Geilquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef J.James het volgende:
De één laat de broek halverwege de billen hangen waardoor je soms als die gene op een stoel zit of gebukt staat een leuke boxer kunt zien, maar soms ook iets niet zo leuks als die gene geen boxer draagt.
Ik vind het er ook vanaf hangen of je als jongen/man wat dunne benen hebt of juist wat dikkere... bij dunne benen is een skinny jeans broek dus niet echt een mooi gezicht.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef J.James het volgende:
Wat ik me nu afvraag: hoe denken jullie over skinny jeans bij jongens? Kan het? Kan het niet? En hoe moeten ze de skinny jeans dragen? Half afgezakt of helemaal opgetrokken? En wat moet je eronder dragen? Een boxer? Een slip? Helemaal niks?Graag jullie reactie. Ik ben erg benieuwd.
Oké. Nou ben ik niet de slankste, maar ik zou mezelf ook niet dik willen noemen. Licht overgewicht denk ik, dus wel wat bredere benen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:14 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik vind het er ook vanaf hangen of je als jongen/man wat dunne benen hebt of juist wat dikkere... bij dunne benen is een skinny jeans broek dus niet echt een mooi gezicht.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:18 schreef J.James het volgende:
Sorry voor de slechte kwaliteit foto. Ik probeer nog uit te vinden hoe ik het beste foto's van mezelf kan maken.
Ja, bij jou kan het idd nog wel...quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké. Nou ben ik niet de slankste, maar ik zou mezelf ook niet dik willen noemen. Licht overgewicht denk ik, dus wel wat bredere benen.
Ik heb nog wel een voorbeeld uit een ander topic van hoe het bij mij staat:
[..]
Oké, fijn dat het prima kanquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:36 schreef Scuidward het volgende:
Hoe denken jullie over skinny jeans bij jongens? Kan het? Kan het niet?
Kan prima. Mits het bij je figuur past maar dit geldt ook voor een tangaslip, bikini of pullover.
En hoe moeten ze de skinny jeans dragen? Half afgezakt of helemaal opgetrokken?
Gewoon met een riem zo rond je heupen ergens. Hoe oud ben jij dat je half afgezakt een optie vind?
En wat moet je eronder dragen? Een boxer? Een slip? Helemaal niks?
Ondergoed, wel zo fris.
Voor de duidelijkheid. Als je een goeie reet hebt staat het wel in een skinnie.
Ik heb zelf ook een model (wellicht meer slimfit dan skinnie) dus ik vind het in principe wel kunnen hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:45 schreef J.James het volgende:
Maar uit je vraag maak ik op dat jij vindt van niet. Zou je dat kunnen onderbouwen?
Wauw, ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik in je prachtige blauwe ogen verdrinken?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:15 schreef Lalavy het volgende:
Zwaar gay die broeken voor mannen, helemaal als ze ze dan ook nog halverwege hun kont hebben hangen
Lekker hoor jou picca.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:15 schreef Lalavy het volgende:
Zwaar gay die broeken voor mannen, helemaal als ze ze dan ook nog halverwege hun kont hebben hangen
Fijn om te horenquote:
Ik zal eerlijk toegeven dat ik ze online gekocht heb en niet helemaal zeker wist welke maat ik moest hebben. Deze is het toen geworden en omdat ik ze aan kon krijgen dacht ik dat het wel goed zat. Ik heb geen idee hoe skinny jeans horen te zitten namelijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:46 schreef Scuidward het volgende:
Hmmmmm, zou die niet iets groter moeten? Als ik zo kijk naar die lijntjes bij je kruis.
[..]
Ik heb zelf ook een model (wellicht meer slimfit dan skinnie) dus ik vind het in principe wel kunnen hoor.
Je ballen kunnen wel wat hebben.
Ah ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:52 schreef J.James het volgende:
Ik zal eerlijk toegeven dat ik ze online gekocht heb en niet helemaal zeker wist welke maat ik moest hebben. Deze is het toen geworden en omdat ik ze aan kon krijgen dacht ik dat het wel goed zat. Ik heb geen idee hoe skinny jeans horen te zitten namelijk
En wat dat onderbouwen betreft bedoelde ik het lager dragen van de broek, misschien vanwege de ballen.
Ja, dat is waar. Je weet pas hoe een broek valt als je 'm in huis hebt. Fijn dat ik er in principe wel mee over straat kan volgens jou.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ah ja.
- Over dat online kopen. Tja. Dat merk je dan pas als je de broek in huis hebt. Je hebt hem aan kunnen krijgen dus in principe mag je zo over straat, de vraag is, vindt jij het ook mooi, of denk je, met een maatje groter is het contrast tussen mijn boven- en onderbenen wat normaler en komt mijn figuur ook beter uit de verf? Verder vind ik groen een gewaagde kleur, niks voor mij, maar dat is smaak.
- Als je ballen echt pijn gaan doen dan kan je hem lager gaan dragen, of een maatje groter nemen. Of een dunnere onderbroek. Vooral als ik naar je foto kijk vraag ik mij af of je überhaupt je telefoon in je broekzak krijgt.
Edit: Wat is je lengte?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké. Nou ben ik niet de slankste, maar ik zou mezelf ook niet dik willen noemen. Licht overgewicht denk ik, dus wel wat bredere benen.
[..]
Ja, kan ook het merk zijn.quote:
Oh, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Goed punt!quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, kan ook het merk zijn.
Ah 1.84, dus een lange man. Daar vind ik het altijd beter bij staan dan bij korte mannen. Ook weer smaak. Ach, ik kan zoveel zeggen over deze specifieke broek maar uiteindelijk is het toch jouw aankoop en gaat het, zoals anderen al zeiden, om jouw mening
In dat geval vind ik deze broeken hieronder een mooiere versie van de skinny jean dan jouw groene:quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:11 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Goed punt!
Fijn dat jij vindt dat het beter staat. Ja, je hebt er gelijk in dat het om mijn mening gaat, maar ik ben juist wel benieuwd naar jouw mening hoor. Vandaar dit topic. Dus van mij mag je wel verder gaan over de broek, kan ik er ook wat van leren.
Oké, ja daar heb je misschien wel gelijk in. Dat de broeken op de foto's van jou beter staan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
In dat geval vind ik deze broeken hieronder een mooiere versie van de skinny jean dan jouw groene:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch te krap dan bij jou. Zat ook al te denken, misschien kan je er twee terugsturen voor een maatje groter.
Wait wut?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef J.James het volgende:
[..]
[..]
quote:
Midden en rechts, dat is prima. Wat jij doet kan echt niet, dat zie je toch zelf ook wel?quote:
En die van mij dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
[..]
Midden en rechts, dat is prima.
Niet dat ik weet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:06 schreef eriksd het volgende:
Of ben je een vrouw met dikke bovenbenen?
Echt waar?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:18 schreef Speedy_T het volgende:
Mits dit geen pics van zijn van je zusje moet jij zo snel mogelijk naar de sportschool en wijdere (lees: voor mannen) broeken kopen.
Je lijkt zo echt op een vrouwquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef J.James het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat wordt hem niet. Skinny jeans kunnen wel, maar niet zo extreem. En als je ook nog een groene broek haalt moet je helemaal goed weten wat je doet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef J.James het volgende:
[..]
[..]
je eigen foto? even voor de check?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef J.James het volgende:
[..]
[..]
Loop je graag voor lul?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef J.James het volgende:
[..]
[..]
Skinny jeans bij jongens (Jongens? Mannen bedoel je.) kan prima. Hangt wel af van de rest van de outfit, en hoe de broek de persoon past. Van die afgezakte broeken, met of zonder ondergoed, vind ik dan weer een no-go.quote:Wat ik me nu afvraag: hoe denken jullie over skinny jeans bij jongens? Kan het? Kan het niet? En hoe moeten ze de skinny jeans dragen? Half afgezakt of helemaal opgetrokken? En wat moet je eronder dragen? Een boxer? Een slip? Helemaal niks?
staat goed, niks meer aan doen.quote:
Even van man tot man: die broek kan niet. Hij zit als een legging, en het lijkt wel alsof je hem om je benen hebt geregen alsof je een rollade bent. Bovendien is de kleur intens lelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef J.James het volgende:
[..]
[..]
Eens! Respect voor TS.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:35 schreef Moira. het volgende:
Ach ja, aan de andere kant misschien maar goed dat TS hier om onze mening vraagt en het toch aan heeft gedurfd om er een foto van te plaatsen.
Anders had hij misschien nooit geweten dat skinny jeans niets voor hem zijn
Ja, goeie vraag. Goede vrienden die weerhouden je ervan zo over straat te gaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:53 schreef Marieke_w het volgende:
@TS: wat zeiden je ouders van je jeans? Of vrienden? Die zullen toch ook wel een mening hebben (positief of negatief)......of hebben die niks gezegd?
Euh, nee? Hoezo kan wat ik doe echt niet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
[..]
Midden en rechts, dat is prima. Wat jij doet kan echt niet, dat zie je toch zelf ook wel?
Oké, wel jammer dat ze dan dus niet voor mij bedoeld zijn. Misschien moet ik ze dan maar in de kast laten liggen voortaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:23 schreef xuryah het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik dat je erg vrouwelijke bovenbenen hebt.
Ik zou dan niet snel een skinnyjean dragen..
Bij lange mannen met slanke/gespierde benen vind ik het wel mooi staan.
Het is gewoon niet voor iedereen bedoeld. Net als zoveel dingen.
Maar het is jouw leven, jouw lichaam.. dus waarom vraag je onze mening?
Ik dacht dat dat de bedoeling was bij skinny jeans?quote:
Oké, ik dacht dat het wel kon omdat ik wel meer jongens met skinny jeans zie lopen. En die groene kleur was een beetje toeval, maar is dat dan geen handige kleur?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:46 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nee, dat wordt hem niet. Skinny jeans kunnen wel, maar niet zo extreem. En als je ook nog een groene broek haalt moet je helemaal goed weten wat je doet.
Mijn tip: haal gewoon een donkerblauwe slim fit. Kan bijna altijd.
Ja, ik wilde er een beetje bij horen op school zeg maar. Maar ik begrijp dat het dan misschien niet zo handig was om maar meteen een skinny jeans te kopen via internet? Ik heb er op school niet echt commentaar over gekregen, ook niet over een bilnaad die soms te zien is. Wel wat giechelende meiden, maar die giechelen overal om dus hoeft niet per se over mij te gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:24 schreef Phlogi2013 het volgende:
Je zult nog jong zijn, maar probeer niet elke modegril te volgen. Het wordt geaccepteerd, maar is natuurlijk een zwak statement.
Maar uiteindelijk moet je het vooral zelf weten en doet andermans mening er niet zo toe. Maar er zijn momenten in het leven waarop dat anders ligt.
1-2 maten te klein? Echt waar? Ik dacht dat skinny strak hoorde te zijn, maar heb er niet echt ervaring mee.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:31 schreef Kandijfijn het volgende:
Die broek is gewoon 1-2 maten te klein ziet er niet uit.
Voor de rest zijn skinnyjeans meer voor slanke jongens.
Oké, dus deze maat kan niet? Ik dacht dat het strak hoorde te zitten bij skinny jeans, maar blijkbaar is dit dan te strak? Misschien toch niet zo handig om de jeans bij Zalando te bestellen denk ik. Nu heb ik geen advies gekregen over hoe het moest passen enzo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:42 schreef saaw het volgende:
Ik zou twee maten groter nemen, zo lijk het wel een leggingVerder vind ik de kleur ook niet heel flateus.
Maar zoals al meer opgemerkt hier, als jij er er fijn in voelt moet je het natuurlijk lekker doen
???quote:
Nee, hoezo?quote:
Het is maar wat je complimenten noemtquote:Op zaterdag 28 december 2013 05:38 schreef Patoshik het volgende:
Wat een complimenten voor je, J. James...
Oké, bedankt voor je reactie. Ik zag anderen skinny jeans dragen en daarom wou ik het ook wel. Maar ik had er dus verder niet echt bij nagedacht en gewoon via internet besteld.quote:Op zaterdag 28 december 2013 05:58 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Skinny jeans bij jongens (Jongens? Mannen bedoel je.) kan prima. Hangt wel af van de rest van de outfit, en hoe de broek de persoon past. Van die afgezakte broeken, met of zonder ondergoed, vind ik dan weer een no-go.
Mocht jij nu perse skinny jeans willen, dan raad ik wel aan om ze fysiek in een winkel te halen en goed te passen. Zoals nu is gewoon te strak, maar dat was je inmiddels wel duidelijk. Ik heb zelf nog nooit goed passende skinny jeans gevonden, mijn heupen zijn te breed :<
Oké, ik wist niet dat ik vrouwenbenen had maar dankzij dit topic heb ik wel wat geleerd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:41 schreef Marsenal het volgende:
Met die vrouwenbenen moet je absoluut geen skinniejeans dragen, TS
Ja, mijn vrienden zeiden dat het goed stond, daarom ben ik ook wel een beetje verbaasd door de reacties hier. Ik vraag me af of m'n vrienden me dan misschien niet wilden kwetsen of dat ze om een andere reden niet zeiden dat het niet kon. Want het is me nu wel duidelijk dat skinny jeans inderdaad niks voor mij zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:35 schreef Moira. het volgende:
Ach ja, aan de andere kant misschien maar goed dat TS hier om onze mening vraagt en het toch aan heeft gedurfd om er een foto van te plaatsen.
Anders had hij misschien nooit geweten dat skinny jeans niets voor hem zijn
Bedankt voor de tip, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:40 schreef kipknots het volgende:
Sowieso als man ook geen skinny jeans met stretch dragen. Als je dat nodig bent is de broek te klein.
Dit is wel een beetje confronterend, maar ik heb zelf om je mening gevraagd dus dan moet ik dit maar slikken lijkt me.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:45 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Even van man tot man: die broek kan niet. Hij zit als een legging, en het lijkt wel alsof je hem om je benen hebt geregen alsof je een rollade bent. Bovendien is de kleur intens lelijk.
Aangezien je zelf aangeeft dat je licht overgewicht hebt zou ik als ik jou was juist kleren dragen die dit enigszins verbloemen (als je die behoefte hebt). Deze skinny broek benadrukt het juist.
Ik hoop niet dat je boos bent, ik probeer je te helpen.
Nou, m'n ouders/vrienden vonden 'm wel goed staan. En andere vrienden hebben dan weer niks gezegd. Ook niet op momenten dat ik gebukt stond of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:53 schreef Marieke_w het volgende:
@TS: wat zeiden je ouders van je jeans? Of vrienden? Die zullen toch ook wel een mening hebben (positief of negatief)......of hebben die niks gezegd?
Dat vind ik wel een goed idee eigenlijk. Bedankt!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:32 schreef Marieke_w het volgende:
@J.James: vraag nu nogmaals eens aan je vrienden wat ze van je broek(en) vinden.... wellicht durfden ze niet hun mening te geven.... Als blijkt dat ze toch vonden dat dit geen goede match was, maar dat ze je niet wilden kwetsen, kun je aangeven dat je JUIST hun eerlijke mening waardeert.... Anders neem je je vrienden mee om te shoppen..... of 1 van ons hier
Nee hoor, ik meende het serieus..quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:29 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
Het is maar wat je complimenten noemt.
De opmerking was ook bedoeld als cynisme....
Nee, die hebben eigenlijk niks gezegdquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:54 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Ja, goeie vraag. Goede vrienden die weerhouden je ervan zo over straat te gaan.
Je moet zo te zien wel een kant kiezen. Het is geen D66 broek.quote:
Ja ik snap het. Lullig dat je vrienden/ouders hun mening niet durven te geven..quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:14 schreef J.James het volgende:
Oké, wel jammer dat ze dan dus niet voor mij bedoeld zijn. Misschien moet ik ze dan maar in de kast laten liggen voortaan.
Ik was gewoon benieuwd naar wat jullie op FOK! ervan vinden. Gewoon een objectieve mening van mensen die mij verder niet echt kennen of aardig/onaardig vinden.
Leuke ouders/vrienden dan als ze geen eens eerlijk hun mening durven te geven, het kan echt niet...quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:33 schreef J.James het volgende:
[..]
Nou, m'n ouders/vrienden vonden 'm wel goed staan. En andere vrienden hebben dan weer niks gezegd. Ook niet op momenten dat ik gebukt stond of iets dergelijks.
Dat vind ik dan wel weer het rare eraan, dat niemand me dit verteld heeft.
Ja, vandaar dat ik ook wel verrast werd door de reacties in dit topicquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:07 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja ik snap het. Lullig dat je vrienden/ouders hun mening niet durven te geven..![]()
De kleur vind ik trouwens wel leuk van de broek
Ja, inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:07 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Leuke ouders/vrienden dan als ze geen eens eerlijk hun mening durven te geven, het kan echt niet...
als je ik tegen zou komen op straat zou ik je echt uitlachen of denken dat je graag een vrouw wilt zijn
Dat wil hij ook.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:07 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
denken dat je graag een vrouw wilt zijn
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:28 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja, mijn vrienden zeiden dat het goed stond, daarom ben ik ook wel een beetje verbaasd door de reacties hier. Ik vraag me af of m'n vrienden me dan misschien niet wilden kwetsen of dat ze om een andere reden niet zeiden dat het niet kon. Want het is me nu wel duidelijk dat skinny jeans inderdaad niks voor mij zijn.
Die schaduw + benen laten je kapot veel lijken op een vrouw met extreme hangtieten.quote:
Ik snap eigenlijk niet hoe dat zich daar gevormd heeftquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Afschuwelijk, zeker die frontal. Een mannencameltoe.
Precies, van slank bovenlijf, naar een waist uit proporties en bij de benen redelijk skinny. Foto van de zijkant ziet er dan beter uit, maar toch het past niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe hij de boel precies gerangschikt heeft weet ik niet, maar het lijkt me akelig oncomfortabel zittenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet hoe dat zich daar gevormd heeft![]()
Ballen rechts, lul links ofzo?
Huuuu dat viel mij ook al op, jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ditquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:26 schreef TGV2 het volgende:
James, maak anders eens een foto van je normale blauwe skinny.
Dit. Plus je spiegel schoonmaken voordat je een foto maakt. Pluk je hemd netjes in je broek stoppen. Zo lijk je een nog grotere hork dan de gemiddelde BZV boer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:42 schreef saaw het volgende:
Ik zou twee maten groter nemen, zo lijk het wel een leggingVerder vind ik de kleur ook niet heel flateus.
Maar zoals al meer opgemerkt hier, als jij er er fijn in voelt moet je het natuurlijk lekker doen
Dat is mooi taps toelopend inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:20 schreef kipknots het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan nog wel als je de bouw ervoor hebt, maar veel smaller vind ik niets voor mannen.
Tight fit is voor sommigen wat normal fit is voor jou.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:25 schreef MrGuma het volgende:
Ik word gek van zulke broeken tegenwoordig. Daar waar ik vroeger elke winkel binnen kon om een broek te kopen, zie ik nu steeds troep voorbij komen als slim fit, tight fit en weet ik veel wat allemaal. Wat is er mis met de simpele wijde broeken?
Vind zulke broeken steeds meer homo-achtig worden.
geil.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:33 schreef hmmmz het volgende:
Speciaal voor TS is er tegenwoordig de megging, de legging voor mannen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is natuurlijk niet mannelijk genoeg.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
geil.
en een normale legging kunnen mannen niet dragen omdat?
nou geil zou ik dat niet willen noemenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
geil.
en een normale legging kunnen mannen niet dragen omdat?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:33 schreef hmmmz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dan wel weer een geruststelling.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:00 schreef Cosmo. het volgende:
We hebben allemaal wel eens iets aangehad dat niet kon. Je hebt het lef er voor gehad en dat vind ik al heel wat waard. En hier leer je alleen maar van..
Nouja, ik wil er graag bij horen en ik dacht dat als het hun goed staat, het mij ook wel goed zou staan. Vandaar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:54 schreef usernaamvergeten het volgende:
Kan echt niet! Waarom zou je in godsnaam meedoen aan de mode
Tja... hij ziet er op de foto denk ik wel uit zoals 'ie ook zit bij me. Maar dan trek ik 'm wel weer uit denk ik. Ik weet niet of ruilen nog lukt maar ik kan het proberen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Nouja, wij baseren het natuurlijk wel maar op één foto he. Je vrienden kunnen helemaal om je heen lopen en hebben die andere broeken misschien ook gezien.
Maar op basis van die ene foto die je hier hebt gepost zou ik wel zeggen dat je 'm beter weer uit kunt trekken en ruilen voor een wat minder strakke broek.
Het moet een beetje nonchalant zijn, niet gay.
Oké, dat van de benen begrijp ik nog. Maar die hangtieten zie ik echt niet...quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die schaduw + benen laten je kapot veel lijken op een vrouw met extreme hangtieten.
Just sayin'...
Ik zie anders genoeg jongens het dragen die geen potloodbenen hebben?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:43 schreef klawie het volgende:
Skinnyjeans moet je alleen dragen als je benen xo dik als een potlood zijn ander gewoon niet doen
Die foto met die cameltoe is dus niet van mij. Ik weet niet waar Mylene die gevonden heeft.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Plus je spiegel schoonmaken voordat je een foto maakt. Pluk je hemd netjes in je broek stoppen. Zo lijk je een nog grotere hork dan de gemiddelde BZV boer.
Ik krijg bij die foto het idee dat ze die broek zomaar aangedaan hebben bij wat andere kleding. En ook verder weinig tot geen aandacht besteed hebben aan hun haar/uiterlijk. Misschien dat dat nog wat uitmaakt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:03 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind het niet echt heel mannelijk. Wordt ook vaak gedragen door emo kids. Tenzij het een meer taps toelopende jeans is dan skinny.
Mmmmmnooo:
[ afbeelding ]
Oh, wel te strak dus? Fijn dat de kleur in ieder geval wel goed is.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:33 schreef M1stral het volgende:
De foto die je poste J.James... Die zat inderdaad te strak. Kleurt je kan best overigens. Ik zou een maatje groter gaan of desnoods twee, maar gezien je bouw zou ik eerder een slim fit of typerend fit aanraden.
Ik weet niet maar ik vind het lijken alsof deze heren allemaal uit het circus ontsnapt zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:33 schreef hmmmz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef J.James het volgende:
[..]
[..]
??? heb vermoeden dat die van fb gejat is namelijkquote:
Als dit niet zijn eigen foto is kun je je wellicht ook afvragen of het zich geen troll betreft, maar daarvoor doet dit alles te realistisch lijken.quote:Op zondag 29 december 2013 01:55 schreef T42 het volgende:
[..]
[..]
??? heb vermoeden dat die van fb gejat is namelijk
daaromquote:Op zondag 29 december 2013 01:57 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Als dit niet zijn eigen foto is kun je je wellicht ook afvragen of het zich geen troll betreft.
Oke dat is wel toevallig. Maar TS, weet je al of je de broek nog terug kunt sturen? Hoelang heb je de broek al?quote:Op zondag 29 december 2013 02:02 schreef T42 het volgende:
[..]
daaromik ken de persoon op de foto en die zit op fok maar deze username ken ik niet.
Ik heb 'm nu wat minder dan een paar weken. Maar ik ben nog steeds op zoek naar de bon. Ik weet dat die erbij zat, maar ik weet niet meer waar ik 'm heb neergelegd omdat ik de broek eigenlijk meteen ben gaan dragen en niet meer over ruilen of wat dan ook nagedacht heb.quote:Op zondag 29 december 2013 02:04 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Oke dat is wel toevallig. Maar TS, weet je al of je de broek nog terug kunt sturen? Hoelang heb je de broek al?
HAHAHAHHAHAquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef J.James het volgende:
[..]
[..]
Skinnies bij jongens: prima. Wel optrekken en met zo'n strakker model boxer, omdat ik denk dat het anders maf eruit ziet onder een strakke broek. Ga ik overigens zelf proberen binnenkort.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef J.James het volgende:
Hallo allemaal,
Ik loop al een tijdje hiermee rond en hopelijk kunnen jullie het voor mij wat verduidelijken.
Het viel me namelijk op dat je steeds meer jongens ziet die skinny jeans dragen. Ik zie het bij me op school, in de stad, op straat. Echt overal.
Wat me ook opviel is dat ze de skinny jeans op verschillende manieren dragen. De één laat de broek halverwege de billen hangen waardoor je soms als die gene op een stoel zit of gebukt staat een leuke boxer kunt zien, maar soms ook iets niet zo leuks als die gene geen boxer draagt.
En de ander draagt 'm dan weer hoog opgetrokken waardoor je het eerder genoemde "probleem" niet hebt.
Ik heb voor mezelf besloten dat ik graag met de mode mee wil gaan en heb ongeveer een week geleden een paar skinny jeans voor mezelf gekocht. Een "gewone" blauwe en nog een paar gekleurde.
Sindsdien ben ik er wel achter gekomen dat de meningen over skinny jeans (en dan met name wanneer jongens ze dragen) nogal uiteenlopen.
De één vindt het heel leuk staan en de ander vindt het echt verschrikkelijk.
Ik vind ze zelf wel lekker zitten, al is dat hele strakke wel even wennen. Ook zitten ze wat laag op de heupen, maar dat zal wel aan het model liggen denk ik.
Wat ik me nu afvraag: hoe denken jullie over skinny jeans bij jongens? Kan het? Kan het niet? En hoe moeten ze de skinny jeans dragen? Half afgezakt of helemaal opgetrokken? En wat moet je eronder dragen? Een boxer? Een slip? Helemaal niks?
Graag jullie reactie. Ik ben erg benieuwd.
quote:
Weten wij meteen of je geen foto van FB gejat hebt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:26 schreef TGV2 het volgende:
James, maak anders eens een foto van je normale blauwe skinny.
Oké, dat was ook mijn planquote:Op zondag 29 december 2013 09:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Skinnies bij jongens: prima. Wel optrekken en met zo'n strakker model boxer, omdat ik denk dat het anders maf eruit ziet onder een strakke broek. Ga ik overigens zelf proberen binnenkort.
Die blauwe bleek een jegging te zijn, dus dat is niet echt een jeans. Ik denk dat ik die ga ruilen voor iets anders. Ik heb nog wel een gele maar dat is een ander merk/model dus ik weet niet of dat dan wel te vergelijken is?quote:Op zondag 29 december 2013 16:06 schreef TGV2 het volgende:
[..]
Weten wij meteen of je geen foto van FB gejat hebt.
Als jij die jongen van die groene broek bent, dan denk ik overigens wel dat je de skinnies beter kan laten hangen in de winkel, totdat je figuur er meer geschikt voor is... En kies voor donkere, minder strakke exemplaren. Het hoeft er niet vanaf te spatten dat ze skinny zijn. Anders zijn het net van die leggings als eerder, wat volgens mij nóg minder mainstream is.quote:Op zondag 29 december 2013 17:15 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké, dat was ook mijn plan.
[..]
Die blauwe bleek een jegging te zijn, dus dat is niet echt een jeans. Ik denk dat ik die ga ruilen voor iets anders. Ik heb nog wel een gele maar dat is een ander merk/model dus ik weet niet of dat dan wel te vergelijken is?
deze? :quote:Op zondag 29 december 2013 17:15 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké, dat was ook mijn plan.
[..]
Die blauwe bleek een jegging te zijn, dus dat is niet echt een jeans. Ik denk dat ik die ga ruilen voor iets anders. Ik heb nog wel een gele maar dat is een ander merk/model dus ik weet niet of dat dan wel te vergelijken is?
100% beter dan die groene van James.quote:Op zondag 29 december 2013 01:46 schreef Paksoi het volgende:
Niet iedereen reageert even positief en ik vind het in zoverre zelfs beledigend; echter is dit maar een broek dus ik snap de link met ''het gay zijn'' niet. Je hebt het geprobeerd en als je erachter komt dat deze broek, hoe dan ook, toch niet helemaal bij je past, nog geen man overboord, toch? Hoewel ik me niet zo veel zou aantrekken van wat anderen dragen aangezien je dan vaak een vertekend beeld krijgt.
Overigens, een skinnyjeans die ik dus draag en prima combineer met een lichtblauw overhemd en een paar blauwe allstars, alleen ben ik nog jong en geen 24 (overigens een broek van Jack & Jones).:
[ afbeelding ]
En daarnaast, broeken verschillen veel van elkaar. Niet alleen van kleur, maar de ene skinny tekent misschien minder af dan de andere skinny. Zo heb ik ook 5 verschillende skinny jeans moeten passen in o.a. verschillende maten, voordat ik er een vond waar ik wel mee over straat wou gaan.
Nee, die niet. Ik weet het niet precies meer, maar deze lijkt er wel wat op:quote:Op zondag 29 december 2013 18:26 schreef TGV2 het volgende:
[..]
deze? :
http://www.zalando.nl/peo(...)l-pm121a001-202.html
Unisex maar je moet als man gek zijn om dit te kopen.
volgens mij is dit hele verhaal fake. Post eens een pic van die groene broek met een papiertje met je nick en fok.nl oid.quote:Op zondag 29 december 2013 18:28 schreef J.James het volgende:
[..]
Nee, die niet. Ik weet het niet precies meer, maar deze lijkt er wel wat op:
http://www.zalando.nl/che(...)l-ch621a02w-912.html
Met je eens, die blauwe die opeens geen jeans blijkt te zijn. Dat mobieltje met een roze hoesje, niet meer weten wat je precies gekocht hebt terwijl je dat bij Zalando zo kunt terugvinden.quote:Op zondag 29 december 2013 18:35 schreef marsan het volgende:
[..]
volgens mij is dit hele verhaal fake. Post eens een pic van die groene broek met een papiertje met je nick en fok.nl oid.
quote:Op zondag 29 december 2013 18:35 schreef marsan het volgende:
[..]
volgens mij is dit hele verhaal fake. Post eens een pic van die groene broek met een papiertje met je nick en fok.nl oid.
Ik ben gewoon de persoon van de foto met de groene broek. Ik post dit alleen niet onder het account waar ik normaal mee post vanwege privacyredenen. Vandaar dat T42 mij ook niet herkende, want ik heb hem wel op Facebook en daar heeft hij deze foto waarschijnlijk al eerder gezien.quote:Op zondag 29 december 2013 18:40 schreef TGV2 het volgende:
[..]
Met je eens, die blauwe die opeens geen jeans blijkt te zijn. Dat mobieltje met een roze hoesje, niet meer weten wat je precies gekocht hebt terwijl je dat bij Zalando zo kunt terugvinden.
DITquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:15 schreef Lalavy het volgende:
Is het echt zo erg?quote:Op zondag 29 december 2013 22:55 schreef krokusje31 het volgende:
Die groene broek met manspersoon kan echt NIET. zit veeeeeeeel te strak. Mijn eigen skinny zit amper zo strak en ik ben een vrouw. Als je als man zijnde zo'n benen hebt dan zou ik sowieso voor jeans gaan. Skinny jeans kan wel bijv. Stof is wat dikker en dan tekent het niet zo af op de benen. Zoals de jeans die hier geplaatst was van Jack and Jones. Maar TS, doe die broek niet meer aan. Please.
Doe het dan.quote:Op maandag 30 december 2013 17:32 schreef J.James het volgende:
[..]
Is het echt zo erg?![]()
.
Oké, dan doe ik die broek niet meer aan. Behalve misschien nog één keer om een foto te maken en te bewijzen dat ik het ben.
Het flatteert niet, zou voor een ander model gaan. Komt je figuur vast beter uit. Je hóeft toch niet persé een skinny aan? Zoveel modellen te koop.quote:Op maandag 30 december 2013 17:32 schreef J.James het volgende:
[..]
Is het echt zo erg?![]()
.
Oké, dan doe ik die broek niet meer aan. Behalve misschien nog één keer om een foto te maken en te bewijzen dat ik het ben.
Het is echt zo erg ja. Zou mijn man echt opsluiten als hij zoiets zou dragen.quote:Op maandag 30 december 2013 17:32 schreef J.James het volgende:
[..]
Is het echt zo erg?![]()
.
Wat bedoel je met dat het niet flatteert? En ik wil wel graag een skinny dragen want dat vind ik mooi staan bij anderen. Misschien een maatje groter?quote:Op maandag 30 december 2013 17:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het flatteert niet, zou voor een ander model gaan. Komt je figuur vast beter uit. Je hóeft toch niet persé een skinny aan? Zoveel modellen te koop.
quote:Op maandag 30 december 2013 18:13 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Het is echt zo erg ja. Zou mijn man echt opsluiten als hij zoiets zou dragen.
Precies wat ik schreef: ik vind dat het niet echt flatteert, dus zou of een maatje groter, of een ander model nemen.quote:Op maandag 30 december 2013 18:35 schreef J.James het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat het niet flatteert? En ik wil wel graag een skinny dragen want dat vind ik mooi staan bij anderen. Misschien een maatje groter?
[..].
Wat is flatteren dan? Dat woord ken ik niet.quote:Op maandag 30 december 2013 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies wat ik schreef: ik vind dat het niet echt flatteert, dus zou of een maatje groter, of een ander model nemen.
Als iets je niet flatteert, dan is het geen kijk.quote:Op maandag 30 december 2013 18:41 schreef J.James het volgende:
[..]
Wat is flatteren dan? Dat woord ken ik niet.
Dat het je goed staat en iets doet voor je figuur.quote:Op maandag 30 december 2013 18:41 schreef J.James het volgende:
[..]
Wat is flatteren dan? Dat woord ken ik niet.
quote:Op maandag 30 december 2013 18:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als iets je niet flatteert, dan is het geen kijk.
Oké, bedankt voor de uitleg.quote:Op maandag 30 december 2013 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat het je goed staat en iets doet voor je figuur.
Maatje groter en geen gekleurde jeans nemen. Beperk je tot zwart of blauw. Welke maat heb je eigenlijk?quote:Op maandag 30 december 2013 18:35 schreef J.James het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat het niet flatteert? En ik wil wel graag een skinny dragen want dat vind ik mooi staan bij anderen. Misschien een maatje groter?
[..].
TROLL!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef J.James het volgende:
[..]
[..]
Heb je al een foto gemaakt?quote:
Miley Cyrusquote:
Reclame krijgen online.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:52 schreef tennis_jongen het volgende:
Ik krijg réclame van zalando skinny jeans onder dit topic
bij jouw staan ze vast welquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:15 schreef Lalavy het volgende:
Ja kan goed tochquote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef gold-rush het volgende:
Ik draag ze ook,diesel thavars,binnen in de broek staat in ieder geval skinny.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
soms twijfel ik om een maatje groter te kopen maar dan zit de broek bij de zijkanten raar bij mij,
Ik denk dat die van mij wel net groter zijn dan de topic starter.
Maar goed,meningen zijn welkom
Ik zou dit meer slim-fit noemen, vind het niet echt skinny jeans.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef gold-rush het volgende:
Ik draag ze ook,diesel thavars,binnen in de broek staat in ieder geval skinny.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
soms twijfel ik om een maatje groter te kopen maar dan zit de broek bij de zijkanten raar bij mij,
Ik denk dat die van mij wel net groter zijn dan de topic starter.
Maar goed,meningen zijn welkom
Goed argument ook.quote:
ja er staat wel skinny binnen in de label maar goed de meningen mogen verschillen daarin.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik zou dit meer slim-fit noemen, vind het niet echt skinny jeans.
Hihi, wat een leuke uitdrukking!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:14 schreef J.James het volgende:
[...] Gewoon een objectieve mening van mensen [...].
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:52 schreef J.James het volgende:
Ik ga morgen overdag even een foto maken, dan is er genoeg licht op m'n kamer.
Ik ook, en ben zelfs lang en heel slank.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:42 schreef Jirdo het volgende:
Ik draag alleen maar skinnies. Je moet wel slank zijn, anders zien ze er niet uit.
Ik denk dat ik wel een beetje slank benquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:42 schreef Jirdo het volgende:
Ik draag alleen maar skinnies. Je moet wel slank zijn, anders zien ze er niet uit.
Oh, ik heb een hele hoop allstarsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Skinny jeans bij jongens kan leuk zijn
Met all star sneakers helemaal
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:43 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, ik heb een hele hoop allstars
Shit, helemaal vergeten om die foto te maken. Hopelijk lukt het vandaag...
komt ie nog, TS?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:43 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, ik heb een hele hoop allstars
Shit, helemaal vergeten om die foto te maken. Hopelijk lukt het vandaag...
Ook wel skaters aka hipsters genoemdquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:17 schreef eend112 het volgende:
Ik vind het er echt niet uit zien en volgens mij zit het ook niet lekker, meestal is het ook een bepaald type dat skinny jean draagt, ik zou het nooit aan doen in ieder geval
Ik dacht dat skaters altijd juist wijde broeken droegen?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:37 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ook wel skaters aka hipsters genoemd
Da's alweer verleden tijdquote:Op zondag 19 januari 2014 15:39 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik dacht dat skaters altijd juist wijde broeken droegen?
SPOILER: Skaters toenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Skaters' nuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's alweer verleden tijdWe worden oud
Vroeger (90s/early 00s) waren skaters nog cool, toen kwamen er hipsters en vonden dat ook cool en namen het toen over
"maar we zijn niet mainstream hoor"SPOILER: Skaters toenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow wat is deze danSPOILER: 'Skaters' nuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wist ik helemaal nietOp woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Dat zeg ik, we worden oudquote:Op zondag 19 januari 2014 16:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
wow wat is deze dan
wist ik helemaal niet
Dit weiger ik te accepteren Moiraquote:
Dat was vroeger. Tegenwoordig is skinny jeans met vans en bijpassende carhartt muts de outfitquote:Op zondag 19 januari 2014 15:39 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik dacht dat skaters altijd juist wijde broeken droegen?
Ja hoor. Alleen een beetje druk de laatste tijd waardoor het er telkens niet van komtquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's alweer verleden tijdWe worden oud
Vroeger (90s/early 00s) waren skaters nog cool, toen kwamen er hipsters en vonden dat ook cool en namen het toen over
"maar we zijn niet mainstream hoor"SPOILER: Skaters toenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind de skater-stijl van nu eigenlijk mooier dan vroeger!SPOILER: 'Skaters' nuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skaters zijn eigenlijk best wel trendy!
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:45 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Ik vind de skater-stijl van nu eigenlijk mooier dan vroeger!Skaters zijn eigenlijk best wel trendy!
Komt ie nog TS?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:00 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen een beetje druk de laatste tijd waardoor het er telkens niet van komt
Maar er komt sowieso deze week een foto met papiertje erbij. En misschien nog een foto met een andere broek aan, alleen weet ik nog niet welke broek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |