Het leeuwendeel van de Amsterdammers waarschijnlijk ook niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kom al 5 of 6 jaar in Amsterdam, maar nooit in Durgerdam geweest
Is daar die ene oude film niet opgenomen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger in Noord, vlakbij. Kwam er wel geregeld.
[ afbeelding ]
Deze is mijn favoriet:quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ken alleen deze. Mooie stem inderdaad
Oh die filmquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is daar die ene oude film niet opgenomen?
All Stars?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Over die huisartsquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dokter Deen of Tinus?quote:
Misschien als je in je laatste fase bentquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:36 schreef peaceman het volgende:
Nou geen promotieliedje voor burgerdam dit...
quote:
Oh sorry, ik was even mijn Excellijst aan het bijwerkenquote:
Da's een ander dorp, denk ik.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:36 schreef peaceman het volgende:
Nou geen promotieliedje voor burgerdam dit...
Ik vind van De Dijk ''Niemand in de Stad' en 'Muzikanten dansen niet' het mooiste.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:36 schreef Dven het volgende:
Mijn van straat geredde roos van de Dijk is ook weer gestegen trouwens. Echt een fantastisch nummerDenk dat het de mooiste Nederlandstalige lyrics ooit heeft
Ja maar, die stemquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh sorry, ik was even mijn Excellijst aan het bijwerken
Geen idee dan.
Ben geen leeuwendeel dan...quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het leeuwendeel van de Amsterdammers waarschijnlijk ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |