Kan soms best wat hebbenquote:
Oh maar dat ben ik ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Toen er stond 'omdat er geen meisjes zijn' dacht ik eerst dat hij van jou af omdat de namen van kleuren waren veranderd. Dacht bijna dat je zo'n hosselaartje was
heb je mn zusje al ontmoet?quote:
We kunnen ook gaan zwemmen in de Oudegrachtquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
wandelen in de kou heeft wat
hangen in de kou niet
pics van je zusjequote:
ik kan niet zo goed zwemmenquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We kunnen ook gaan zwemmen in de Oudegracht
heb je al gezienquote:
Oh, nee dat hossel ik nietquote:
dikkie dikquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik kan niet zo goed zwemmen
maar dankzij mijn vele kilo's kan ik wel goed zinken
dacht dat je een eckte wasquote:
probeerde hem met mijn zusje op te zetten maar hij wou dat nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:45 schreef Ezell het volgende:
jullie zijn mijn bff's
zijn jullie ook elkaars bff's?
Jij geeft hem jouw zusje en dan krijg jij zijn broertje. Goede ruil, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
probeerde hem met mijn zusje op te zetten maar hij wou dat niet
quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij geeft hem jouw zusje en dan krijg jij zijn broertje. Goede ruil, al zeg ik het zelf.
Onder de 11 is voor Heppie zelfquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij geeft hem jouw zusje en dan krijg jij zijn broertje. Goede ruil, al zeg ik het zelf.
hij kan onze bff wordenquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:47 schreef Ezell het volgende:
Stiekem wil ik Fokkie's broertje ook hebben. Schijnt namelijk dat hij veel kookt.
#Fok-it quotesquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
probeerde hem met mijn zusje op te zetten maar hij wou dat niet
Klopt. En lekkerquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:47 schreef Ezell het volgende:
Stiekem wil ik Fokkie's broertje ook hebben. Schijnt namelijk dat hij veel kookt.
Jij was er niet vandaag, ik dacht dat je ons in de steek had gelatenquote:
Nee geeneens. Mij intens verdrietig lam de goot in gedronken natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij was er niet vandaag, ik dacht dat je ons in de steek had gelaten
naar anti kerst geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |