Bij A-E vind ik dat wel opvallend, maar bij A-C of C-E was ik best geneigd je te gelovenquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, zegt allemaal niks joh, een vriendin van mij heeft cup E (nee ze is niet dik) en ik heb cup A, maar als je ons samen ziet lijkt er vrij weinig verschil in te zitten hoor
Die met suiker zijn log lekkerder!quote:
Ohja, dat heb ik gelezenquote:
Nee maar dat is zo, bij een smalle omvang is een grote cupmaat niet zo groot.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij A-E vind ik dat wel opvallend, maar bij A-C of C-E was ik best geneigd je te geloven
Nee, ik bedoel: onbegrijpelijk he?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel waar. Jullie snappen mijn smaak niet
Die vriendin moet nog effe doorgroeien, dan hebben jullie een FA Cupquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, zegt allemaal niks joh, een vriendin van mij heeft cup E (nee ze is niet dik) en ik heb cup A, maar als je ons samen ziet lijkt er vrij weinig verschil in te zitten hoor
Ja ik weet hoe dat zit, maar bij A-E zie je altijd wel wát verschil, ook al door de wijze van lichaamsbouw.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee maar dat is zo, bij een smalle omvang is een grote cupmaat niet zo groot.
Het is serieus waar, ik ben wel een stuk kleiner dan zij, maar mensen schatten bij mij steeds een ruime B of kleine C, en bij haar een C..quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij A-E vind ik dat wel opvallend, maar bij A-C of C-E was ik best geneigd je te geloven
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die vriendin moet nog effe doorgroeien, dan hebben jullie een FA Cup
Dorp aan de Rivier was de film! Maar volgens mij opgenomen in Lith, Brabantquote:
Da's vaak het mooiste, inderdaad.quote:
Heeft ze wrs een minimizer bh aan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is serieus waar, ik ben wel een stuk kleiner dan zij, maar mensen schatten bij mij steeds een ruime B of kleine C, en bij haar een C..
mwah ik heb wel verstand van wat ik mooi vindquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Mannen die denken dat ze verstand van cups hebben......
Don
Alles draait om de verhoudingenquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee maar dat is zo, bij een smalle omvang is een grote cupmaat niet zo groot.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
mij maakt het eilk helemaal niks uit wat voor een cupmaat een vrouw heeft, zolang ze maar niet over haar figuur zeurt vind ik het allemaal best..
Klinkt vaag bekend.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dorp aan de Rivier was de film! Maar volgens mij opgenomen in Lith, Brabant
Heb ik wel een paar goede bakvormen van...maar dat terzijde.quote:
Goede grap.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
mij maakt het eilk helemaal niks uit wat voor een cupmaat een vrouw heeft, zolang ze maar niet over haar figuur zeurt vind ik het allemaal best..
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vrouwenquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
mwah ik heb wel verstand van wat ik mooi vind
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb ik wel een paar goede bakvormen van...maar dat terzijde.
UEFA Cup, Stanley Cup, Cup a soup....quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Mannen die denken dat ze verstand van cups hebben......
bestaan zulke vrouwen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ja volgens mij welquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heeft ze wrs een minimizer bh aan?
Zeur niet zo, je lijkt wel een wijfquote:
Beetje het begin van de Nederlandse cinema voor fictie geloof ikquote:
Kloptquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles draait om de verhoudingen
magquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
mwah ik heb wel verstand van wat ik mooi vind
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zeur niet zo, je lijkt wel een wijf
Die werken echt perfectquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb ik wel een paar goede bakvormen van...maar dat terzijde.
Who's that being over the hill, is it a badeendquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Mij boeit het allemaal niet meer, ik ben toch al over the hill.
Dit kan tong beamen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Dat scheelt wel heel veel. Sowieso een goede bh, helemaal als je een wat grotere maat hebt.quote:
Dit is het moment waarop wij geacht worden te zeggen dat dat allemaal best meevalt toch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Breek me de bek niet openquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit kan tong beamen.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit is het moment waarop wij geacht worden te zeggen dat dat allemaal best meevalt toch?
kun je ze lekker laten hangen en cupcakes maken..quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Nee hoor want ik geloof het toch nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit is het moment waarop wij geacht worden te zeggen dat dat allemaal best meevalt toch?
Preciesquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
KloptJe moet gewoon kijken en niet op de lettertjes letten natuurlijk.
Jij hebt het meeste brood wel gegeten?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Zekerquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles draait om de verhoudingen
het oog wil ook watquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
tevens push-upsben gewoon eerlijk tegen jezelf.
De afgelopen 2 weken niet naar Ajax gekeken?quote:
Jah zo kun je het ook noemenquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:17 schreef Martinello het volgende:
[..]
Jij hebt het meeste brood wel gegeten?
Sowieso is uiterlijk overrated, tot op zeker hoogte uiteraard. 's Ochtends wakker worden naast een saaie tr*t heb je niets aanquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
PreciesAls het er mooi uitziet maakt het allemaal niet uit wat de maat is
Ja en dan gaat alles uit en dan zijn het 2 erwtenquote:
laten we die discussie niet weer startenquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De afgelopen 2 weken niet naar Ajax gekeken?
Precies. Veel vrouwen hebben last van een kleine cup. Vooral in hun hoofd.quote:
Als je daarna naar huis kan is het niet zo'n probleemquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Sowieso is uiterlijk overrated, tot op zeker hoogte uiteraard. 's Ochtends wakker worden naast een saaie tr*t heb je niets aan
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en dan gaat alles uit en dan zijn het 2 erwtendat is ook een anticlimax.
lolquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je daarna naar huis kan is het niet zo'n probleem
Kloptquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat scheelt wel heel veel. Sowieso een goede bh, helemaal als je een wat grotere maat hebt.
Om dat te bevestigen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Sowieso is uiterlijk overrated, tot op zeker hoogte uiteraard. 's Ochtends wakker worden naast een saaie tr*t heb je niets aan
Geluk dwing je af. Maar Ajax verdient het kampioenschap dit jaar verder wel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
laten we die discussie niet weer starten
Als ik 'sochtens met een kater naast een intellectueel begaaft meisje wakker word, heb ik er ook niks aan...quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als er niets zit om omhoog te duwen heb je niets aan een pushup natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en dan gaat alles uit en dan zijn het 2 erwtendat is ook een anticlimax.
Praten over promilagesquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik 'sochtens met een kater naast een intellectueel begaaft meisje wakker word, heb ik er ook niks aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |