okquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
zit niet in Groningen. Moet ook ff een keer in Delfzijl zitten tot mijn grote ongenoegen.. Iets met sociaal inschikkelijk zijn.
17de komt beter uit. Op maandagen sjoelt Karina in Rotterdam.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
jammer, misschien kan je het verplaatsen, dat je het 15 februari viert
nou stu, maandag de 17de vier je valentijnsdag met karinaquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
17de komt beter uit. Op maandagen sjoelt Karina in Rotterdam.
Romantischer dan samen sjoelen wordt het niet![]()
Ik hoef niet naar zo'n sjoeljosti meetquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
17de komt beter uit. Op maandagen sjoelt Karina in Rotterdam.
Romantischer dan samen sjoelen wordt het niet![]()
nou zegquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:53 schreef Stuart het volgende:
Ik zou met de meeste kneuzen daar ruzie krijgen. Die sjoelmeets![]()
![]()
![]()
Dubbele ontkenning doormiddel van smileys. Sof is beter onderlegd dan ik op het gebied van wiskunde maar volgens mij was dit een bevestigingquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar zo'n sjoeljosti meet
Ik heb Karina al eens ontmoet afgelopen zomer. Ik blijf niet meeten![]()
Vrijwillig sjoelen. Echt, wat een zielige mensenquote:
Wat ben je toch een tolerant individuquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrijwillig sjoelen. Echt, wat een zielige mensen
Je hebt geen ideequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je toch een tolerant individu
Gelukkig maar ja. Mensen zonder eenduidige mening over sjoelen zijn echt niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:56 schreef Stuart het volgende:
Ik heb gewoon een uitgesproken mening over bepaalde zaken
Daarom. Ik ben tenminste duidelijk als men mij een vraag steltquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar ja. Mensen zonder eenduidige mening over sjoelen zijn echt niet serieus te nemen.
Ik ook. Tjacka ook.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:54 schreef Stuart het volgende:
Bowlen vind ik wel leuk. Ik ben ook best goed in bowlen namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:21 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat iets anders doen
Fijne avond mensen
hoe ga jij dat doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.normaal heb je >200 posts per dag
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik post denk ik alleen morgen nog en dan de rest van het jaar niet meerquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe ga jij dat doennormaal heb je >200 posts per dag
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik post denk ik alleen morgen nog en dan de rest van het jaar niet meer
Ben nu echt weg though![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |