Ik ben te bevooroordeeld geloof ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig want Etsu probeert altijd dapper te doen tegen hem maar wordt vervolgens altijd op z'n plek gezet
Oh pleasequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft je toch niet afgewezen he?
Geen zorgen, jij bent ook een irritant stuk vreten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus een van de meest irritante users op het forum
Flikker toch op manquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen zorgen, jij bent ook een irritant stuk vreten.
valentijnsdag vieren met karina?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:21 schreef Stuart het volgende:
Half februari kom ik ook weer voor een week naar Nederland
Daar ben ik dan net te laat voor. Ik kom pas 15 februari naar NL geloof ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
valentijnsdag vieren met karina?
jammer, misschien kan je het verplaatsen, dat je het 15 februari viertquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ben ik dan net te laat voor. Ik kom pas 15 februari naar NL geloof ik![]()
Ik ben niet zo sociaal met mensenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
jammer, misschien kan je het verplaatsen, dat je het 15 februari viert
Waaromquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:21 schreef Stuart het volgende:
Half februari kom ik ook weer voor een week naar Nederland
Ik kom eigenlijk alleen naar NL om mijn ouders te bezoekenquote:
zie je, je verklaart je naderquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk alleen naar NL om mijn ouders te bezoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |