nadenken over een kilometer challenge voor 2014. Ik heb nl. geen idee wat echt realistisch is maar wil het wel een beetje een uitdaging houden.
Welkom in NL!quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:03 schreef Levitas het volgende:
SURPRISE!!
[ afbeelding ]
13 sept... Pfff, dat duurt nog een tijdje.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:26 schreef SEMTEX het volgende:
http://www.dutchrunners.n(...)rhoven24-13-sep-2014
Hmm, mij lukt dat niet. Hij laadt netjes op maar meer ook niet. Ik kan hem ook niet benaderen via Windows.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
je kan hem ook gewoon via het oplaadsnoer en usb op je computer zetten. Of dan toch maar een 620 kopen, via wifi werkt top.
Nee, ik had serieus knalgele spikes aanquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:49 schreef Zwabberhark het volgende:
Welkom terug Levitas.
@YUR: blote poten? Verleidelijk om morgen even te komen kijken...
Ha, ik zie het. Bizar. Benieuwd of het er morgen beter bij ligt. Of slechter, het is maar net waar je van houdt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, ik had serieus knalgele spikes aan
Ik verwacht dat het parcours er ongeveer hetzelfde uitziet, maar we gaan het meemakenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:52 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ha, ik zie het. Bizar. Benieuwd of het er morgen beter bij ligt. Of slechter, het is maar net waar je van houdt.
Dat hebben we vorig jaar prima geoefend jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:57 schreef Quoi het volgende:
Net voor weeshuis aan boodschappen gehaald. Vanavond aan de bak: hartige taarten en quiches. Primeur![]()
Mochten de oliebollencrossers naderhand trek hebbenmorgen va 15:00 vier ik mijn 34e (Hats het valt mee
)
Wel dan eerst je schoenen in de sloot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat hebben we vorig jaar prima geoefend jaHij blijft zó leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh verleidelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
http://www.dutchrunners.n(...)rhoven24-13-sep-2014
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen woensdag in alle vroegte ruim een uur door het Gooische landschap gerend. Het was fantastisch om in de ochtendmist over de Blaricumerheide te stuiteren zonder pottenkijkers. Los van twee mountainbikers heb ik geen andere menselijke wezens waargenomen. Helaas heeft stipstreep er wel een paar kleine pijntjes aan overgehouden, o.a. aan een pees in de knieholte. Vanochtend daarom met de nodige voorzichtigheid gestart, en dat ging goed. Anderhalf uur door hetzelfde landschap, met wat meer bos er bij. En zaterdagochtend, dus loopgroepjes. Dat was een half uurtje korter dan ik eigenlijk had gewild, maar met het oog op Egmond een de ietwat gevoelige pees wilde ik het noodlot niet uitdagen.
We zijn dus niet alleen vrijwel even snel, maar schelen ook nog eens maar drie dagen. Ik was eergister jarig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:57 schreef Quoi het volgende:
Net voor weeshuis aan boodschappen gehaald. Vanavond aan de bak: hartige taarten en quiches. Primeur![]()
Mochten de oliebollencrossers naderhand trek hebbenmorgen va 15:00 vier ik mijn 34e (Hats het valt mee
)
En dat zeg je niet even ofzoquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
We zijn dus niet alleen vrijwel even snel, maar schelen ook nog eens maar drie dagen. Ik was eergister jarig.
Hij viert zijn verjaardag niet. Ik wel, net als mijn familie waar we die dag waren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:29 schreef GotC het volgende:
[..]
En dat zeg je niet even ofzo!
Gefeliciteerd hosseltje
Alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:57 schreef Quoi het volgende:
)
Whoea! Alsnog feli's Mossel!quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
We zijn dus niet alleen vrijwel even snel, maar schelen ook nog eens maar drie dagen. Ik was eergister jarig.
Ik snap je Aaaarg niet. ideaal duurloopweer toch, morgen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Morgen duurloopdag. Op zondag. Met mooi weer. Aaaarg.
Zondag + mooi weer = enorm druk met families die gaan wandelen (ze hebben gelijk, daar niet van).quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik snap je Aaaarg niet. ideaal duurloopweer toch, morgen?
Gewoon meecrossen joh!quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Morgen duurloopdag. Op zondag. Met mooi weer. Aaaarg.
Ik overwoog net nog om de duurloop op te splitsen in twee delen, zodat ik tussendoor even kon gaan kijken bij de oliemoddercross in Delft, maar de start is mij veel te vroeg.
Geen idee wat de route nu gaat worden.
Het programma van Asics valt ook mee hoor. Overmorgen weer 2 km op 8:23-8:58 min/km. Howel ik vandaag 7:17 min/km heb gelopen en dan had ik nog het idee dat ik stil stond. En als het niet lukt kan ik altijd nog terug naar Evy.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:36 schreef GotC het volgende:
Intervaltraining is de snelste en meest verstandige manier om conditie op te bouwen en om je lichaam aan de belasting te laten wennen
Vandaar dat de trainingen van Evy en Renate daarop gebaseerd zijn.
Wel super dat het gelukt is! En fijn dat je een schema hebt gevonden dat je hopelijk beter ligt
welkom terug, mooie verrassing haha. Ga je weer terug straks? Je ging nog naar NZ toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:03 schreef Levitas het volgende:
SURPRISE!!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |