Ik heb me ingeschreven voor Rotterdamquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Wie van hier lopen er nu in 2014 een hele Marathon? Of tenminste, hebben het plan om dat te doen?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Wie van hier lopen er nu in 2014 een hele Marathon? Of tenminste, hebben het plan om dat te doen?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:48 schreef streamnl het volgende:
Aangezien ik nog steeds niet mijn ant+ terug heb, dan maar zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Langste afstand tot nu toe. Doel was om deze op 6:10 te lopen. Dat is gelukt.
Mijn LDL's voor dit jaar zit er opDus ik zie je bij de meerhoven24?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:48 schreef streamnl het volgende:
Aangezien ik nog steeds niet mijn ant+ terug heb, dan maar zo...je kan hem ook gewoon via het oplaadsnoer en usb op je computer zetten. Of dan toch maar een 620 kopen, via wifi werkt top.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Langste afstand tot nu toe. Doel was om deze op 6:10 te lopen. Dat is gelukt.
Mijn LDL's voor dit jaar zit er op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Marathon van Loch Ness was zwaar maar ook erg mooi. Ook een leuk sfeertje eerst met zijn allen naar de start rijden per bus. De snelste weg terug naar de start is via het parcours, je moet dus wel.Sowieso is schotland mooi.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Westland waarschijnlijk niet. Misschien wel Loch Ness. Maar het plan is sowieso 2 marathons lopen
? wie wat wanneer hoever?quote:
Dit meen je niet... Dan ga ik dit straks meteen proberen. Thanks.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
je kan hem ook gewoon via het oplaadsnoer en usb op je computer zetten. Of dan toch maar een 620 kopen, via wifi werkt top.
Svenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Bij gebrek aan zelf sporten zit ik het OKT te kijken. Hup Sven
Ja manquote:
Livestream van NOS? http://nos.nl/sport/schaatsen/live/quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:58 schreef Wolve000 het volgende:
Dat is vast op een zender die we hier niet kunnen ontvangen...
Eindbaasquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Bob![]()
Wel knap, 37 jaar en zo schaatsen
Werkt!quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Livestream van NOS? http://nos.nl/sport/schaatsen/live/
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:00 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Werkt!
Meestal werken sport-streams alleen binnen hetzelfde land (vanwege licenties).
Geen buitenlander is zo gek om naar Nederlands schaatsen te gaan kijken.quote:
Als het gaat om een landelijk olympisch kwalificatie toernooi niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:02 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Geen buitenlander is zo gek om naar Nederlands schaatsen te gaan kijken.
Wel nog even blijven zitten hoor. De vrouwen 500m komt ook nogquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:02 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Geen buitenlander is zo gek om naar Nederlands schaatsen te gaan kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin an
F means you're fucked
Welkom terug man! Dat zal een leuke verrassing zijn voor je ouders!quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:03 schreef Levitas het volgende:
Heb de afgelopen 24 - 48 uur echt geen tijd gehad om dit topic bij te houden, bij te lezen o.i.d en dat gaat de komende 48 uur ook niet gebeuren ben ik bang, want…
SURPRISE!!
[ afbeelding ]
Na ruim 26 uur in een vliegtuig te hebben gezeten, ben ik weer terug in Nederland. Ruim een week eerder dan dat iedereen had verwacht. Niemand wist er ook van, behalve één maat die me heeft opgepikt, en de buurvrouw die ervoor gezorgd heeft dat m`n ouders thuis waren
Wat een toffe actie!quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:03 schreef Levitas het volgende:
Heb de afgelopen 24 - 48 uur echt geen tijd gehad om dit topic bij te houden, bij te lezen o.i.d en dat gaat de komende 48 uur ook niet gebeuren ben ik bang, want…
SURPRISE!!
[ afbeelding ]
Na ruim 26 uur in een vliegtuig te hebben gezeten, ben ik weer terug in Nederland. Ruim een week eerder dan dat iedereen had verwacht. Niemand wist er ook van, behalve één maat die me heeft opgepikt, en de buurvrouw die ervoor gezorgd heeft dat m`n ouders thuis waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |