Ik walg van je enorm vette lichaam. Smerige vetklepquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ha ik lekker zwaarder en dus beter dan jij![]()
85 en proud.
Lekker op de wc daarquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doei
Fap je wel eens op je werk?
Wat. De. Fuck.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doei
Fap je wel eens op je werk?
De kerstdagen zijn weer voorbij zie ik?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik walg van je enorm vette lichaam. Smerige vetklep![]()
![]()
Ik vind jou ook niet heel aardigquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik walg van je enorm vette lichaam. Smerige vetklep![]()
![]()
nooit gedaan?quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind jou ook niet heel aardig
Daar verbleek ik gewoon bij
dat is kutquote:
I couldn't care less matequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind jou ook niet heel aardig
Daar verbleek ik gewoon bij
je bent gayquote:
Ja, feel the lovequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:31 schreef J.James het volgende:
[..]
De kerstdagen zijn weer voorbij zie ik?
TROUWENS: niet zo onzeker doen. Jij bent prima in proportie naar mijn mening. Er moet alleen wat af als je dat zelf wilt. Anders gewoon zo latenquote:
Jabba is zeker ook in proportiequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:32 schreef J.James het volgende:
[..]
TROUWENS: niet zo onzeker doen. Jij bent prima in proportie naar mijn mening. Er moet alleen wat af als je dat zelf wilt. Anders gewoon zo laten
ik ben serieusquote:
nee je bent nepquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef Stuart het volgende:
Ik verwacht een award te winnen voor liefste user
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |