Nee man, ze moeten voorlezen dat men in Nepal ook naar de top 2000 luistert zodat iedereen weet hoe fantastisch dit wel allemaal niet is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:32 schreef peaceman het volgende:
Ik vind de DJ's dit jaar dramatisch trouwens.. Het wordt elk jaar erger. Alleen Hans Schiffers en mindere mate Gijs Staverman snappen het.
Dus niet teveel lullen en de muziek het werk laten doen.
Is dat Ramallah?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:33 schreef Dven het volgende:
Sowieso geen behoefte om nog naar Nederland te verhuizen. Daar kan ik niet zo mooi wonen als hier
[ afbeelding ]
Maak ons maar weer jaloers.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:33 schreef Dven het volgende:
Sowieso geen behoefte om nog naar Nederland te verhuizen. Daar kan ik niet zo mooi wonen als hier
[ afbeelding ]
Ik doe iets verkeerd in dit leven.... *kijkt uit op de zijkant van een ander flatgebouw.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:33 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Wel eens gehoord, maar vind het niet zo bijzonderquote:
De mooiste wijk van de mooiste stad van Oost-Europaquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:33 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf geschoten?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:33 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe slaap je met al dat licht om je heen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:33 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Je blijft me verbazen...quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:33 schreef MaJo het volgende:
Ah de Dijk. Daar ga ik volgende maand heen maar ken maar een paar nummersMooi moment om wat te leren kennen
Niet echtquote:
Precies.. of Stendersquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ze hebben ook al geen Roodbeen om de kunst van af te kijken.
Sorry, gewoontequote:
Wow!quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:33 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Terwijl ik op de Noordpool ijsberen aan het kammen ben, luister ik naar de Top 2000 en voel mij weer een beetje thuis...quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee man, ze moeten voorlezen dat men in Nepal ook naar de top 2000 luistert zodat iedereen weet hoe fantastisch dit wel allemaal niet is.
Mooi tochquote:
Mehquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |