Sof is niet blond?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:49 schreef Ezell het volgende:
Sof en VA zijn allebei blond.
Samen moeten zij het arische ras voortzetten.
Goed plan.
sort of danquote:Op donderdag 26 december 2013 17:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sof is niet blond?
Of ik ben blind
Maar over het algemeen ben je sadistisch toch?quote:
Dat is een goede reden.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:49 schreef Ezell het volgende:
Sof en VA zijn allebei blond.
Samen moeten zij het arische ras voortzetten.
Goed plan.
VA is te soft voor Sofquote:Op donderdag 26 december 2013 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
Sof en VA zijn allebei aardig, oftewel ze gaan trouwen.
Dat wordt baby's machen.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar over het algemeen ben je sadistisch toch?
[..]
Dat is een goede reden.
Zo werkt het ook in films.
We noemen jouw eerste kind xspatieloos, een combinatie van de naam van zijn vader Spatieloos en moeder xcachet.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe noemen we onze eerste kinderen?
En hoe noemen we jouw eerste kind?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
We noemen jouw eerste kind xspatieloos, een combinatie van de naam van zijn vader Spatieloos en moeder xcachet.
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:53 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat eten. Fijne avond mensen![]()
Bitch, Kreng of Aarsmongoolquote:Op donderdag 26 december 2013 17:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En hoe noemen we jouw eerste kind?
Nee, tegen de tijd dat ze een kind heeft is pesten verboden.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kindje zal wel gepest worden op school dan.
Fascisme.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, tegen de tijd dat ze een kind heeft is pesten verboden.
Geil hoor.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:55 schreef Ezell het volgende:
Ik heb al een bol buikje van het kerstkindje dat ik met Rodawa krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |