Ben jij Roos van de straat dan?quote:
Ik denk hetquote:
Ik zeg het net joh, Dokter Pulder zaait papavers. Al noemde ik hem pulverquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:38 schreef FritsFlits het volgende:
Even kijken of ik die film kan vinden. Moest hem zien toen ik op de academie zat
Een nieuwe streamquote:
Ik was mijn stem al aan het opwarmen voor die simpele rooie.quote:
F5quote:
En Karina dus ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was mijn stem al aan het opwarmen voor die simpele rooie.
Hijw as er dusdanig mee opgehouden dat ie afslootquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
give it up...give it up ....give it up.....oh wacht
quote:
En the Goodmen, die duizend pond kregen voor het gebruik van de sample.quote:
Jij ook alquote:
Daar gaat je maatquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
give it up...give it up ....give it up.....oh wacht
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:40 schreef MaJo het volgende:
Tijd om een uitgebreide tuk te maken. Het was gezellig allemaal, tot morgen weer
wat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ben jij Roos van de straat dan?
Tot morgen!quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:40 schreef MaJo het volgende:
Tijd om een uitgebreide tuk te maken. Het was gezellig allemaal, tot morgen weer
ik zat vol in de maatquote:
Truste!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:40 schreef MaJo het volgende:
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:40 schreef MaJo het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:40 schreef MaJo het volgende:
Goodmenquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Die drumband er doorheen, waar ken ik dat van?
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:40 schreef MaJo het volgende:
Laat maar, nu issie niet leuk meerquote:
Detail....quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En the Goodmen, die duizend pond kregen voor het gebruik van de sample.
quote:
En die scoorden er al twee jaar eerder mee.quote:
help de dokter verzuipt?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:41 schreef FritsFlits het volgende:
Ik kan die film niet vinden, ik stel mezelf teleur
Ohquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Laat maar, nu issie niet leuk meer
Gelukkig is dit Mickquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als er een typiische radio 2 artiest is die ik niet kan uitstaan is dat Mark Hucknall.
Gelukkig, anders belde ik de Crash Test Dummiesquote:
z'n broer Mick valt dan wel weer mee..quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als er een typiische radio 2 artiest is die ik niet kan uitstaan is dat Mark Hucknall.
Hahahaha, nee uit de jaren 30/50quote:
mmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gelukkig, anders belde ik de Crash Test Dummies
Fanfare?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hahahaha, nee uit de jaren 30/50
Z'n broer Mick is ook een rukker...quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als er een typische radio 2 artiest is die ik niet kan uitstaan is dat Mark Hucknall.
Ja ik twijfel of die het niet isquote:
Mick....quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als er een typische radio 2 artiest is die ik niet kan uitstaan is dat Mark Hucknall.
het is zo erg dat ik zn naam niet kan uitspreken...quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
z'n broer Mick valt dan wel weer mee..
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis nu natuurlijk hartstikke ongezellig hier.
?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zitten hier met tegenzinquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
we worden gedwongenquote:
Die was dacht ik in Blokker opgenomen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja ik twijfel of die het niet is
De Jantjes?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hahahaha, nee uit de jaren 30/50
"Fanfare is een Nederlandse komische speelfilm uit 1958, geregisseerd door Bert Haanstra. De film werd opgenomen in het dorp Giethoorn en behoort tot de mijlpalen uit de Nederlandse filmgeschiedenis."quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Die was dacht ik in Blokker opgenomen.
Nee, volgens mij Van Der Keukenquote:
oh blokker was met de beatlesquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
"Fanfare is een Nederlandse komische speelfilm uit 1958, geregisseerd door Bert Haanstra. De film werd opgenomen in het dorp Giethoorn en behoort tot de mijlpalen uit de Nederlandse filmgeschiedenis."
Niet alles letterlijk opvatten wat ik zegquote:
Darten op het ijs zou misschien leuk zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dartsen is veel minder leuk dan het schaatsen
Ik hoop het niet neequote:Op vrijdag 27 december 2013 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet alles letterlijk opvatten wat ik zeg
Wel dènk?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:45 schreef essnhills het volgende:
Ik ben heul niet zo easy![]()
Wel heel lovable natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |