Hier dit bakje zit nog niet helemaal vol.quote:
Mij ook niet. Hun oeuvre is zo rijk en zo goed; er zijn altijd wel nummers die mij boeien. Ze staan er niet voor niets 50 keer in.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:19 schreef miep63 het volgende:
En toch vervelen the Beatles mij nooit.
Erg matig.quote:
Trusten!quote:
Pardon ? !quote:
* glittertje39 trekt het dekbed over hem heen en pakt zijn koptelefoon af en telefoon...en nu slapenquote:
Schandalig he... Een van hun bekendste nummers.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Trusten!
Straks een bijzonder moment: op 1156 een nieuwe entry voor The Beatles: een nummer dat er nog nooit eerder in stond....
Ja, na vijf keer is zoiets niet meer leuk.quote:
Niet geheel ontoevallig is "Come together" de slogan van Radio 2....quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schandalig he... Een van hun bekendste nummers.
Heeft ook nooit in de keuzelijst gestaan. Totaal kansloos.
Dan heet het traditiequote:Op zaterdag 28 december 2013 02:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, na vijf keer is zoiets niet meer leuk.
Great joke you majesty.quote:
quote:
Nee, uitmelken.quote:
Je zag hem aankomenquote:
Voor het goede doel mag je alles en iedereen zo uitmelken dat ze er uit zien als verschrompelde krenten.quote:
Je kan natuurlijk ook een keer iets nieuws verzinnen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Voor het goede doel mag je alles en iedereen zo uitmelken dat ze er uit zien als verschrompelde krenten.
Als het maar VEEL geld oplevert.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook een keer iets nieuws verzinnen.
waarom moeilijk doen als mensen al snel tevreden zijn..quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook een keer iets nieuws verzinnen.
Zesjescultuur.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:26 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
waarom moeilijk doen als mensen al snel tevreden zijn..
Geniaal die hele clip.quote:
Wishful thinkingquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:26 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna weer zo'n nummer waarvan ik hoop dat het in 2014 of 2015 is opgezouten uit de Top 2000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |