Die werken echt perfectquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb ik wel een paar goede bakvormen van...maar dat terzijde.
Who's that being over the hill, is it a badeendquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Mij boeit het allemaal niet meer, ik ben toch al over the hill.
Dit kan tong beamen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Dat scheelt wel heel veel. Sowieso een goede bh, helemaal als je een wat grotere maat hebt.quote:
Dit is het moment waarop wij geacht worden te zeggen dat dat allemaal best meevalt toch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Breek me de bek niet openquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit kan tong beamen.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit is het moment waarop wij geacht worden te zeggen dat dat allemaal best meevalt toch?
kun je ze lekker laten hangen en cupcakes maken..quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Nee hoor want ik geloof het toch nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit is het moment waarop wij geacht worden te zeggen dat dat allemaal best meevalt toch?
Preciesquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
KloptJe moet gewoon kijken en niet op de lettertjes letten natuurlijk.
Jij hebt het meeste brood wel gegeten?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Zekerquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles draait om de verhoudingen
het oog wil ook watquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
tevens push-upsben gewoon eerlijk tegen jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |