Bij A-E vind ik dat wel opvallend, maar bij A-C of C-E was ik best geneigd je te gelovenquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, zegt allemaal niks joh, een vriendin van mij heeft cup E (nee ze is niet dik) en ik heb cup A, maar als je ons samen ziet lijkt er vrij weinig verschil in te zitten hoor
Die met suiker zijn log lekkerder!quote:
Ohja, dat heb ik gelezenquote:
Nee maar dat is zo, bij een smalle omvang is een grote cupmaat niet zo groot.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij A-E vind ik dat wel opvallend, maar bij A-C of C-E was ik best geneigd je te geloven
Nee, ik bedoel: onbegrijpelijk he?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel waar. Jullie snappen mijn smaak niet
Die vriendin moet nog effe doorgroeien, dan hebben jullie een FA Cupquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, zegt allemaal niks joh, een vriendin van mij heeft cup E (nee ze is niet dik) en ik heb cup A, maar als je ons samen ziet lijkt er vrij weinig verschil in te zitten hoor
Ja ik weet hoe dat zit, maar bij A-E zie je altijd wel wát verschil, ook al door de wijze van lichaamsbouw.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee maar dat is zo, bij een smalle omvang is een grote cupmaat niet zo groot.
Het is serieus waar, ik ben wel een stuk kleiner dan zij, maar mensen schatten bij mij steeds een ruime B of kleine C, en bij haar een C..quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij A-E vind ik dat wel opvallend, maar bij A-C of C-E was ik best geneigd je te geloven
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die vriendin moet nog effe doorgroeien, dan hebben jullie een FA Cup
Dorp aan de Rivier was de film! Maar volgens mij opgenomen in Lith, Brabantquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |