Xcachet is met een filmpje bezig van d'r tieten.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
hallo ggmm zijn er nog filmpjes inde maak
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Xcachet is met een filmpje bezig van d'r tieten.
Maar die is alleen voor mij.
zoiets onaardigs zou ik nooit over cachet gezegd hebben maar ze haat mij zonder redenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit..
HIj mag hem ook zien.
Je moet gewoon aardig doen tegen xcachetquote:Op donderdag 26 december 2013 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zoiets onaardigs zou ik nooit over cachet gezegd hebben maar ze haat mij zonder reden
ze is racist tegen mijquote:Op donderdag 26 december 2013 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet gewoon aardig doen tegen xcachet
Ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet gewoon aardig doen tegen xcachet
oke laten we maar gaan tjackiequote:Op donderdag 26 december 2013 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alle alcoholisten terug naar alcoholistland
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
terug naar bitquote:Op donderdag 26 december 2013 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oke laten we maar gaan tjackie
nee naar het AA forumquote:Op donderdag 26 december 2013 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
terug naar bit
die zijn ook verslaafd
wat heb je aan leuke jongens als je paarden hebtquote:Op donderdag 26 december 2013 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daar hebben ze vast geen leuke jongens
tuurlijk welquote:Op donderdag 26 december 2013 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daar hebben ze vast geen leuke jongens
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
wat heb je aan leuke jongens als je paarden hebt
ik at paardenbiefstukquote:Op donderdag 26 december 2013 23:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
tuurlijk wel
en die rijden nog paard ook
twee vliegen in een klap
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik at paardenbiefstuk
kut paarden
moet ik ook nog eens een keer proberenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik at paardenbiefstuk
kut paarden
paardenkutquote:Op donderdag 26 december 2013 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik at paardenbiefstuk
kut paarden
Hahahahaquote:Op donderdag 26 december 2013 23:43 schreef xcachet het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)e-kerstdag-1.4144859
Wat een christelijke shit ook weer
ohquote:Op donderdag 26 december 2013 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen bitches hebben mij niet in hun ondertitel, handtekening of fobo.
en ik mag het geen refodorp noemenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:43 schreef xcachet het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)e-kerstdag-1.4144859
Wat een christelijke shit ook weer
Ik heb de beste opdracht oooit binnenquote:
Mogen die ook een quote van jou in hun fobo zetten?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij behoort tot de groep slimmeriken
Nee. Wel de omliggende dorpen. Dit is een stad.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en ik mag het geen refodorp noemen
komop zeg.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Wel de omliggende dorpen. Dit is een stad.
huh deze snp ik nietquote:Op donderdag 26 december 2013 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mogen die ook een quote van jou in hun fobo zetten?PLEAAAASSEEEE?
![]()
![]()
Had ik je al een foto van opgestuurd, mooie billen zijn het nietquote:Op donderdag 26 december 2013 23:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb de beste opdracht oooit binnen"Wil je een schilderij van een stel billen maken?" sure
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Mooie billen?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb de beste opdracht oooit binnen"Wil je een schilderij van een stel billen maken?" sure
een stad met 45k mensenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij woont er niet. Dus wie kan er het beste over oordelen?
doe maar gek rene nu ben je zeker dronkenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 3 bier op.
Nou, doei he.
Dus je doet ook naakten. Hmmm. Misschien eens even een fototje maken.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het zijn wel mooie billen die ik uiteindelijk ga schilderen.
Ik dacht dat ik dat wasquote:Op donderdag 26 december 2013 23:51 schreef Ezell het volgende:
cachie is toch ook altijd een drama queen
jezus zeg
soms welquote:Op donderdag 26 december 2013 23:51 schreef Ezell het volgende:
cachie is toch ook altijd een drama queen
jezus zeg
Xixo hvjquote:Op donderdag 26 december 2013 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
op fok! zitten tijdens het uitgaan
nieuw dieptepunt
ga weg doei
zo vaak gedaanquote:Op donderdag 26 december 2013 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
op fok! zitten tijdens het uitgaan
nieuw dieptepunt
ga weg doei
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
soms wel
maar ze is meestal heel lief
doei hvjquote:Op donderdag 26 december 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
okay doei ik wordt panisch van jullie
Uh, nee.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe maar gek rene nu ben je zeker dronken
jdsfkldjsfkljdsfklquote:Op donderdag 26 december 2013 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee.
Anders zou ik wel GKEoeijefoireirheijre doen. Zoals Geo4kant
neequote:Op donderdag 26 december 2013 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon niet meer uitgaan op te fokken toch
hij doet het nitquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:02 schreef Tjacka het volgende:
ik ga denk ik een onderbroek kopen op tinycock.nl
hahahahquote:
quote:
ezells kunnen hard trappen pas maar op fokkiequote:
quote:
Wie geht meine freunden?quote:
hahahquote:
zoals je kan zien heeft iedereen het hier goed naar hun zinquote:
ah poor boyquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zoals je kan zien heeft iedereen het hier goed naar hun zin
wel oké, nog steeds verdrietig omdat de meet niet doorgaat
waarom gaat hij niet doorquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zoals je kan zien heeft iedereen het hier goed naar hun zin
wel oké, nog steeds verdrietig omdat de meet niet doorgaat
comazuipen bij ezellquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:29 schreef Ezell het volgende:
kom met z'n allen een keertje chocolademelk zuipen in utrecht
lr en fok it hadden ruziequote:
quote:
jaquote:
Ja, liep behoorlijk uit de handquote:
gaan we over de straten slenderen met chocomel in onze handquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
ho, ik heb niet gezegd dat jullie allemaal welkom zijn bij mij thuis
Nee johquote:
of gewoon ergens een bank zoeken om neer te ploffen met warme chocolademelkquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gaan we over de straten slenderen met chocomel in onze hand
Omdat Cachie niet meer mee ging, en dag voor oud en nieuw, ik wilde ook niet meerquote:
Lui kindquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
of gewoon ergens een bank zoeken om neer te ploffen met warme chocolademelk
Toen er stond 'omdat er geen meisjes zijn' dacht ik eerst dat hij van jou af omdat de namen van kleuren waren veranderd. Dacht bijna dat je zo'n hosselaartje wasquote:
met slagroombussen in onze jaszakkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
of gewoon ergens een bank zoeken om neer te ploffen met warme chocolademelk
oh okquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat Cachie niet meer mee ging, en dag voor oud en nieuw, ik wilde ook niet meer
nee nee nee neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 26 december 2013 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je doet ook naakten. Hmmm. Misschien eens even een fototje maken.
Kan soms best wat hebbenquote:
Oh maar dat ben ik ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Toen er stond 'omdat er geen meisjes zijn' dacht ik eerst dat hij van jou af omdat de namen van kleuren waren veranderd. Dacht bijna dat je zo'n hosselaartje was
heb je mn zusje al ontmoet?quote:
We kunnen ook gaan zwemmen in de Oudegrachtquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
wandelen in de kou heeft wat
hangen in de kou niet
pics van je zusjequote:
ik kan niet zo goed zwemmenquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We kunnen ook gaan zwemmen in de Oudegracht
heb je al gezienquote:
Oh, nee dat hossel ik nietquote:
dikkie dikquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik kan niet zo goed zwemmen
maar dankzij mijn vele kilo's kan ik wel goed zinken
dacht dat je een eckte wasquote:
probeerde hem met mijn zusje op te zetten maar hij wou dat nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:45 schreef Ezell het volgende:
jullie zijn mijn bff's
zijn jullie ook elkaars bff's?
Jij geeft hem jouw zusje en dan krijg jij zijn broertje. Goede ruil, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
probeerde hem met mijn zusje op te zetten maar hij wou dat niet
quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij geeft hem jouw zusje en dan krijg jij zijn broertje. Goede ruil, al zeg ik het zelf.
Onder de 11 is voor Heppie zelfquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij geeft hem jouw zusje en dan krijg jij zijn broertje. Goede ruil, al zeg ik het zelf.
hij kan onze bff wordenquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:47 schreef Ezell het volgende:
Stiekem wil ik Fokkie's broertje ook hebben. Schijnt namelijk dat hij veel kookt.
#Fok-it quotesquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
probeerde hem met mijn zusje op te zetten maar hij wou dat niet
Klopt. En lekkerquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:47 schreef Ezell het volgende:
Stiekem wil ik Fokkie's broertje ook hebben. Schijnt namelijk dat hij veel kookt.
Jij was er niet vandaag, ik dacht dat je ons in de steek had gelatenquote:
Nee geeneens. Mij intens verdrietig lam de goot in gedronken natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij was er niet vandaag, ik dacht dat je ons in de steek had gelaten
naar anti kerst geweest?
Onnatuurlijk om je kamer uit te komen, ik heb er ook last van.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee geeneens. Mij intens verdrietig lam de goot in gedronken natuurlijk.
Oh en enigszins sociaal gedaan buiten Fok! ook. Het voelde erg vies aan.
Ook omdat de meet niet doorgaat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee geeneens. Mij intens verdrietig lam de goot in gedronken natuurlijk.
Oh en enigszins sociaal gedaan buiten Fok! ook. Het voelde erg vies aan.
Ja ongelooflijk hard. Ik wist niet dat je het in je hadquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi LR
had ik je toch hard gedist he
Heel eng ja. Gelukkig had ik via whatsapp soms nog enige Fok! ondersteuning.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onnatuurlijk om je kamer uit te komen, ik heb er ook last van.
Vanzelfsprekend. Zelfs in het topje van mijn wijsvinger gesnedenquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ook omdat de meet niet doorgaat?
En terecht. Heppie is echt wel een catch, zoals ze dat noemen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Zelfs in het topje van mijn wijsvinger gesneden
een catch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
En terecht. Heppie is echt wel een catch, zoals ze dat noemen.
Gaat wel heel ver dit. Ik vind dat Sof en Fok-it hun excuses wel mogen aanbieden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Zelfs in het topje van mijn wijsvinger gesneden
Er is al een fruitmandje onderwegquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaat wel heel ver dit. Ik vind dat Sof en Fok-it hun excuses wel mogen aanbieden.
Ik ook. Heppie heeft het huis van zijn ex vriendin zelfs al aangeboden om te overnachten zodat hij met mij als trophy wife kan showenquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
En terecht. Heppie is echt wel een catch, zoals ze dat noemen.
Ik had jou weken geleden moeten hosselen. Nu heb ik spijt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Heppie heeft het huis van zijn ex vriendin zelfs al aangeboden om te overnachten zodat hij met mij als trophy wife kan showen
Wel bij je principes blijven Ezellquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik had jou weken geleden moeten hosselen. Nu heb ik spijt.
Brb, even in het topje van mijn vinger snijden.
Welke principes? Ik heb geen principes. Principes zijn voor prinsen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel bij je principes blijven Ezell
Het principe dat je niet hosselt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Welke principes? Ik heb geen principes. Principes zijn voor prinsen.
Wat een goedkope manier om in haar broekje te komen, bah.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat leeft ze toch na? Ze heeft nu enkel spijt van haar principekwestie.
#TeamEzell
Ja, het wetboek van Ezellrecht.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat nou als mij daar niet aan ga houden? Krijg ik dan een boete van de politie?!
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat leeft ze toch na? Ze heeft nu enkel spijt van haar principekwestie.
#TeamEzell
Complot tegen mijquote:
Weet ik niet, vond ik gewoon leuk te zeggen.quote:
En hier de braverik spelen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:04 schreef Ezell het volgende:
Overigens is LR allang in mijn broekje geweest. Dus uhm ja.
die van jou was ook 11cm?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:04 schreef Ezell het volgende:
Overigens is LR allang in mijn broekje geweest. Dus uhm ja.
LR overkomt principes en tradities.quote:
hij is ook al in jouw broekje geweest?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
LR overkomt principes en tradities.
Ook in die van mijn omgeving.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hij is ook al in jouw broekje geweest?
Ah, ik dacht al aan jou toen ik `familiedrama in Katwijk'' las in de krant van vanmorgen.quote:
Hoezoquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi LR
had ik je toch hard gedist he
woooot?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al aan jou toen ik `familiedrama in Katwijk'' las in de krant van vanmorgen.
Altijd tochquote:
Laat maar.quote:
Alles goed?quote:
Ik snap je grap wel maar wist niet dat er wat was gebeurtquote:
Is er ook nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik snap je grap wel maar wist niet dat er wat was gebeurt
Ik moet niet multitasken, neem ik dingen serieusquote:
Kom op, kerst, Katwijk. Is er überhaupt iemand op straat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik moet niet multitasken, neem ik dingen serieus
Duly notedquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Zoveel posts om op te reageren maar mobiel. Bij deze is Heppie mijn woordvoerder.
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom op, kerst, Katwijk. Is er überhaupt iemand op straat?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Zoveel posts om op te reageren maar mobiel. Bij deze is Ezell mijn woordvoerder.
Hij liet vlak voor het kerstdiner Flappie horen aan je?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we dit niet doen. Het was echt een erge diss. Ik ben een dag niet op Fok! durven komen
Oh oke. Ik kom er toch wel achter.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we dit niet doen. Het was echt een erge diss. Ik ben een dag niet op Fok! durven komen
Ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh oke. Ik kom er toch wel achter.
Doei Tjakjequote:
Wat moet je lezen? Wie dwingt je?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus... nog muziek luisteren of naar bed. Er zijn al users welke mij morgen dwingen 800 bladzijden te lezen namelijk
800 bladzijden over de goffedomme middeleeuwenquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat moet je lezen? Wie dwingt je?
Is uit een clip van de jeugd van tegenwoordig.quote:
Zou rakenquote:
Dan ken je mij niet.quote:
Waarom doen ze dat, waaromquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
800 bladzijden over de goffedomme middeleeuwen
Ik ga maar eens douchen en toch muziek luisteren in bed
Ik verwijt mijzelf vaak genoeg te kieskeurig te zijn dus nee, ik zou zeker niet alles raken.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verwijt mijzelf vaak genoeg te kieskeurig te zijn dus nee, ik zou zeker niet alles raken.
okay okayquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verwijt mijzelf vaak genoeg te kieskeurig te zijn dus nee, ik zou zeker niet alles raken.
quote:
Ben je dronken?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:29 schreef Etsu het volgende:
ik zag dv's vriendin maar haarzelf ietik ben dom
waarom sta ik niet op die lijst?quote:
Ik heb geen lijst. moet alleen Ezell altijd tevreden houden. 24/7.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom sta ik niet op die lijst?
Nee, dat valt nog mee inderdaad.quote:
donker haar. 1,60-165, petite bouw.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omschrijf eens. Ik vis naar complimentjes.
omgquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
donker haar. 1,60-165, petite bouw.
Lieve uitstraling.
Je wilt seks met een meisje?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben thuis e ga aoz weert teug
maae hkp me hoe ik db moet hosselen
Nee, dat is serieusquote:
reagert o omdst je db gaat, ga weg johquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu aandachtsvrager
gewoon normaal kunnen typen als je dronken bent
Niet zo politiek correct doenquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb geen type. Ik zie een leuk meisje als het voor mijn neus staat
Ik weet niet wat je zegt, en waaromquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
reagert o omdst je db gaat, ga weg joh
Jij vraagt het, waarom zou ik liegen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
O godverdomme, meen je dat nou? Ik dacht dat je een grapje maakte.![]()
Nou als ik mijn geschiedenis zo bekijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zo politiek correct doenIedereen heeft voorkeuren.
Het is niet dat ik nergens vanaf wijk of zo![]()
Als ze blond haar heeft ook prima
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zo politiek correct doenIedereen heeft voorkeuren.
Het is niet dat ik nergens vanaf wijk of zo![]()
Als ze blond haar heeft ook prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#durfttezeggenWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Wel goede smaak die Fok-itquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
O godverdomme, meen je dat nou? Ik dacht dat je een grapje maakte.![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]ohja, daar ben ik ook nog nooit op gevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#durfttezeggenLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Misschien niet serieus. Kon toch.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vraagt het, waarom zou ik liegen.
sowiesoquote:
Ik ook niet, maar mijn buikje mag ook wel weg volgend jaar. Beetje hypocriet andersquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou als ik mijn geschiedenis zo bekijk.
Pittig verschillend.
Alleen geen fatties
[..]Ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#durfttezeggen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar mijn buikje mag ook wel weg volgend jaar. Beetje hypocriet anders![]()
Mijn standaard ligt ook gewoon hoog omdat mijn exen allemaal best aantrekkelijk tot heel lekker warenHeeft geen goeie uitwerking gehad op mijn smaak
[..]
Ik ook niet
Ja ik dan, ik mag gehalveerd worden johquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar mijn buikje mag ook wel weg volgend jaar. Beetje hypocriet anders![]()
Mijn standaard ligt ook gewoon hoog omdat mijn exen allemaal best aantrekkelijk tot heel lekker warenHeeft geen goeie uitwerking gehad op mijn smaak
[..]
Ik ook niet
Wat?quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#durfttezeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#omg #durftooktezeggen
hoi insoquote:
We gaan door.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |