Bij A-E vind ik dat wel opvallend, maar bij A-C of C-E was ik best geneigd je te gelovenquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, zegt allemaal niks joh, een vriendin van mij heeft cup E (nee ze is niet dik) en ik heb cup A, maar als je ons samen ziet lijkt er vrij weinig verschil in te zitten hoor

Die met suiker zijn log lekkerder!quote:

Ohja, dat heb ik gelezenquote:

Nee maar dat is zo, bij een smalle omvang is een grote cupmaat niet zo groot.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij A-E vind ik dat wel opvallend, maar bij A-C of C-E was ik best geneigd je te geloven

Nee, ik bedoel: onbegrijpelijk he?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel waar. Jullie snappen mijn smaak niet

Die vriendin moet nog effe doorgroeien, dan hebben jullie een FA Cupquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, zegt allemaal niks joh, een vriendin van mij heeft cup E (nee ze is niet dik) en ik heb cup A, maar als je ons samen ziet lijkt er vrij weinig verschil in te zitten hoor

Ja ik weet hoe dat zit, maar bij A-E zie je altijd wel wát verschil, ook al door de wijze van lichaamsbouw.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee maar dat is zo, bij een smalle omvang is een grote cupmaat niet zo groot.

Het is serieus waar, ik ben wel een stuk kleiner dan zij, maar mensen schatten bij mij steeds een ruime B of kleine C, en bij haar een C..quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij A-E vind ik dat wel opvallend, maar bij A-C of C-E was ik best geneigd je te geloven

quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die vriendin moet nog effe doorgroeien, dan hebben jullie een FA Cup

Dorp aan de Rivier was de film! Maar volgens mij opgenomen in Lith, Brabantquote:

Da's vaak het mooiste, inderdaad.quote:

Heeft ze wrs een minimizer bh aan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is serieus waar, ik ben wel een stuk kleiner dan zij, maar mensen schatten bij mij steeds een ruime B of kleine C, en bij haar een C..

mwah ik heb wel verstand van wat ik mooi vindquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Mannen die denken dat ze verstand van cups hebben......
Don

Alles draait om de verhoudingenquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee maar dat is zo, bij een smalle omvang is een grote cupmaat niet zo groot.

quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
mij maakt het eilk helemaal niks uit wat voor een cupmaat een vrouw heeft, zolang ze maar niet over haar figuur zeurt vind ik het allemaal best..

Klinkt vaag bekend.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dorp aan de Rivier was de film! Maar volgens mij opgenomen in Lith, Brabant

Heb ik wel een paar goede bakvormen van...maar dat terzijde.quote:

Goede grap.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
mij maakt het eilk helemaal niks uit wat voor een cupmaat een vrouw heeft, zolang ze maar niet over haar figuur zeurt vind ik het allemaal best..

quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]

Vrouwenquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
mwah ik heb wel verstand van wat ik mooi vind

quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb ik wel een paar goede bakvormen van...maar dat terzijde.

UEFA Cup, Stanley Cup, Cup a soup....quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Mannen die denken dat ze verstand van cups hebben......

bestaan zulke vrouwen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

Ja volgens mij welquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heeft ze wrs een minimizer bh aan?

Zeur niet zo, je lijkt wel een wijfquote:

Beetje het begin van de Nederlandse cinema voor fictie geloof ikquote:

Kloptquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles draait om de verhoudingen

magquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
mwah ik heb wel verstand van wat ik mooi vind

quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zeur niet zo, je lijkt wel een wijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |