okquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
zit niet in Groningen. Moet ook ff een keer in Delfzijl zitten tot mijn grote ongenoegen.. Iets met sociaal inschikkelijk zijn.
17de komt beter uit. Op maandagen sjoelt Karina in Rotterdam.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
jammer, misschien kan je het verplaatsen, dat je het 15 februari viert
nou stu, maandag de 17de vier je valentijnsdag met karinaquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
17de komt beter uit. Op maandagen sjoelt Karina in Rotterdam.
Romantischer dan samen sjoelen wordt het niet![]()
Ik hoef niet naar zo'n sjoeljosti meetquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
17de komt beter uit. Op maandagen sjoelt Karina in Rotterdam.
Romantischer dan samen sjoelen wordt het niet![]()
nou zegquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:53 schreef Stuart het volgende:
Ik zou met de meeste kneuzen daar ruzie krijgen. Die sjoelmeets![]()
![]()
![]()
Dubbele ontkenning doormiddel van smileys. Sof is beter onderlegd dan ik op het gebied van wiskunde maar volgens mij was dit een bevestigingquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar zo'n sjoeljosti meet
Ik heb Karina al eens ontmoet afgelopen zomer. Ik blijf niet meeten![]()
Vrijwillig sjoelen. Echt, wat een zielige mensenquote:
Wat ben je toch een tolerant individuquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrijwillig sjoelen. Echt, wat een zielige mensen
Je hebt geen ideequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je toch een tolerant individu
Gelukkig maar ja. Mensen zonder eenduidige mening over sjoelen zijn echt niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:56 schreef Stuart het volgende:
Ik heb gewoon een uitgesproken mening over bepaalde zaken
Daarom. Ik ben tenminste duidelijk als men mij een vraag steltquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar ja. Mensen zonder eenduidige mening over sjoelen zijn echt niet serieus te nemen.
Ik ook. Tjacka ook.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:54 schreef Stuart het volgende:
Bowlen vind ik wel leuk. Ik ben ook best goed in bowlen namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:21 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat iets anders doen
Fijne avond mensen
hoe ga jij dat doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.normaal heb je >200 posts per dag
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik post denk ik alleen morgen nog en dan de rest van het jaar niet meerquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe ga jij dat doennormaal heb je >200 posts per dag
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik post denk ik alleen morgen nog en dan de rest van het jaar niet meer
Ben nu echt weg though![]()
wie?quote:
Geen aandacht aan bestedenquote:
Welk topic. Ik heb zelden slechte adviezen. Aldus ikzelf.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet me zoooo inhoudenMaargoed, doe ik ook.
Wees blij dat je die verschrikkelijke domme dm's niet krijgtquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet me zoooo inhoudenMaargoed, doe ik ook.
LIF / Skinny jeans bij jongensquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk topic. Ik heb zelden slechte adviezen. Aldus ikzelf.
'Ik zal je verder niet mee lastig' zei ze letterlijk. Nou mooi.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Wees blij dat je die verschrikkelijke domme dm's niet krijgt
Ze steekt er wel tijd in ieder gevalquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
LIF / Skinny jeans bij jongens
Alleen haar manier van reageren irriteert me mateloos
ezellquote:Op donderdag 26 december 2013 17:49 schreef Ezell het volgende:
Sof en VA zijn allebei blond.
Samen moeten zij het arische ras voortzetten.
Goed plan.
donker blondquote:Op donderdag 26 december 2013 17:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sof is niet blond?
Of ik ben blind
quote:
Dit is onwaar, jij begon erover dat je het niet meer zag zitten fokkiequote:
Ik zou hem slaan. Ik ga ook eens sherlocken dan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:45 schreef supersof het volgende:
Ik ga ook even sherlocken hoor
[..]
Dit is onwaar, jij begon erover dat je het niet meer zag zitten fokkie
Deze is in ieder geval al binnenquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die krijgt LR als ie later mijn troffeevrouwtje is
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou hem slaan. Ik ga ook eens sherlocken dan.
[..]
Deze is in ieder geval al binnenDe rest doet er niet meer toe.
shit met veel suiker of als je geen zin hebt in zoetigheid heet etenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:54 schreef supersof het volgende:
Ik ga even eten halen waar je wakker van blijft.
Wie heeft er tips
heet eten?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
shit met veel suiker of als je geen zin hebt in zoetigheid heet eten
Suikers. Al werkte voor mij een stukje wandelen goed.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:54 schreef supersof het volgende:
Wie heeft er tips
Ja maar ik kan niet zomaar naar buiten gaanquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Suikers. Al werkte voor mij een stukje wandelen goed.
Laxativen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:54 schreef supersof het volgende:
Wie heeft er tips
wasdaquote:
Dingen waar je van aan de schijt gaat.quote:
dat is ook een beetje het idee achter het pittige etenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dingen waar je van aan de schijt gaat.
Met buikkrampen blijf je altijd wakker.
oooh, ja daar kan ik niet goed tegenquote:
oh nee laat maarquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dingen waar je van aan de schijt gaat.
Met buikkrampen blijf je altijd wakker.
10/10 jullie passen zo goed bij elkaar jullie kinderen zullen als darth vader zijn <333quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:45 schreef supersof het volgende:
Ik ga ook even sherlocken hoor
[..]
ezell
wtf
[..]
donker blond
[..]
[..]
Dit is onwaar, jij begon erover dat je het niet meer zag zitten fokkie
ja ik ook niet maar werkt welquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:58 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh, ja daar kan ik niet goed tegen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:57 schreef supersof het volgende:
ik haal wel gewoon energy een zak chips en lolly's
die primark ook, wat een gekke winkel toch ook hihahoquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja ik ook niet maar werkt wel
ik was vandaag bij de primark en ik ben echt een kwartier maar binnen geweest of zo. iedereen stond buiten op me te wachten
dat is kutquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja ik ook niet maar werkt wel
ik was vandaag bij de primark en ik ben echt een kwartier maar binnen geweest of zo. iedereen stond buiten op me te wachten
zout enzo tochquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Die chips zal vast voor het wakker blijven zijn.
ik snap dit nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
10/10 jullie passen zo goed bij elkaar jullie kinderen zullen als darth vader zijn <333
doritosquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Die chips zal vast voor het wakker blijven zijn.
Oké man.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
zout enzo toch![]()
![]()
:
![]()
:
:D: D: D:: D:D:D:D:D::D:D:
Het is dat je ondertitel mij aanspreekt. Anders hard ik je wellicht wel een versleten tandenborstel toegewenst.quote:
Jij mag altijd binnen komenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik ook niet echt maar dit leek me een goede binnenkomer?
Weet niet.quote:
Ik heb al een versleten tandenborstel, jou wensen kunnen mij niet raken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je ondertitel mij aanspreekt. Anders hard ik je wellicht wel een versleten tandenborstel toegewenst.
Magiequote:Op zaterdag 28 december 2013 17:03 schreef supersof het volgende:
Altijd als pizza in de sc is eet ik die zelfde dag of de dag ervoor of de dag erna pizza
Blijkbaar niet. Ik ga weerquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ohik dacht heel even dat Pizza_Pepperoni was wedergekeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |