SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Ma Baker is één van de bekendste nummers van Boney M. Het heeft jaren in de Top 2000 gestaan. Voor het laatst vorig jaar. Het bevat een stukje: "Ma, ma, ma. ma..." dat Lady Gaga vrijwel identiek zo heeft gekopieerd in Pokerface.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
[..]
Wie de fuk is Ma Baker ? Is dat familie van Ma Flodder ?
Ze dat dan meteen !quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ma Baker is één van de bekendste nummers van Boney M. Het heeft jaren in de Top 2000 gestaan. Voor het laatst vorig jaar. Het bevat een stukje: "Ma, ma, ma. ma..." dat Lady Gaga vrijwel identiek zo heeft gekopieerd in Pokerface.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Meegenomen door Yolanthequote:Op zaterdag 28 december 2013 02:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Há, hij noemt alles van het komende uur behalve Jan Smit
Jan Smit? Die staat helemaal niet in mijn lijst. Bij mij staat daar: "Plaspauze"...quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Há, hij noemt alles van het komende uur behalve Jan Smit
Heeft er nog nooit in gestaan. Eigenlijk best wel een schande. Soft Cell verdient een beter lot.quote:
Stelletje opgeschoten jongeren die menen 'muziek' te maken. Wordt nooit wat.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:08 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
mijn moeder zei altijd je ziet er uit als een beetle
quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:08 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
Als dat zo was, moest je hordes gillende tienermeisjes achter je aan hebben. Klopt dat?quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:08 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
Als Gerard Ekdom maar gaat playbacken voor veel geld vind ik het prima.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:08 schreef Elfletterig het volgende:
Dadelijk ook de enige notering van Cliff Richard: de leuke (maar verkrachte) versie van Living Doll.
Ook wel een beetje triest, dat hij alleen nog met dat nummer in de lijst staat.
En de 3j's al 2xquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:08 schreef Elfletterig het volgende:
Dadelijk ook de enige notering van Cliff Richard: de leuke (maar verkrachte) versie van Living Doll.
Ook wel een beetje triest, dat hij alleen nog met dat nummer in de lijst staat.
Ze waren echt stijf onderaan geëindigd....quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo grandioos om de 3JS moeten lachen na dat ene songfestival. Helemaal geagiteerd dat ze niet door waren.
"Dat ene liedje dat wel door ging vond ik echt helemaal niets. Dan was dat van ons veel beter."
Hahaha. Dom DOM deers. GENOT.
Als een gieter afgegaan, maar ze vonden zichzelf nog steeds wel enorm fantastisch.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze waren echt stijf onderaan geëindigd....
Vreemd. In mijn PDF staat dit nummer bij het volgende uur ingedeeld.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:09 schreef FritsFlits het volgende:
Starlight Dancer
1164 The Beatles - Across The Universe
1163 Kayak - Starlight Dancer
1162 Ellen Ten Damme & 3JS - Wat Is Dromen
1161 The Beatles - A Hard Day's Night
1160 Cliff Richard & The Young Ones - Living Doll
1159 Eva De Roovere - Fantastig Toch
1158 Crowded House - Into Temptation
1157 Pink Floyd - Arnold Layne
1156 The Beatles - Come Together
1155 Jan Smit - Als De Morgen Is Gekomen
1154 Duran Duran - The Reflex
1153 De Dijk - Groot Hart
1152 REM - Shiny Happy People
1151 Electric Light Orchestra - Can't Get It Out Of My Head
1150 George Michael & Elton John - Don't Let The Sun Go Down On Me
In de krant ook.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vreemd. In mijn PDF staat dit nummer bij het volgende uur ingedeeld.
Ik geef het nog heel even ...quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Omeprazol is goed tegen maagzuur. Althans bij mij doet het wonderen.
Hier dit bakje zit nog niet helemaal vol.quote:
Mij ook niet. Hun oeuvre is zo rijk en zo goed; er zijn altijd wel nummers die mij boeien. Ze staan er niet voor niets 50 keer in.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:19 schreef miep63 het volgende:
En toch vervelen the Beatles mij nooit.
Erg matig.quote:
Trusten!quote:
Pardon ? !quote:
* glittertje39 trekt het dekbed over hem heen en pakt zijn koptelefoon af en telefoon...en nu slapenquote:
Schandalig he... Een van hun bekendste nummers.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Trusten!
Straks een bijzonder moment: op 1156 een nieuwe entry voor The Beatles: een nummer dat er nog nooit eerder in stond....
Ja, na vijf keer is zoiets niet meer leuk.quote:
Niet geheel ontoevallig is "Come together" de slogan van Radio 2....quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schandalig he... Een van hun bekendste nummers.
Heeft ook nooit in de keuzelijst gestaan. Totaal kansloos.
Dan heet het traditiequote:Op zaterdag 28 december 2013 02:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, na vijf keer is zoiets niet meer leuk.
Great joke you majesty.quote:
quote:
Nee, uitmelken.quote:
Je zag hem aankomenquote:
Voor het goede doel mag je alles en iedereen zo uitmelken dat ze er uit zien als verschrompelde krenten.quote:
Je kan natuurlijk ook een keer iets nieuws verzinnen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Voor het goede doel mag je alles en iedereen zo uitmelken dat ze er uit zien als verschrompelde krenten.
Als het maar VEEL geld oplevert.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook een keer iets nieuws verzinnen.
waarom moeilijk doen als mensen al snel tevreden zijn..quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook een keer iets nieuws verzinnen.
Zesjescultuur.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:26 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
waarom moeilijk doen als mensen al snel tevreden zijn..
Geniaal die hele clip.quote:
Wishful thinkingquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:26 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna weer zo'n nummer waarvan ik hoop dat het in 2014 of 2015 is opgezouten uit de Top 2000.
QFTquote:
Mag van mij blijven hoor. Vind het wel schattig als het ware.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:26 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna weer zo'n nummer waarvan ik hoop dat het in 2014 of 2015 is opgezouten uit de Top 2000.
Verzin jij dan ff iets waarmee ze volgend jaar 50.000+ euro ophalenquote:
Ik werk niet bij 3fm hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Verzin jij dan ff iets waarmee ze volgend jaar 50.000+ euro ophalen
Yes it does Michael.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:27 schreef TLC het volgende:
does this money really have to go to charity![]()
Dan blijft Gerard Ekdom lekker Living Doll playbackenquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik werk niet bij 3fm hoor.
Zonder Diggy Dex stond dit lied nu niet in de top 2000!quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:27 schreef Zaktabak het volgende:
Dit nummer![]()
Die uitvoering van Diggy Dex![]()
![]()
Zolang dat bijna 40.000 euro voor het goede doel opbrengt, kan ik er niet wakker van liggenquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan blijft Gerard Ekdom lekker Living Doll playbacken
Gaan slapen tijdens dit mooie nummer? Wat is deze?quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:29 schreef glittertje39 het volgende:
crowded house....tijd om te slapen![]()
weltruste tot morgen
Interesseert mij geen zak. Die versie zuigt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonder Diggy Dex stond dit lied nu niet in de top 2000!
Dat zal inderdaad blijven gebeuren. Kan ik weer huillachen om alle reacties op fok en twitter. Voor sommige mensen is het playbackmoment van Ekdom gewoon het hoogtepunt van het jaar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan blijft Gerard Ekdom lekker Living Doll playbacken
Ben het 100 procent met je eens. Er is ongeveer één nummer dat ik nóg mooier vind en dat is dan ook hun hoogst genoteerde: Four Seasons In One Day.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Into Temptation
Ik kan het niet echt uitleggen, maar dit vind ik dus gewoon een fan-tas-tisch nummer. Gruwelijk goed. Zo mooi.
Volgend jaar meer mag ik hopen. Leg de lat maar wat hoger jongens ! Minimum van 30.000. In de praktijk gaan ze er ruimschoots overheen dus wordt het wel 45.000-50.000quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang dat bijna 40.000 euro voor het goede doel opbrengt, kan ik er niet wakker van liggen
Sja, ik ken niet zoveel hoogtepuntenquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad blijven gebeuren. Kan ik weer huillachen om alle reacties op fok en twitter. Voor sommige mensen is het playbackmoment van Ekdom gewoon het hoogtepunt van het jaar.
Zegt genoeg.
Gun die mensen dat moment joh... Je hoeft niet te kijken of te luisteren. Ekdom geeft 3FM kleur. Het is een muziekfreak in hart en nieren. Meer van dat soort DJ's.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad blijven gebeuren. Kan ik weer huillachen om alle reacties op fok en twitter. Voor sommige mensen is het playbackmoment van Ekdom gewoon het hoogtepunt van het jaar.
Zegt genoeg.
Een ander concept dan dat 'Glazen Huis' lijkt me al een prima begin.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Volgend jaar meer mag ik hopen. Leg de lat maar wat hoger jongens ! Minimum van 30.000. In de praktijk gaan ze er ruimschoots overheen dus wordt het wel 45.000-50.000
Stenders.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gun die mensen dat moment joh... Je hoeft niet te kijken of te luisteren. Ekdom geeft 3FM kleur. Het is een muziekfreak in hart en nieren. Meer van dat soort DJ's.
Alles zonder Giel Beelen is goed.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een ander concept dan dat 'Glazen Huis' lijkt me al een prima begin.
Ekdom er in en het waarderingscijfer voor de hele actie gaat automatisch met minimaal een hele punt omhoog.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gun die mensen dat moment joh... Je hoeft niet te kijken of te luisteren. Ekdom geeft 3FM kleur. Het is een muziekfreak in hart en nieren. Meer van dat soort DJ's.
Hij is inderdaad een muziekfreak in hart en nieren. Komt er alleen vaak niet echt uit, omdat hij vervalt in saaie woordgrapjes, 1000 keer Jon Bakker en Living Doll.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook goed, als er maar 17 miljoen opgehaald wordt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb een aversie tegen Stenders, sorry. Het lukt mij niet om die opzij te zetten. Het heeft alles te maken met mijn liefde voor de Pet Shop Boys en zijn notoire, onophoudelijke haat daartegen. En zijn smaak zal me een rotzorg zijn, het gaat me om zijn opstelling als DJ tijdens werktijd.quote:
Hoewel ... Never change a winning teamquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ook goed, als er maar 17 miljoen opgehaald wordt.
Nee. Jij komt niet aan mijn kersttraditiequote:Op zaterdag 28 december 2013 02:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
in rust genieten van een nummer heet datquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gaan slapen tijdens dit mooie nummer? Wat is deze?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:35 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
in rust genieten van een nummer heet daten nu ben ik weg
Ik hou zowel van de Pet Shop Boys als van Rob Stenders, dus het kan wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb een aversie tegen Stenders, sorry. Het lukt mij niet om die opzij te zetten. Het heeft alles te maken met mijn liefde voor de Pet Shop Boys en zijn notoire, onophoudelijke haat daartegen. En zijn smaak zal me een rotzorg zijn, het gaat me om zijn opstelling als DJ tijdens werktijd.
Nee, Stenders mag ik niet en dat verandert ook nooit meer.
Oké, dan is het goedquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:35 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
in rust genieten van een nummer heet daten nu ben ik weg
Dat is je goed recht. Ik veroordeel niemand om het leuk vinden van Stenders. Ik ben ook niet achterlijk en ik weet ook wel dat het een vakkundige DJ en muziekfreak is, maar ik heb te veel aversie tegen de man opgebouwd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:35 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik hou zowel van de Pet Shop Boys als van Rob Stenders, dus het kan wel.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Come Together
Eindelijk. Na al die jaren.
Moves like Jagger is lekkkkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Volgend uur Mariah Carey, Moves Like Jagger en wéér Ilse De Lange.
Ik ga zo maar slapen denk ik.
Ik vind het altijd wel verfrissend als een deejay zijn mening laat doorschemeren, ook als ik het er niet mee eens ben.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is je goed recht. Ik veroordeel niemand om het leuk vinden van Stenders. Ik ben ook niet achterlijk en ik weet ook wel dat het een vakkundige DJ en muziekfreak is, maar ik heb te veel aversie tegen de man opgebouwd.
Ik vind dat een DJ het vermogen moet hebben om een plaat die hij niet leuk vindt, gewoon neutraal af- en aan- te kondigen. Je bent aan het werk. Jouw mening is niet belangrijker dan die van de luisteraar, die kennelijk die plaat wil horen. Stenders denkt daar anders over.
Als je een nieuwslezer had die bij elk nieuwsbericht zijn persoonlijke mening er achteraan gaf, zou niemand dat accepteren.
Ik denk dat ik een poging ga wagen om in slaap te geraken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moves like Jagger is lekkkkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Denken dat je gaat slapen is opmerkelijk.
Tja, mariah carey kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moves like Jagger is lekkkkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Denken dat je gaat slapen is opmerkelijk.
Ik vind dat niet verfrissend. Dat doet -ie maar in interviews of buiten de uitzending om. Als ik de Top 2000 luister, zit ik niet te wachten op zo'n Stenders die bij It's A Sin nog eens gaat uitleggen wat "petshoppen" is. Terwijl de bandnaam daar niks mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel verfrissend als een deejay zijn mening laat doorschemeren, ook als ik het er niet mee eens ben.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een poging ga wagen om in slaap te geraken.
Is dat al beter?
Agree to disagree.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat niet verfrissend. Dat doet -ie maar in interviews of buiten de uitzending om. Als ik de Top 2000 luister, zit ik niet te wachten op zo'n Stenders die bij It's A Sin nog eens gaat uitleggen wat "petshoppen" is. Terwijl de bandnaam daar niks mee te maken heeft.
Maar op een gegeven moment weet je wie het zegt hè. Ik neem de mening van die man niet serieus en ik heb hem verder niet nodig om mijn muzieksmaak te ontwikkelen. DJ's zijn minder belangrijk dan ze soms denken; zeker anno 2013.
Nou, dan maar niet.quote:
Ik vrees van wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:42 schreef Zaktabak het volgende:
Wacht, heb ik nou Soft Cell gemist?!!
Ja, helaas. Die is aan het begin van dit uur al gedraaid.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:42 schreef Zaktabak het volgende:
Wacht, heb ik nou Soft Cell gemist?!!
Jij zou het toilet vereren tijdens deze shitquote:
Dat heb ik tijdens Ellen ten Damme en de 3J's al gedaan. En om nu wéér te gaan toiletteren....quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij zou het toilet vereren tijdens deze shit
Ordinairy World is geweldig, maar dat duurt nog even.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:44 schreef miep63 het volgende:
Ach, Duran Duran maakt het zo ruimschoots goed.
Je hebt overal zoveel schijt aan dat je stront tekort komt ?quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat heb ik tijdens Ellen ten Damme en de 3J's al gedaan. En om nu wéér te gaan toiletteren....
Jammer. Want in het echt is het een zeer symphatieke leuke man die nog zeer jong is van geest voor zijn leeftijd. Je moet het beestje alleen even goed leren kennen en geen dingen doen wat hem niet deert. Dat heeft ook een deel met zijn autisme te maken. Maar zolang je lekker binnen zijn vakgebied blijft is alles heel goed en is het een geweldige oprechte man.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb een aversie tegen Stenders, sorry. Het lukt mij niet om die opzij te zetten. Het heeft alles te maken met mijn liefde voor de Pet Shop Boys en zijn notoire, onophoudelijke haat daartegen. En zijn smaak zal me een rotzorg zijn, het gaat me om zijn opstelling als DJ tijdens werktijd.
Nee, Stenders mag ik niet en dat verandert ook nooit meer.
Ook zo'n voorbeeld van een nummer dat helemaal niet zo'n idioot grote hit is geweest, destijds. Het haalde #14 in 1993. Dat terwijl The Reflex op #1 stond. Toch staat Ordinary World veel hoger in de Top 2000. Raar is dat.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:45 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ordinairy World is geweldig, maar dat duurt nog even.
Ja. Het is een keertje op hè? En om nou doelloos 3 minuten op de wc te gaan zitten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je hebt overal zoveel schijt aan dat je stront tekort komt ?
Kwaliteit wordt uiteindelijk herkend.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook zo'n voorbeeld van een nummer dat helemaal niet zo'n idioot grote hit is geweest, destijds. Het haalde #14 in 1993. Dat terwijl The Reflex op #1 stond. Toch staat Ordinary World veel hoger in de Top 2000. Raar is dat.
Laxeermiddelquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Het is een keertje op hè? En om nou doelloos 3 minuten op de wc te gaan zitten.
Het zal in het echt ongetwijfeld geen nare man zijn; dat heb ik ook niet beweerd. Maar ik heb een hekel tegen hem ontwikkeld om de redenen die ik heb uitgelegd. En dat komt ook niet meer goed, want hij heeft te vaak vervelende dingen gezegd en gedaan. Wat mij betreft wel genoeg erover.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:46 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jammer. Want in het echt is het een zeer symphatieke leuke man die nog zeer jong is van geest voor zijn leeftijd. Je moet het beestje alleen even goed leren kennen en geen dingen doen wat hem niet deert. Dat heeft ook een deel met zijn autisme te maken. Maar zolang je lekker binnen zijn vakgebied blijft is alles heel goed en is het een geweldige oprechte man.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb een groot hart. Dit hart. Is zo groot.
Waarom mag ik geen nieuwe muziek leren kennen ?quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:49 schreef Martinello het volgende:
[..]
En dat had ik graag zo gehouden.
Nee prima, ieder zijn heug en zijn meug. Over smaak valt niet te twisten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom mag ik geen nieuwe muziek leren kennen ?
+1 scherpquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom mag ik geen nieuwe muziek leren kennen ?
Deze spreekt best voor zich toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Wazige teksten, daar grossieren ze in. Het maakt dat ik er niks mee kan.
Blöf avant le lettrequote:Op zaterdag 28 december 2013 02:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Wazige teksten, daar grossieren ze in. Het maakt dat ik er niks mee kan.
Klopt, ik heb het en jij niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:50 schreef Martinello het volgende:
[..]
Nee prima, ieder zijn heug en zijn meug. Over smaak valt niet te twisten.
Heb ze ooit bij Liveaid gehoord, dat was niet zo best. En dat is nog zacht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe was Duran Duran eigenlijk live? Kan ik me nu niks bij voorstellen.
Je zegt zelf dat er over smaak niet te twisten valt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:51 schreef Martinello het volgende:
[..]
Deze opmerking betwist de mijne.
Dat idee heb ik ook bij ze, heb nooit iets live van hen gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:52 schreef miep63 het volgende:
[..]
Heb ze ooit bij Liveaid gehoord, dat was niet zo best. En dat is nog zacht uitgedrukt.
Nazorg.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:52 schreef rubbereend het volgende:
wie zijn die dames daar trouwens?
't Klopt in dusverre dat veel klachten niet duidelijk/concreet omschreven kunnen worden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Dokter, mijn hart. Dat is toch onzin?Ik heb een groot hart.
Ja, dus onze smaken zijn verschillend, maar niet persé fout.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat er over smaak niet te twisten valt.
Touché.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:53 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ja, dus onze smaken zijn verschillend, maar niet persé fout.
Sja, dit is wél een leuk liedjequote:Op zaterdag 28 december 2013 02:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat loopt/ rent/ hupt Sander zich uit te sloven..
Per se dan weer welquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:53 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ja, dus onze smaken zijn verschillend, maar niet persé fout.
Klopt, maar ik vind persé beter dan per se.quote:
stuk been?quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik schreef al eerder, 10 kg eraf Sander..
Vet.quote:
Laxeermiddel.quote:
dat zit ook op een beenquote:
Sorry, ik heb het Groot Dictee niet gezien dit jaar.quote:
Het is een band die ik nog beter moet gaan ontdekken. Inderdaad allemaal fraaie nummers die ik van ze hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:56 schreef 2cv het volgende:
ELO
![]()
Ik ken volgens mij niet één nummer van hen dat ik persoonlijk () niet mooi of goed vind.
Vind ik niet erg. Sesamstraat is ook niet echt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:03 schreef Elfletterig het volgende:
De hele live-setting is dus zo fake als wat. Alles is speciaal voor deze clip / dit nummer zo in scene gezet. Het is geen concert dat daadwerkelijk heeft plaatsgevonden.
Die tekst komt er niet in voorquote:
Laat Pino112 het maar niet horenquote:Op zaterdag 28 december 2013 03:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vind ik niet erg. Sesamstraat is ook niet echt.
Vind ik nietquote:
quote:
Dit.quote:
quote:
Ze hebben wel een paar goeie nummers gemaakt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:13 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom staat Earth & Fire trouwens zes keer in de lijst? Is dat niet wat overdreven?
Jerney heeft gelobbyd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:13 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom staat Earth & Fire trouwens zes keer in de lijst? Is dat niet wat overdreven?
Een paar is twee. En daar kan ik me in vinden. Weekend en één of twee anderen, vooruit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:14 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ze hebben wel een paar goeie nummers gemaakt.
Op zich wel, maar de meeste muziek van nu is zo. Één druk op de knop en er rolt een lied uit de computer.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:23 schreef Elfletterig het volgende:
Het is toch wel knap hoe je een hit kunt scoren met een nummer dat grotendeels (zo niet volledig) op twee akkoorden drijft.
Nee, zo werkt het niet. Het is juist erg knap en geraffineerd geproduceerd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Op zich wel, maar de meeste muziek van nu is zo. Één druk op de knop en er rolt een lied uit de computer.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet. Het is juist erg knap en geraffineerd geproduceerd.
Mijn signature bedoel je?quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
Waar heb je die uitspraak van arjan aan te danken?
Jaquote:
Die gast doet niks anders dan zeuren over roken. Dus ik maakte in een topic waar hij ook aanwezig was, bewust een opmerking over roken om hem uit de tent te lokken. En ja hoor, hij hapte meteen.quote:
Ik lees hem weleens.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die gast doet niks anders dan zeuren over roken. Dus ik maakte in een topic waar hij ook aanwezig was, bewust een opmerking over roken om hem uit de tent te lokken. En ja hoor, hij hapte meteen.
Ik had liever Earth Wind & Fire zes keer in de lijst gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:13 schreef Elfletterig het volgende:
Wel meer dan 6x. Hoeveel komen die voorbij trouwens?quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:30 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik had liever Earth Wind & Fire zes keer in de lijst gezien.
Is dat niet één keer geraffineerd produceren en de volgende 128 keer wat details veranderen zodat je dan 128 verschillende liedjes hebt ?quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet. Het is juist erg knap en geraffineerd geproduceerd.
Dat zou in theorie kunnen, maar dan gaat het allemaal wel erg veel op elkaar lijken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is dat niet één keer geraffineerd produceren en de volgende 128 keer wat details veranderen zodat je dan 128 verschillende liedjes hebt ?
Dit is juist één van de betere..quote:
ja, maar met één accoord zal dat wel minder werk zijn dan wanneer je 185 accoorden in een nummer drukt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou in theorie kunnen, maar dan gaat het allemaal wel erg veel op elkaar lijken.
En je onderschat hoe veel werk er komt kijken bij het produceren van nummers. Wat je op de computer ook maakt, het is altijd menselijke input. Zowel wat je inspeelt als hoe je het afmixt.
Hoe heet ie?quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit is juist één van de betere..
Klopt. Maar wat is het verschil met een conventionele band dan? (hint: geen)quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
ja, maar met één accoord zal dat wel minder werk zijn dan wanneer je 185 accoorden in een nummer drukt.
Ja zijn eerlijk gezegd de eerste 10 minuten die ik kijk dit jaar, vergeet het de hele tijdquote:Op zaterdag 28 december 2013 03:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is juist erg goed. Veel beter dan die gast hiervoor.
Kasper Kooijquote:
Kasper Kooij (Rotterdam, 15 maart 1983) is een Nederlands radiopresentator die werkzaam is bij Radio 2. Namens Omroep WNL presenteert hij iedere zondag het programma Hotel Kooij. Ook is hij iedere maandag-, dinsdag-, woensdag- en donderdagavond te horen op Radio Decibel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:36 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ok, die hoor ik overdag nooit op radio 2 iig
Beetje Freelance-djquote:Op zaterdag 28 december 2013 03:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kasper Kooij (Rotterdam, 15 maart 1983) is een Nederlands radiopresentator die werkzaam is bij Radio 2. Namens Omroep WNL presenteert hij iedere zondag het programma Hotel Kooij. Ook is hij iedere maandag-, dinsdag-, woensdag- en donderdagavond te horen op Radio Decibel.
Ah ok, niet mijn werktijdenquote:Op zaterdag 28 december 2013 03:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kasper Kooij (Rotterdam, 15 maart 1983) is een Nederlands radiopresentator die werkzaam is bij Radio 2. Namens Omroep WNL presenteert hij iedere zondag het programma Hotel Kooij. Ook is hij iedere maandag-, dinsdag-, woensdag- en donderdagavond te horen op Radio Decibel.
Heeft normaal op zondagmiddag een programma: http://www.radio2.nl/dj/id-449-Kasper%20Kooij.htmlquote:Op zaterdag 28 december 2013 03:36 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ok, die hoor ik overdag nooit op radio 2 iig
Beidequote:
Dat laatste heeft ze zelf nooit in de mond genomen, maar dat wordt heel vaak over haar gezegd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Beide![]()
'ik ben zo lekker gewoon Twents gebleven'
quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Beide![]()
'ik ben zooooooo lekker gewoon Twents gebleven'
Moar ik kom owk gewo'n uut Almeloowwquote:
Jij denkt dat je haar als haarzelf kent?quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:42 schreef lubje25 het volgende:
Ik vind Ilse als zichzelf leuk. Als ze echter een jurylid speelt vind ik r geen donder aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |