Met jou praat ik niet meer.. jij bent 20 topics weggeweest.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee man, ze moeten voorlezen dat men in Nepal ook naar de top 2000 luistert zodat iedereen weet hoe fantastisch dit wel allemaal niet is.
Even goed luisteren, want het duurt weer minstens een jaar tot de volgende keer.quote:
Niet zo licht hoor. Al zijn het kasteel, de wal en de bruggen wel altijd verlicht. Maar dat is juist een heerlijk zicht vanuit het bedjequote:Op vrijdag 27 december 2013 22:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe slaap je met al dat licht om je heen?
Kom al 5 of 6 jaar in Amsterdam, maar nooit in Durgerdam geweestquote:
Ah, maar je hebt wel hetzelfde uitzicht?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Neen. Was tijdens de Bulgaarse variant op bevrijdingsdag
Ken alleen deze. Mooie stem inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:35 schreef MaJo het volgende:
ZijlstraWat een stem
Alleen hebben ze veel leukere nummers maar die zijn helaas niet bekend.
Stendersquote:
Ik woonde vroeger in Noord, vlakbij. Kwam er wel geregeld.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kom al 5 of 6 jaar in Amsterdam, maar nooit in Durgerdam geweest
1216 -- Zijlstra - Durgerdam Slaaptquote:
Het leeuwendeel van de Amsterdammers waarschijnlijk ook niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kom al 5 of 6 jaar in Amsterdam, maar nooit in Durgerdam geweest
Is daar die ene oude film niet opgenomen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger in Noord, vlakbij. Kwam er wel geregeld.
[ afbeelding ]
Deze is mijn favoriet:quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ken alleen deze. Mooie stem inderdaad
Oh die filmquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is daar die ene oude film niet opgenomen?
All Stars?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Over die huisartsquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dokter Deen of Tinus?quote:
Misschien als je in je laatste fase bentquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:36 schreef peaceman het volgende:
Nou geen promotieliedje voor burgerdam dit...
quote:
Oh sorry, ik was even mijn Excellijst aan het bijwerkenquote:
Da's een ander dorp, denk ik.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:36 schreef peaceman het volgende:
Nou geen promotieliedje voor burgerdam dit...
Ik vind van De Dijk ''Niemand in de Stad' en 'Muzikanten dansen niet' het mooiste.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:36 schreef Dven het volgende:
Mijn van straat geredde roos van de Dijk is ook weer gestegen trouwens. Echt een fantastisch nummerDenk dat het de mooiste Nederlandstalige lyrics ooit heeft
Ja maar, die stemquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh sorry, ik was even mijn Excellijst aan het bijwerken
Geen idee dan.
Ben geen leeuwendeel dan...quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het leeuwendeel van de Amsterdammers waarschijnlijk ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |