neeman, roddelsquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
maar jhali heeft het met drnick gedaan?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb m'n mooie Macbook weer, even genieten dus.
En daarnaast heb ik geen zin.
hoe kan je geen zin krijgen van etsu, hot damnquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb m'n mooie Macbook weer, even genieten dus.
En daarnaast heb ik geen zin.
homo zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:12 schreef Jhali het volgende:
[..]
hoe kan je geen zin krijgen van etsu, hot damn
Nee, belasting.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een structuur ofzo
Maar jij bent toch niet eens met straf bezig?
ik durf te wedden dat je huilie gaat doen als je weer een 6 gaat halen voor straf, dus zou maar nu gaan leren als ik jou wasquote:
Sinds jij op FOK! post heb ik jou echt nog nooit op een relevante opmerking kunnen betrappenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat je huilie gaat doen als je weer een 6 gaat halen voor straf, dus zou maar nu gaan leren als ik jou was
Dus je stalkt me al 4,5 jaar?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sinds jij op FOK! post heb ik jou echt nog nooit op een relevante opmerking kunnen betrappen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij moet niet zo fucking bijdehand doen
Hou je bek tegen Etsuquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij moet niet zo fucking bijdehand doen
Geen flauw idee, toen ik m kocht gelijk zo een screen protector gekocht en nu wil ik m eraf halen omdat hij een beetje vies is en nu zitten er ineens krassen onderquote:
Zonde zegquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
Geen flauw idee, toen ik m kocht gelijk zo een screen protector gekocht en nu wil ik m eraf halen omdat hij een beetje vies is en nu zitten er ineens krassen onder
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Als je hem kent zou je weten dat het een notoire dorpsidioot is
Talk to the handquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Weet ik wel, daarom houd ik juist van hemquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Het is uit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
Weet ik wel, daarom houd ik juist van hem
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb net een eitje gegeten
Ik 2 burgers bij Feboquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb net een eitje gegeten
Hij vroeg niet direct of ik nog gefapt heb, want dat wil hij niet wetenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:24 schreef Spatieloos het volgende:
VA zei je tegen die vriend van je ook : ''Wat ik met mijn pik doe is privé'' ?
Mehh, ik moet nog dingen doen haatquote:
Oh okay.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij vroeg niet direct of ik nog gefapt heb, want dat wil hij niet weten
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh okay.
Nog gefapt trouwens? Ik wel
Ja ik dacht als je trio's aankan kan ie wat grover geschut ook wel aanquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet gewoon voortaan niet zo ruig doen
Het gaat, ik weeg maar 74kg maar ben enorm grootquote:
ik ijs!quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik eis dingen als kunstschaatsen
Stijl sierlijk als kunstschaatsen
Outfit strak als kunstschaatsen
Laat me effe in je uh schaatsen
ik moet nog heel veel doenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mehh, ik moet nog dingen doen haat
Je bent een manletquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat, ik weeg maar 74kg maar ben enorm groot
jaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja ik dacht als je trio's aankan kan ie wat grover geschut ook wel aan
Ha ik lekker zwaarder en dus beter dan jijquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
ik haal het niet denk ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ik moet nog zoveel inhalen, althans, niks vergeleken Sof die 2 jaar in 1 doet. Ging het nog goed op school of wil je er nog mee stoppen?
INB4 niet over school praten het is vakantie.
een vrijdag?quote:
Hoe groot?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doeiquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga naar mijn werk, doei
Okay have funquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga naar mijn werk, doei
Ik walg van je enorm vette lichaam. Smerige vetklepquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ha ik lekker zwaarder en dus beter dan jij![]()
85 en proud.
Lekker op de wc daarquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doei
Fap je wel eens op je werk?
Wat. De. Fuck.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doei
Fap je wel eens op je werk?
De kerstdagen zijn weer voorbij zie ik?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik walg van je enorm vette lichaam. Smerige vetklep![]()
![]()
Ik vind jou ook niet heel aardigquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik walg van je enorm vette lichaam. Smerige vetklep![]()
![]()
nooit gedaan?quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind jou ook niet heel aardig
Daar verbleek ik gewoon bij
dat is kutquote:
I couldn't care less matequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind jou ook niet heel aardig
Daar verbleek ik gewoon bij
je bent gayquote:
Ja, feel the lovequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:31 schreef J.James het volgende:
[..]
De kerstdagen zijn weer voorbij zie ik?
TROUWENS: niet zo onzeker doen. Jij bent prima in proportie naar mijn mening. Er moet alleen wat af als je dat zelf wilt. Anders gewoon zo latenquote:
Jabba is zeker ook in proportiequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:32 schreef J.James het volgende:
[..]
TROUWENS: niet zo onzeker doen. Jij bent prima in proportie naar mijn mening. Er moet alleen wat af als je dat zelf wilt. Anders gewoon zo laten
ik ben serieusquote:
nee je bent nepquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef Stuart het volgende:
Ik verwacht een award te winnen voor liefste user
Trap 'm nou niet de grond in... het lijkt alsof 'ie best wel onzeker is en bevestiging zoekt.quote:
Nep met onlief doen ja. Ik ben echt belachelijk liefquote:
Dat jij er nou bijloopt alsof we nog in de jaren 80 zijn kan ik ook niks aan doenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Maar wel met jouw kledingstijl.
Die grijze broek![]()
Haten op de jaren 80quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat jij er nou bijloopt alsof we nog in de jaren 80 zijn kan ik ook niks aan doen
Ik ruik jaloezie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat jij er nou bijloopt alsof we nog in de jaren 80 zijn kan ik ook niks aan doen
Braafquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef Paxcon het volgende:
Maar ik krijg via de app te horen dat ik weg moet van Etsu dus doeiiii
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef Paxcon het volgende:
Rezaquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef Jhali het volgende:
Paxcon en Etsu's gesprekkenbijna net zo lachwekkend als Rezania en Etsu
Kan je nagaan hoe het IRL gaat.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef Jhali het volgende:
Paxcon en Etsu's gesprekkenbijna net zo lachwekkend als Rezania en Etsu
ok waar spreken we af?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef Paxcon het volgende:
Dat vind ik serieus een van de meest irritante users op het forumquote:
Wie vind je niet irritant?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus een van de meest irritante users op het forum
Ik vind hem wel grappig want Etsu probeert altijd dapper te doen tegen hem maar wordt vervolgens altijd op z'n plek gezetquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij heeft je toch niet afgewezen he?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig want Etsu probeert altijd dapper te doen tegen hem maar wordt vervolgens altijd op z'n plek gezet
Er zijn er niet zoveel die ik heel irritant vind hoor. Hooguit een stuk of 5quote:
Ik ben te bevooroordeeld geloof ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig want Etsu probeert altijd dapper te doen tegen hem maar wordt vervolgens altijd op z'n plek gezet
Oh pleasequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft je toch niet afgewezen he?
Geen zorgen, jij bent ook een irritant stuk vreten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Flikker toch op manquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen zorgen, jij bent ook een irritant stuk vreten.
valentijnsdag vieren met karina?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:21 schreef Stuart het volgende:
Half februari kom ik ook weer voor een week naar Nederland
Daar ben ik dan net te laat voor. Ik kom pas 15 februari naar NL geloof ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
valentijnsdag vieren met karina?
jammer, misschien kan je het verplaatsen, dat je het 15 februari viertquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ben ik dan net te laat voor. Ik kom pas 15 februari naar NL geloof ik![]()
Ik ben niet zo sociaal met mensenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
jammer, misschien kan je het verplaatsen, dat je het 15 februari viert
Waaromquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:21 schreef Stuart het volgende:
Half februari kom ik ook weer voor een week naar Nederland
Ik kom eigenlijk alleen naar NL om mijn ouders te bezoekenquote:
zie je, je verklaart je naderquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk alleen naar NL om mijn ouders te bezoeken
zit niet in Groningen. Moet ook ff een keer in Delfzijl zitten tot mijn grote ongenoegen.. Iets met sociaal inschikkelijk zijn.quote:
okquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
zit niet in Groningen. Moet ook ff een keer in Delfzijl zitten tot mijn grote ongenoegen.. Iets met sociaal inschikkelijk zijn.
17de komt beter uit. Op maandagen sjoelt Karina in Rotterdam.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
jammer, misschien kan je het verplaatsen, dat je het 15 februari viert
nou stu, maandag de 17de vier je valentijnsdag met karinaquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
17de komt beter uit. Op maandagen sjoelt Karina in Rotterdam.
Romantischer dan samen sjoelen wordt het niet![]()
Ik hoef niet naar zo'n sjoeljosti meetquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
17de komt beter uit. Op maandagen sjoelt Karina in Rotterdam.
Romantischer dan samen sjoelen wordt het niet![]()
nou zegquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:53 schreef Stuart het volgende:
Ik zou met de meeste kneuzen daar ruzie krijgen. Die sjoelmeets![]()
![]()
![]()
Dubbele ontkenning doormiddel van smileys. Sof is beter onderlegd dan ik op het gebied van wiskunde maar volgens mij was dit een bevestigingquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar zo'n sjoeljosti meet
Ik heb Karina al eens ontmoet afgelopen zomer. Ik blijf niet meeten![]()
Vrijwillig sjoelen. Echt, wat een zielige mensenquote:
Wat ben je toch een tolerant individuquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrijwillig sjoelen. Echt, wat een zielige mensen
Je hebt geen ideequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je toch een tolerant individu
Gelukkig maar ja. Mensen zonder eenduidige mening over sjoelen zijn echt niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:56 schreef Stuart het volgende:
Ik heb gewoon een uitgesproken mening over bepaalde zaken
Daarom. Ik ben tenminste duidelijk als men mij een vraag steltquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar ja. Mensen zonder eenduidige mening over sjoelen zijn echt niet serieus te nemen.
Ik ook. Tjacka ook.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:54 schreef Stuart het volgende:
Bowlen vind ik wel leuk. Ik ben ook best goed in bowlen namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:21 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat iets anders doen
Fijne avond mensen
hoe ga jij dat doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.normaal heb je >200 posts per dag
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik post denk ik alleen morgen nog en dan de rest van het jaar niet meerquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe ga jij dat doennormaal heb je >200 posts per dag
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik post denk ik alleen morgen nog en dan de rest van het jaar niet meer
Ben nu echt weg though![]()
wie?quote:
Geen aandacht aan bestedenquote:
Welk topic. Ik heb zelden slechte adviezen. Aldus ikzelf.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet me zoooo inhoudenMaargoed, doe ik ook.
Wees blij dat je die verschrikkelijke domme dm's niet krijgtquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet me zoooo inhoudenMaargoed, doe ik ook.
LIF / Skinny jeans bij jongensquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk topic. Ik heb zelden slechte adviezen. Aldus ikzelf.
'Ik zal je verder niet mee lastig' zei ze letterlijk. Nou mooi.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Wees blij dat je die verschrikkelijke domme dm's niet krijgt
Ze steekt er wel tijd in ieder gevalquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
LIF / Skinny jeans bij jongens
Alleen haar manier van reageren irriteert me mateloos
ezellquote:Op donderdag 26 december 2013 17:49 schreef Ezell het volgende:
Sof en VA zijn allebei blond.
Samen moeten zij het arische ras voortzetten.
Goed plan.
donker blondquote:Op donderdag 26 december 2013 17:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sof is niet blond?
Of ik ben blind
quote:
Dit is onwaar, jij begon erover dat je het niet meer zag zitten fokkiequote:
Ik zou hem slaan. Ik ga ook eens sherlocken dan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:45 schreef supersof het volgende:
Ik ga ook even sherlocken hoor
[..]
Dit is onwaar, jij begon erover dat je het niet meer zag zitten fokkie
Deze is in ieder geval al binnenquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die krijgt LR als ie later mijn troffeevrouwtje is
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou hem slaan. Ik ga ook eens sherlocken dan.
[..]
Deze is in ieder geval al binnenDe rest doet er niet meer toe.
shit met veel suiker of als je geen zin hebt in zoetigheid heet etenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:54 schreef supersof het volgende:
Ik ga even eten halen waar je wakker van blijft.
Wie heeft er tips
heet eten?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
shit met veel suiker of als je geen zin hebt in zoetigheid heet eten
Suikers. Al werkte voor mij een stukje wandelen goed.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:54 schreef supersof het volgende:
Wie heeft er tips
Ja maar ik kan niet zomaar naar buiten gaanquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Suikers. Al werkte voor mij een stukje wandelen goed.
Laxativen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:54 schreef supersof het volgende:
Wie heeft er tips
wasdaquote:
Dingen waar je van aan de schijt gaat.quote:
dat is ook een beetje het idee achter het pittige etenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dingen waar je van aan de schijt gaat.
Met buikkrampen blijf je altijd wakker.
oooh, ja daar kan ik niet goed tegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |