Jah zo kun je het ook noemenquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:17 schreef Martinello het volgende:
[..]
Jij hebt het meeste brood wel gegeten?
Sowieso is uiterlijk overrated, tot op zeker hoogte uiteraard. 's Ochtends wakker worden naast een saaie tr*t heb je niets aanquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
PreciesAls het er mooi uitziet maakt het allemaal niet uit wat de maat is
Ja en dan gaat alles uit en dan zijn het 2 erwtenquote:
laten we die discussie niet weer startenquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De afgelopen 2 weken niet naar Ajax gekeken?
Precies. Veel vrouwen hebben last van een kleine cup. Vooral in hun hoofd.quote:
Als je daarna naar huis kan is het niet zo'n probleemquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Sowieso is uiterlijk overrated, tot op zeker hoogte uiteraard. 's Ochtends wakker worden naast een saaie tr*t heb je niets aan
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en dan gaat alles uit en dan zijn het 2 erwtendat is ook een anticlimax.
lolquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je daarna naar huis kan is het niet zo'n probleem
Kloptquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat scheelt wel heel veel. Sowieso een goede bh, helemaal als je een wat grotere maat hebt.
Om dat te bevestigen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit is het moment waarop wij geacht worden te zeggen dat dat allemaal best meevalt toch?
Dat slaat nergens op natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Sowieso is uiterlijk overrated, tot op zeker hoogte uiteraard. 's Ochtends wakker worden naast een saaie tr*t heb je niets aan
Geluk dwing je af. Maar Ajax verdient het kampioenschap dit jaar verder wel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
laten we die discussie niet weer starten
Als ik 'sochtens met een kater naast een intellectueel begaaft meisje wakker word, heb ik er ook niks aan...quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als er niets zit om omhoog te duwen heb je niets aan een pushup natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en dan gaat alles uit en dan zijn het 2 erwtendat is ook een anticlimax.
Praten over promilagesquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik 'sochtens met een kater naast een intellectueel begaaft meisje wakker word, heb ik er ook niks aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |