abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 januari 2014 @ 19:08:39 #251
47102 Elvi
miemkwien
pi_134957490
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:26 schreef kvd het volgende:

[..]

Whoeiiii....goed van je!!!

--- --- --- --- --- --- ---

Hier houdt de mineurstemming aan. Heb nu bijna een jaar mijn vriendinnetjes niet meer gezien, van de een op de andere dag was het contact na een gezellig avondje ineens over. Ben geen beller, maar heb altijd alle lijnen wel warm gehouden (whatsapp, facebook, reisblogs, verjaardagskaartjes). Maar op een enkele facebook-reactie van een woord na niks meer van de dames gehoord. Net tegen beter weten in toch een gelukkig nieuwjaar gewenst via een privébericht. Wel gelezen door de dames, maar jullie snappen het al....geen reactie terug...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een trutten. Ik vind dat altijd zo minderwaardig om niet te reageren op een ander :( Ik ga dan vaak passief-agressieve plaatjes op facebook plaatsen :')

knuffel voor jou *; en fuck die bitches :( (niet letterlijk, dat levert nog meer spanning op ;) )
pi_134958452
quote:
9s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:08 schreef Elvi het volgende:

[..]

Wat een trutten. Ik vind dat altijd zo minderwaardig om niet te reageren op een ander :( Ik ga dan vaak passief-agressieve plaatjes op facebook plaatsen :')

knuffel voor jou *; en fuck die bitches :( (niet letterlijk, dat levert nog meer spanning op ;) )
Waar denk je dat ik naar op zoek was hahaha....terwijl ik daar eigenlijk helemaal het type niet voor ben.

Maar ik 'geef ze nog tot zaterdag. Vrijdag jarig ( *O* -O- ) dus als er dan geen reactie/felicitatie/kaartje komt, en zaterdag ook niet (want wie weet is de post een dag te laat) dan gaat er een leuk plaatje op ~O>
(niet dat daar een reactie van die dames op zal komen. En eigenlijk is het gewoon uitstellen want de kans is 99,9% dat er toch niets vanaf hun kant zal komen....)
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:12:17 #253
399061 kuolema
vermaledijd
pi_134959719
Zo even een hele lange post vol met quotes. :P Twee dus. Ik probeer bij te blijven.
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:43 schreef zomertje het volgende:
Hoe zitten jullie met werk? Gaat dat wel goed samen met de psychische zaken?
Ik werk 1 of 2 dagen per weken in een schoolkantine. Dat gaat op zich best goed. Wel onzekerheid, maar ik heb daar nu minder last van dan aan het begin, het went wel. Oppassen is meestal ook geen probleem, tenzij ik echt in een heel erg dieptepunt zit. Verder studeer ik, maar dat gaat op dit moment helemaal niet goed. Door faalangst en soms doordat ik me niet kan concentreren of nergens toe kan zetten.
Alles is trouwens wel extra vermoeiend als ik me niet goed voel.

[ Bericht 14% gewijzigd door kuolema op 01-01-2014 20:22:03 ]
Why are you wearing that stupid man suit?
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:19:43 #254
399061 kuolema
vermaledijd
pi_134960014
oeps, dat ging niet helemaal goed :P }:| Internet werkt voor geen meter hier de afgelopen twee weken en mijn post is sowieso veel te lang. Gelukkig had ik m al gekopieerd want ik heb al te vaak meegemaakt dat ik voor niks heb zitten typen.

.
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 18:30 schreef Mistico het volgende:
Vandaag super goed nieuws gehad over iets waar ik me al een hele tijd druk over maakte.

Nu de andere 98 dingen nog :')
Kleine stapjes vooruit! :)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 03:06 schreef Mistico het volgende:

[..]

Afzonderen moet je zeker niet doen!!! Dat is wel het makkelijkste en veiligste, probeer om met mensen afspreken te zien als een uitdaging en de kleine dingen die daarbij wel leuk zijn te onthouden, (eventueel opschrijven) zodat je daar op terug kunt kijken. :)
Dat zegt iedereen maar ik weet niet of dat inderdaad zo is.
Het was ook wel gezellig. Vaak gaat het in het begin wel goed en na een paar uur voel ik me slecht. Ik kan er gewoon niet zo goed tegen.
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 08:56 schreef -Spring het volgende:

[..]

Thanks! Ik heb drie wijntjes op gisteravond een merkte er niets van. Ook grappig, want voorheen was ik juist van één wijntje al tipsy. :)
Dat is fijn :) De combinatie is bij mij ook nooit een probleem.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 11:01 schreef zomertje het volgende:

[..]

Heb je het gevoel dat je het niet goed gedaan hebt tijdens het sociale gebeuren waardoor je dit gevoel achteraf krijgt? Ik herken het namelijk, het is een soort onzekerheid. Ik heb er steeds minder last van gelukkig.
Ja, dat ik allemaal stomme dingen doe en zeg en dat ze beter af zijn zonder mij, enz. En ik raak ervan in de war.
quote:
4s.gif Op woensdag 1 januari 2014 11:46 schreef rainbowwarrior het volgende:
Ik wens jullie ook allemaal een goed 2014! Dat het met ons allemaal beter zal gaan :).

En nu kan ik ook gelijk weer "zeuren"... Ik vond oud&nieuw niet zo leuk gister/vannacht. Ik was op een huisfeest van een vriend. Ik dacht dat het de afgelopen dagen weer wat beter met me ging, maar heb gemerkt dat ik me op zo'n feest toch niet zo goed voel (een jaar geleden was dat nog wel anders...). Ik voelde me niet goed tussen de mensen. Alsof ik er niet bij hoorde en dat terwijl ik wel een aantal mensen kende die ook aardig tegen me waren en contact zochten met mij. Maar ik wilde met bijna niemand praten, het kostte me teveel kracht en ik voelde me ook onzeker, niet goed genoeg. Dit zijn mijn negatieve gedachtes die ik al jaren bij me draag en die altijd weer de kop op steken. Vannacht was het weer extreem..Voelde me leeg en eenzaam. Ik ben nu weer extreem aan het doemdenken en ben bang dat het nooit beter met mij zal gaan :r.
:( Heel herkenbaar.
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 12:13 schreef -Spring het volgende:
En ik heb m'n vader bericht dat ik met 'm wil praten. :o

Dit is mijn verhaal:
..
Wow...je hebt heel wat meegemaakt zeg! Echt knap dat je er nu toch op deze manier in staat!
quote:
15s.gif Op woensdag 1 januari 2014 12:25 schreef rainbowwarrior het volgende:
Pff AD in de mik en een half uur later lijken de gedachtes&gevoelens als sneeuw voor de zon te verdwijnen (nou ja, niet helemaal. Maar toch...). Weet niet wat ik daar nou van moet vinden.
Ik denk placebo-effect of toeval ;)
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:20:31 #255
399061 kuolema
vermaledijd
pi_134960045
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 13:50 schreef Elvi het volgende:

[..]

Afzonderen is niet goed... Ik heb daar ook wel neiging toe hoor :@ Maar ik voel me er alleen maar rotter door en als ik dan besluit toch contact met iedereen op te nemen dan weet ik niet zo goed.
En daarbij ga ik vaak piekeren omdat anderen ook geen contact met mij zoeken tijdens een afzonderingsprediode en daar raak ik ook weer overstuur van zodat ik helemaal wegzak in de put...
Ja dat kan. Maar als ik ervoor kies om geen contact meer te willen zou ik dat dus juist prettig vinden. Anders voel je je weer verplicht om te reageren op iemands sms of zo en dat is nu juist wat ik zou willen vermijden.
Ik weet het gewoon niet...niet afzonderen is zeker ook niet goed.
quote:
Nou ik vertelde haar een dilemma over een vriend die vaak niet op me reageerd of zelf contact opneemt, terwijl het begin vorig jaar (2013 :P ) wel een goede vriend voor me was. Dus ik vroeg me af wat ik nou daarmee moest en wat hij nou van een vriendschap verwacht. Haar reactie: "nou dat is toch duidelijk? Hij wil blijkbaar geen contact met je." Ik vind dat nogal kort door de bocht en het maakt mij juist ontzettend onzeker ipv dat ik me beter voel.
Oh en ik heb volgende week om half 8 's avonds een sessie, terwijl ik zei dat ik 's avonds niet zie zitten :') Maar goed ze heeft het drukdrukdruk dus ik moet wel toegeven }:| Heel irritant want ik krijg het gevoel alsof ze mij een beetje als 'vulling' voor de loze uurtjes heeft.
Dat is niet echt een psychologelijke (ja dat woord heb ik even verzonnen) reactie...Je kunt er sowieso geen zekere conclusie uit trekken. Zou je niet liever geen gesprekken willen met haar dan? Als je je er toch niet beter door voelt...het is maar voor een korte tijd dat je dan zonder zou zitten.
[..]
quote:
Nee _O-
Ik heb sinds februari geen baan, en na 3 maanden uitkering krijg ik geen geld meer van het UWV dus ben ik daarna ook gestopt met solliciteren :') Ik kon de afwijzingen niet meer aan, het gebrek aan vacatures benauwde me en in brieven moet je jezelf zien te verkopen door je positieve punten erin te zetten en die zag ik niet meer bij mezelf. Ik ben deze week pas weer begonnen omdat ik wel n leuke vacature heb gezien en ik heb er een beetje energie voor dus ik grijp mn kans :P
Dat kan ik me heel goed voorstellen, erg lastig is dat :(
quote:
Toen ik nog wel werk had ging het eigenlijk ook niet. Ik deed toen nog heel erg aan zelfbeschadiging en dat ging ook op mn werk door :@ Ik had 3 keer per dag pauze dus ja... ik sloot mezelf op in de wc's :') Niemand merkte het trouwens, maar echt goed werk kon ik niet meer afleveren denk ik :') :@
Hoe gaat het daar nu mee dan?
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:20 schreef Elvi het volgende:
De eerste sollicitatie sinds n half jaar is de deur uit *O* Als ik dit vol blijf houden komt het misschien nog wel goed met me :')
^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:11 schreef cafpow het volgende:

[..]

Gewooon doorzetten! Dan komt het inderdaad ooit wel goed :Y

Jaarwisseling viel best mee en met de oppashond in huis ging ik me ook wel wat beter voelen omdat de druk van vrolijk zijn en overal om lachen wegnam...moest vaak lachen maar om de hond..het zorge ook voor afleiding.

Verder voel ik me toch niet 100%, maar beter dan gisterenmiddag. En ik moet gewoon gaan leren hoe contacten te onderhouden...want contact maken is niet meer zo heel lastig maar het onderhouden is het lastige, vooral als je relatie met ouders niet heel erg 100% normaal is(juiste te "plakkerig aan elkaar")
Honden O+ Hopelijk gaat het de goede kant op.
quote:
9s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:08 schreef Elvi het volgende:
fuck die bitches :( (niet letterlijk, dat levert nog meer spanning op ;) )
Nou het kan ook heel ontladend zijn. En anders is het lekkere spanning :+
pi_134961489
echt geen zin in dit jaar :X
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_134961592
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef kuolema het volgende:
[..]

Ja, dat ik allemaal stomme dingen doe en zeg en dat ze beter af zijn zonder mij, enz. En ik raak ervan in de war.
Maar t zijn toch je vrienden of niet? Men wil toch dat je erbij bent? Ja, ik weet dat t lastig is want ik herken het wel. Toch probeer ik het elke keer opnieuw en probeer ik achteraf niet teveel erover na te denken. Ik probeer ook kleine feitjes voor de geest te halen die positief zijn. Zoals gisteren dat mn vriendin dingen had ingekocht waarvan ze wist dat ik ze lekker vind :)

Heel fijn dat iemand rekening houdt met me, meestal word ik over t hoofd gezien. Dat laatste kan dus ook een reden zijn waarom je moeite hebt met sociaal contact, je bent wat 'onzichtbaar' en vervolgens hebben mensen je niet genoeg in de gaten en daardoor lijkt het of niemand contact wil.
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
pi_134963120
Ik begon vorig jaar januari met mn nieuwe AD (nummer uh... zoveel), eigenlijk weinig hoop dat het echt zou verbeteren. En nu... een jaar later kan ik zeggen dat het echt, echt, echt heeft geholpen!
Zo'n stuk stabieler, het is niet ineens fantastisch allemaal. Maar wel een heel stuk beter te behappen :).
Fake it till you make it...
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:25:39 #259
399061 kuolema
vermaledijd
pi_134966130
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:57 schreef zomertje het volgende:

[..]

Maar t zijn toch je vrienden of niet? Men wil toch dat je erbij bent? Ja, ik weet dat t lastig is want ik herken het wel. Toch probeer ik het elke keer opnieuw en probeer ik achteraf niet teveel erover na te denken. Ik probeer ook kleine feitjes voor de geest te halen die positief zijn. Zoals gisteren dat mn vriendin dingen had ingekocht waarvan ze wist dat ik ze lekker vind :)

Heel fijn dat iemand rekening houdt met me, meestal word ik over t hoofd gezien. Dat laatste kan dus ook een reden zijn waarom je moeite hebt met sociaal contact, je bent wat 'onzichtbaar' en vervolgens hebben mensen je niet genoeg in de gaten en daardoor lijkt het of niemand contact wil.
Dat weet ik niet. Misschien nodigen ze me gewoon uit uit schuldgevoel. Soms heb ik ook het gevoel dat ze iets van plan zijn.
Ik voel me niet onzichtbaar, dat is het niet, integendeel. Ik voel me juist heel erg bekeken. Ik zou juist onzichtbaar willen zijn, of beter, niet bestaan.
pi_134969084
verdomme, heb echt de neiging om iemand via whapp te vragen of ze me haat. het zal niet maar ik voel het zo wel.
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:29:00 #261
399061 kuolema
vermaledijd
pi_134969556
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:21 schreef Miniem het volgende:
verdomme, heb echt de neiging om iemand via whapp te vragen of ze me haat. het zal niet maar ik voel het zo wel.
Waarom denk je dat? Als je er zo mee zit kun je het haar best vragen. Maar dan wel iets subtieler :P
pi_134969780
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:29 schreef kuolema het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? Als je er zo mee zit kun je het haar best vragen. Maar dan wel iets subtieler :P
waarom ik dat denk? omdat ik me wat teveel aantrek van iets wat ze wss zo niet bedoeld.
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:32:41 #263
399061 kuolema
vermaledijd
pi_134969878
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:31 schreef Miniem het volgende:

[..]

waarom ik dat denk? omdat ik me wat teveel aantrek van iets wat ze wss zo niet bedoeld.
Nou als je dat al weet...probeer het dan los te laten. Of vraag het echt zodat je die zekerheid hebt.
pi_134969962
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:32 schreef kuolema het volgende:

[..]

Nou als je dat al weet...probeer het dan los te laten. Of vraag het echt zodat je die zekerheid hebt.
ik kan dat nooit loslaten.
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:37:55 #265
399061 kuolema
vermaledijd
pi_134970158
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:33 schreef Miniem het volgende:

[..]

ik kan dat nooit loslaten.
Je weet in elk geval dat de kans groot is dat jij er te negatief over denkt. Dat is de eerste stap. Maar je blijft toch twijfelen. Je kunt jezelf laten geloven wat je wilt. Je weet het nooit zeker. Maar als je het niet los kunt laten en je er zorgen over blijft maken kun je het toch vragen?
pi_134970287
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:37 schreef kuolema het volgende:

[..]

Je weet in elk geval dat de kans groot is dat jij er te negatief over denkt. Dat is de eerste stap. Maar je blijft toch twijfelen. Je kunt jezelf laten geloven wat je wilt. Je weet het nooit zeker. Maar als je het niet los kunt laten en je er zorgen over blijft maken kun je het toch vragen?
dat staat zo idioot om te vragen.
pi_134970410
Miniem, gewoon vragen ;)
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:44:56 #268
399061 kuolema
vermaledijd
pi_134970470
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:40 schreef Miniem het volgende:

[..]

dat staat zo idioot om te vragen.
Dat hangt ervan af hoe je het vraagt. Natuurlijk niet 'haat je mij of zo'? :P
Ik weet niet waar het om gaat, maar als ze iets heeft gedaan of gezegd kun je zeggen dat je daarmee zit of dat het niet prettig op je overkwam. Of vragen wat ze ermee bedoelde.
pi_134970722
vind geen van beide gepast.
je gaat niet zomaar vragen of iemand je haat. en zeggen dat je iets dwars zat omdat ze wat zei maakt het alleen maar ingewikkeld. ik ben er wel door gekwetst maar zij heeft daar geen idee van.
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:55:17 #270
47102 Elvi
miemkwien
pi_134970879
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:51 schreef Miniem het volgende:
vind geen van beide gepast.
je gaat niet zomaar vragen of iemand je haat. en zeggen dat je iets dwars zat omdat ze wat zei maakt het alleen maar ingewikkeld. ik ben er wel door gekwetst maar zij heeft daar geen idee van.
Waarom wordt het ingewikkeld? Zeg gewoon "dit en dit kwetste me". Ik zie het punt niet zo :? Het is toch geen vreemde?
pi_134970987
laat maar zitten. :)
pi_134971138
wat jij wilt. :)
  donderdag 2 januari 2014 @ 00:11:12 #273
47102 Elvi
miemkwien
pi_134971384
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:58 schreef Miniem het volgende:
laat maar zitten. :)
Ik heb ook een keer tegen een vriend gezegd dat het me kwetste dat hij een uur nadat we eigenlijk hadden afgesproken pas afzegde... Voor hem was het geen big deal maar voor mij wel en het gaat daar toch om? Als iemand jou kwetst dan mag je dat echt wel zeggen hoor ;)
pi_134975340
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:25 schreef kuolema het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Misschien nodigen ze me gewoon uit uit schuldgevoel. Soms heb ik ook het gevoel dat ze iets van plan zijn.
Ik voel me niet onzichtbaar, dat is het niet, integendeel. Ik voel me juist heel erg bekeken. Ik zou juist onzichtbaar willen zijn, of beter, niet bestaan.
Ik bedoelde niet onzichtbaar voelen maar op andere onzichtbaar overkomen. Omdat je probeert niet bekeken te worden. Heb je hulp met dit soort vraagstukken?
-Albert Camus.
pi_134975353
Ik heb ervaren dat over dingen praten met mensen toch vaak helpt. Als je uitlegt hoe dingen zijn overgekomen bijvoorbeeld. Dan blijkt het vaak heel anders bedoeld. En het lucht op om erover te praten.
-Albert Camus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')