Onnatuurlijk om je kamer uit te komen, ik heb er ook last van.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee geeneens. Mij intens verdrietig lam de goot in gedronken natuurlijk.
Oh en enigszins sociaal gedaan buiten Fok! ook. Het voelde erg vies aan.
Ook omdat de meet niet doorgaat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee geeneens. Mij intens verdrietig lam de goot in gedronken natuurlijk.
Oh en enigszins sociaal gedaan buiten Fok! ook. Het voelde erg vies aan.
Ja ongelooflijk hard. Ik wist niet dat je het in je hadquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi LR
had ik je toch hard gedist he
Heel eng ja. Gelukkig had ik via whatsapp soms nog enige Fok! ondersteuning.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onnatuurlijk om je kamer uit te komen, ik heb er ook last van.
Vanzelfsprekend. Zelfs in het topje van mijn wijsvinger gesnedenquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ook omdat de meet niet doorgaat?
En terecht. Heppie is echt wel een catch, zoals ze dat noemen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Zelfs in het topje van mijn wijsvinger gesneden
een catch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
En terecht. Heppie is echt wel een catch, zoals ze dat noemen.
Gaat wel heel ver dit. Ik vind dat Sof en Fok-it hun excuses wel mogen aanbieden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Zelfs in het topje van mijn wijsvinger gesneden
Er is al een fruitmandje onderwegquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaat wel heel ver dit. Ik vind dat Sof en Fok-it hun excuses wel mogen aanbieden.
Ik ook. Heppie heeft het huis van zijn ex vriendin zelfs al aangeboden om te overnachten zodat hij met mij als trophy wife kan showenquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
En terecht. Heppie is echt wel een catch, zoals ze dat noemen.
Ik had jou weken geleden moeten hosselen. Nu heb ik spijt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Heppie heeft het huis van zijn ex vriendin zelfs al aangeboden om te overnachten zodat hij met mij als trophy wife kan showen
Wel bij je principes blijven Ezellquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik had jou weken geleden moeten hosselen. Nu heb ik spijt.
Brb, even in het topje van mijn vinger snijden.
Welke principes? Ik heb geen principes. Principes zijn voor prinsen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel bij je principes blijven Ezell
Het principe dat je niet hosselt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Welke principes? Ik heb geen principes. Principes zijn voor prinsen.
Wat een goedkope manier om in haar broekje te komen, bah.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat leeft ze toch na? Ze heeft nu enkel spijt van haar principekwestie.
#TeamEzell
Ja, het wetboek van Ezellrecht.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat nou als mij daar niet aan ga houden? Krijg ik dan een boete van de politie?!
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat leeft ze toch na? Ze heeft nu enkel spijt van haar principekwestie.
#TeamEzell
Complot tegen mijquote:
Weet ik niet, vond ik gewoon leuk te zeggen.quote:
En hier de braverik spelen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:04 schreef Ezell het volgende:
Overigens is LR allang in mijn broekje geweest. Dus uhm ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |