Hij is inderdaad een muziekfreak in hart en nieren. Komt er alleen vaak niet echt uit, omdat hij vervalt in saaie woordgrapjes, 1000 keer Jon Bakker en Living Doll.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gun die mensen dat moment joh... Je hoeft niet te kijken of te luisteren. Ekdom geeft 3FM kleur. Het is een muziekfreak in hart en nieren. Meer van dat soort DJ's.

Ook goed, als er maar 17 miljoen opgehaald wordt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een ander concept dan dat 'Glazen Huis' lijkt me al een prima begin.

Ik heb een aversie tegen Stenders, sorry. Het lukt mij niet om die opzij te zetten. Het heeft alles te maken met mijn liefde voor de Pet Shop Boys en zijn notoire, onophoudelijke haat daartegen. En zijn smaak zal me een rotzorg zijn, het gaat me om zijn opstelling als DJ tijdens werktijd.quote:

Hoewel ... Never change a winning teamquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ook goed, als er maar 17 miljoen opgehaald wordt.

Nee. Jij komt niet aan mijn kersttraditiequote:Op zaterdag 28 december 2013 02:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een ander concept dan dat 'Glazen Huis' lijkt me al een prima begin.

in rust genieten van een nummer heet datquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gaan slapen tijdens dit mooie nummer? Wat is deze?

quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:35 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
in rust genieten van een nummer heet daten nu ben ik weg

Ik hou zowel van de Pet Shop Boys als van Rob Stenders, dus het kan wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb een aversie tegen Stenders, sorry. Het lukt mij niet om die opzij te zetten. Het heeft alles te maken met mijn liefde voor de Pet Shop Boys en zijn notoire, onophoudelijke haat daartegen. En zijn smaak zal me een rotzorg zijn, het gaat me om zijn opstelling als DJ tijdens werktijd.
Nee, Stenders mag ik niet en dat verandert ook nooit meer.

Oké, dan is het goedquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:35 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
in rust genieten van een nummer heet daten nu ben ik weg

Dat is je goed recht. Ik veroordeel niemand om het leuk vinden van Stenders. Ik ben ook niet achterlijk en ik weet ook wel dat het een vakkundige DJ en muziekfreak is, maar ik heb te veel aversie tegen de man opgebouwd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:35 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik hou zowel van de Pet Shop Boys als van Rob Stenders, dus het kan wel.

quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Come Together
Eindelijk. Na al die jaren.

Moves like Jagger is lekkkkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Volgend uur Mariah Carey, Moves Like Jagger en wéér Ilse De Lange.
Ik ga zo maar slapen denk ik.

Ik vind het altijd wel verfrissend als een deejay zijn mening laat doorschemeren, ook als ik het er niet mee eens ben.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is je goed recht. Ik veroordeel niemand om het leuk vinden van Stenders. Ik ben ook niet achterlijk en ik weet ook wel dat het een vakkundige DJ en muziekfreak is, maar ik heb te veel aversie tegen de man opgebouwd.
Ik vind dat een DJ het vermogen moet hebben om een plaat die hij niet leuk vindt, gewoon neutraal af- en aan- te kondigen. Je bent aan het werk. Jouw mening is niet belangrijker dan die van de luisteraar, die kennelijk die plaat wil horen. Stenders denkt daar anders over.
Als je een nieuwslezer had die bij elk nieuwsbericht zijn persoonlijke mening er achteraan gaf, zou niemand dat accepteren.

Ik denk dat ik een poging ga wagen om in slaap te geraken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moves like Jagger is lekkkkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Denken dat je gaat slapen is opmerkelijk.

Tja, mariah carey kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moves like Jagger is lekkkkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Denken dat je gaat slapen is opmerkelijk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |