Ik vind dat niet verfrissend. Dat doet -ie maar in interviews of buiten de uitzending om. Als ik de Top 2000 luister, zit ik niet te wachten op zo'n Stenders die bij It's A Sin nog eens gaat uitleggen wat "petshoppen" is. Terwijl de bandnaam daar niks mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel verfrissend als een deejay zijn mening laat doorschemeren, ook als ik het er niet mee eens ben.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een poging ga wagen om in slaap te geraken.
Is dat al beter?
Agree to disagree.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat niet verfrissend. Dat doet -ie maar in interviews of buiten de uitzending om. Als ik de Top 2000 luister, zit ik niet te wachten op zo'n Stenders die bij It's A Sin nog eens gaat uitleggen wat "petshoppen" is. Terwijl de bandnaam daar niks mee te maken heeft.
Maar op een gegeven moment weet je wie het zegt hè. Ik neem de mening van die man niet serieus en ik heb hem verder niet nodig om mijn muzieksmaak te ontwikkelen. DJ's zijn minder belangrijk dan ze soms denken; zeker anno 2013.
Nou, dan maar niet.quote:
Ik vrees van wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:42 schreef Zaktabak het volgende:
Wacht, heb ik nou Soft Cell gemist?!!
Ja, helaas. Die is aan het begin van dit uur al gedraaid.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:42 schreef Zaktabak het volgende:
Wacht, heb ik nou Soft Cell gemist?!!
Jij zou het toilet vereren tijdens deze shitquote:
Dat heb ik tijdens Ellen ten Damme en de 3J's al gedaan. En om nu wéér te gaan toiletteren....quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij zou het toilet vereren tijdens deze shit
Ordinairy World is geweldig, maar dat duurt nog even.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:44 schreef miep63 het volgende:
Ach, Duran Duran maakt het zo ruimschoots goed.
Je hebt overal zoveel schijt aan dat je stront tekort komt ?quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat heb ik tijdens Ellen ten Damme en de 3J's al gedaan. En om nu wéér te gaan toiletteren....
Jammer. Want in het echt is het een zeer symphatieke leuke man die nog zeer jong is van geest voor zijn leeftijd. Je moet het beestje alleen even goed leren kennen en geen dingen doen wat hem niet deert. Dat heeft ook een deel met zijn autisme te maken. Maar zolang je lekker binnen zijn vakgebied blijft is alles heel goed en is het een geweldige oprechte man.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb een aversie tegen Stenders, sorry. Het lukt mij niet om die opzij te zetten. Het heeft alles te maken met mijn liefde voor de Pet Shop Boys en zijn notoire, onophoudelijke haat daartegen. En zijn smaak zal me een rotzorg zijn, het gaat me om zijn opstelling als DJ tijdens werktijd.
Nee, Stenders mag ik niet en dat verandert ook nooit meer.
Ook zo'n voorbeeld van een nummer dat helemaal niet zo'n idioot grote hit is geweest, destijds. Het haalde #14 in 1993. Dat terwijl The Reflex op #1 stond. Toch staat Ordinary World veel hoger in de Top 2000. Raar is dat.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:45 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ordinairy World is geweldig, maar dat duurt nog even.
Ja. Het is een keertje op hè? En om nou doelloos 3 minuten op de wc te gaan zitten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je hebt overal zoveel schijt aan dat je stront tekort komt ?
Kwaliteit wordt uiteindelijk herkend.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook zo'n voorbeeld van een nummer dat helemaal niet zo'n idioot grote hit is geweest, destijds. Het haalde #14 in 1993. Dat terwijl The Reflex op #1 stond. Toch staat Ordinary World veel hoger in de Top 2000. Raar is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |