Ik walg van je enorm vette lichaam. Smerige vetklepquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ha ik lekker zwaarder en dus beter dan jij![]()
85 en proud.
Lekker op de wc daarquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doei
Fap je wel eens op je werk?
Wat. De. Fuck.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doei
Fap je wel eens op je werk?
De kerstdagen zijn weer voorbij zie ik?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik walg van je enorm vette lichaam. Smerige vetklep![]()
![]()
Ik vind jou ook niet heel aardigquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik walg van je enorm vette lichaam. Smerige vetklep![]()
![]()
nooit gedaan?quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind jou ook niet heel aardig
Daar verbleek ik gewoon bij
dat is kutquote:
I couldn't care less matequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind jou ook niet heel aardig
Daar verbleek ik gewoon bij
je bent gayquote:
Ja, feel the lovequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:31 schreef J.James het volgende:
[..]
De kerstdagen zijn weer voorbij zie ik?
TROUWENS: niet zo onzeker doen. Jij bent prima in proportie naar mijn mening. Er moet alleen wat af als je dat zelf wilt. Anders gewoon zo latenquote:
Jabba is zeker ook in proportiequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:32 schreef J.James het volgende:
[..]
TROUWENS: niet zo onzeker doen. Jij bent prima in proportie naar mijn mening. Er moet alleen wat af als je dat zelf wilt. Anders gewoon zo laten
ik ben serieusquote:
nee je bent nepquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef Stuart het volgende:
Ik verwacht een award te winnen voor liefste user
Trap 'm nou niet de grond in... het lijkt alsof 'ie best wel onzeker is en bevestiging zoekt.quote:
Nep met onlief doen ja. Ik ben echt belachelijk liefquote:
Dat jij er nou bijloopt alsof we nog in de jaren 80 zijn kan ik ook niks aan doenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Maar wel met jouw kledingstijl.
Die grijze broek![]()
Haten op de jaren 80quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat jij er nou bijloopt alsof we nog in de jaren 80 zijn kan ik ook niks aan doen
Ik ruik jaloezie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat jij er nou bijloopt alsof we nog in de jaren 80 zijn kan ik ook niks aan doen
Braafquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef Paxcon het volgende:
Maar ik krijg via de app te horen dat ik weg moet van Etsu dus doeiiii
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef Paxcon het volgende:
Rezaquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef Jhali het volgende:
Paxcon en Etsu's gesprekkenbijna net zo lachwekkend als Rezania en Etsu
Kan je nagaan hoe het IRL gaat.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef Jhali het volgende:
Paxcon en Etsu's gesprekkenbijna net zo lachwekkend als Rezania en Etsu
ok waar spreken we af?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef Paxcon het volgende:
Dat vind ik serieus een van de meest irritante users op het forumquote:
Wie vind je niet irritant?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus een van de meest irritante users op het forum
Ik vind hem wel grappig want Etsu probeert altijd dapper te doen tegen hem maar wordt vervolgens altijd op z'n plek gezetquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij heeft je toch niet afgewezen he?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig want Etsu probeert altijd dapper te doen tegen hem maar wordt vervolgens altijd op z'n plek gezet
Er zijn er niet zoveel die ik heel irritant vind hoor. Hooguit een stuk of 5quote:
Ik ben te bevooroordeeld geloof ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig want Etsu probeert altijd dapper te doen tegen hem maar wordt vervolgens altijd op z'n plek gezet
Oh pleasequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft je toch niet afgewezen he?
Geen zorgen, jij bent ook een irritant stuk vreten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Flikker toch op manquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen zorgen, jij bent ook een irritant stuk vreten.
valentijnsdag vieren met karina?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:21 schreef Stuart het volgende:
Half februari kom ik ook weer voor een week naar Nederland
Daar ben ik dan net te laat voor. Ik kom pas 15 februari naar NL geloof ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
valentijnsdag vieren met karina?
jammer, misschien kan je het verplaatsen, dat je het 15 februari viertquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ben ik dan net te laat voor. Ik kom pas 15 februari naar NL geloof ik![]()
Ik ben niet zo sociaal met mensenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
jammer, misschien kan je het verplaatsen, dat je het 15 februari viert
Waaromquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:21 schreef Stuart het volgende:
Half februari kom ik ook weer voor een week naar Nederland
Ik kom eigenlijk alleen naar NL om mijn ouders te bezoekenquote:
zie je, je verklaart je naderquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk alleen naar NL om mijn ouders te bezoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |